19. února 2012

Posuď knihu podle obalu (9)

Nedělní meme pořádané Syki.


Fire (Výjimečná #2)
Kristin Cashore
Fire (The Seven Kingdoms Trilogy, #2) Fire (The Seven Kingdoms Trilogy, #2)
Hodnocení obálek:
Obě obálky mají něco do sebe a vůbec by mi nevadilo mít doma klidně obě verze. 
Ta druhá nám ukazuje samotnou hlavní hrdinku Fire i s jejími ohnivými vlasy. A díky jejímu oblečení a luku je jasné, že půjde o nějaký typ středověké fantasy. Přestože je jasné, že stojí na nějaké skále nebo vrcholku a nad ní je pěkná fotka oblohy, vůbec by mi nevadilo, kdyby prostředí za ní bylo úplně jiné. K tomu aktuálnímu pozadí se mi totiž vůbec nehodí font písma. Líbí se mi ale postoj modelky. Konečně postavení, při kterém si člověk nic nezlomí a i s lukem v rukou v něm působí velice přirozeně. Konečně! 
Druhá obálka ale také není k zahození. Tu oranžovou až červenou barvu třeba můžeme zase brát symbolicky jako barvu vlasů hlavní hrdinky. A luk se šípem se k tomu taky opravdu hodí. A díky celkové barevnosti obálky se tam hodí i název a jméno autorky a všechno působí opravdu pěkně. 
Takže jsem nakonec vlastně ráda, že mám doma knihu s tou první obálkou. I když třeba ty šaty z druhé obálky bych zase chtěla opravdu mít, moc se mi líbí! 

5 komentářů:

  1. obe obálky sú krásne, ale videla si tie nemecké? tie u mňa bodujú úplne najviac! Sú najsamkrajšejšie :D :D (určite sa na ne kukni ;) )

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první je asi o maličko hezčí, ale obě jsou moc pěkné :)..

    OdpovědětVymazat
  3. Ta druhá je krásná, i když teda opravdu nesedí font písma, nicméně raději bych doma tu první, více se hodí k obálce prvního dílu :)

    OdpovědětVymazat
  4. By se v tý róbě při šplhání na skálu přerazila ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy! :D Ale on by jí nahoru určitě pomohl nějaký krásný princ... :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři