2. března 2012

Měsíční chvástačka: únor 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.

Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Únor byl pro mě velice zvláštním měsícem. Přestože jsem měla jarní prázdniny, skoro vůbec jsem si je neužila (až tedy na jeden báječný den! ;)) Mohla bych se tu sice vykecávat do nekonečna, ale vás zajímá jiná věc… Co přibylo v únoru do mé knihovničky!


Koupené knihy:
Propast (Sága prokletých) – Margit Sandemová
Touha (Sága prokletých) – Margit Sandemová
Velikost L (Heather Wells) – Meg Cabotová

Darované knihy:
Torn (Trylle Trilogy) – Amanda Hocking

Recenzní výtisky:
Nebezpečná láska – Kateřina Petrusová
Žena v černém – Susan Hillová
Article 5 (Article 5) – Kristen Simmons
           
Doufám, že se vám knihy líbily! Koukejte na knihy, užijte si je, a tu osobu v pozadí ignorujte, jasné? =D
A pro zájemce: píseň, kterou jsem ve videu použila, je od skupiny Within Temptation a můžete si ji celou přehrát zde

32 komentářů:

  1. Pěkné úlovky. V Levných knihách jsem si taky koupila díly ságy prokletých, sice už někdy v prosinci, ale k druhému dílu jsem se dostala až teď a k těm dalším... no, uvidíme.
    Vůbec jsem v únoru dala dohromady nějak moc knížek :D Jen sepsat to na blog byla fuška :D:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sága prokletých je strašně super a strašně mě štve, že nebudou další díly! :(
      Přesně! Nejhorší je, dát to všechno dohromady a uvědomit si, co máš nového! :D

      Vymazat
  2. Na Dům u vycházejícího slunce už mám zálusk taky pěkně dlouho,ale počkám si na tvojí recenzi a pak se rozhodnu, jestli koupit nebo né :).. a Nebezpečnou lásku musím mít! tvoje nadšení mě tedy dost přesvědčilo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že se k "Domu" dostanu co nejdříve...:D
      Nebezpečná láska je naprostá nutnost, jasné?! ;D

      Vymazat
  3. Uuuuu jaké sofistikované video :D
    super zbierka, ktorú ti len tíško závidím ale prajem ti ju ;) aaaa odkiaľ si dostala Article 5?? woooow
    inak v tomto videu si bola mimoriadne zlatá! (zlatí si vo všetkých, ale teraz si bola mimoriadne! :P)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vždyť jsem říkala, od nakladatelství! Vážně! ;)
      Děkuju! ♥

      Vymazat
    2. čooo? to fakt? (som hluchá takže to možné je :D) oni ti poslali normálne z cudziny knihu na recenziu? wow... si my hero a keď vyrastiem chcem byť ako ty :D (to že som pravdepodobne staršia ako ty je úplne nepodstatné :D)

      Vymazat
    3. :D Akorát jsem tam řekla, že jsem ji dostala na recenzi, to s tím nakladatelstvím jsem vlastně vystřihla, protože jsem toho dělala hrozné obličeje. :D Věk je relativní pojem :D takže klidně... i když nevím, jestli by to byla nějaká výhra! :D

      Vymazat
    4. ha! nie som až taká hluchá :D :D a to ti fakt z toho ich origoš nakladateľstva poslali? to je bohovské!
      a ja si myslím že výhra by to bola... si zlatá a dostávaš veľa kníh... to je môj sen :D :D

      Vymazat
    5. :P :P tak to tam fakt nebylo, no :D tak trochu se totiž "přátelím" s autorkou a ta mě potom odkázala na svojí agentku z toho nakladatelství...a kniha je u mě! ;))
      jééé...♥♥♥♥♥♥♥♥

      Vymazat
    6. wow... no hovorím že si my hero :P to ti závidím a prajem zároveň :) (bude zo mňa rozpoltená osobnosť :D)
      :-*

      Vymazat
    7. doufám, že si budu rozumět s oběma...:DD

      Vymazat
    8. no tá čo závidí je trochu protivnejšia :D :D ale myslím že hej :D :D :D

      Vymazat
  4. Jé, jak já mám ráda tvoje příspěvky do MC:)
    Člověk se u toho slintání nad knihami ještě ke všemu i pobaví:D
    High five za tu Meg Cabot - taky potřebuju doplňovat svou sbírku:D A taky se konečně přesvědčit o té Nebezpečné lásce, o které tolik básníš:)
    A jasné, že se přidávám k Princezně a jejímu obdivu, jak rozšiřuješ své působení i do zahraničí, prostě...wow;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí! ;) Aspoň nemám hrozný pocit z toho, že je to totálně trapné! :D
      Meg Cabot si musím doplnit! Vůbec se nechápu, že mám jen jednu její knížku! :D
      Nebezpečná láska je nutnost, jasné?! ;D
      Uvidíme, jak se to bude rozšiřovat i dále...;))

      Vymazat
  5. aká si tam zlatá ^^
    máš toho dosť veľa,prajem rýchle a dobré čítanie :D:))

    OdpovědětVymazat
  6. Article 5 od vydateľstva! Tíško závidím. :D
    Pekné úlovky.
    Začínam vážne uvažovať, že si kúpim z niekadiaľ tú Nebezpečnú lásku, keď všade naokolo sú z nej všetci nadšení... :D
    Super video. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebezpečnou lásku určitě sežeň... je dokonalá! ;))
      Děkuju! ;D

      Vymazat
  7. Nebezpečná láska ROCKS!!! :D ♥ Miluju tu knihu :)))

    Jinak mě pobavilo "třetí díl nás čeká... v dubnu... Jupí!!!... to bych měla pohnout" :D :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano! ♥♥♥♥ ;))
      no jo no, já jsem samá sranda! :D

      Vymazat
  8. Nádhera, super aj knihy. A ty si celá super. Stále sa usmievaš, normálne dokážeš človeku zdvihnúť náladu.

    Mám takú malú otázočku, o video recenziách si neuvažovala? Vieš máš strašne príjemný hlas a myslím, že by to bolo úplne super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě že nezvedám lidem žaludek..:DDDDD

      Uvažovala. A hodně. ;) Ale nejsem si tím moc jistá...:D asi jich udělám pár na zkoušku a pak se rozhodnu! ;)
      Ale plánuju ještě jiné video...;D

      Vymazat
  9. Já se na ty tvoje chvástačky vždycky tak těším!! Abych řekla pravdu, fakt je mám snad nejradši ze všech. Všechny se mi moc líbí a baví mě sledovat, ale ty jsi moc sympatická a hlavně máš ten dar, že umíš dost dost dost dobře mluvit :-))
    A ke knihám? Závist hlavně u té poslední!!!
    Taky bych ji strašně moc chtěla, ale v Aj bych ji nezvládla:-( v tom jsem si opravdu jistá :-D
    Na nebezpečnou lásku čekám, měla by mi poštou přijít někdy příští týden , doufám teda :-) moc se těším, opravdu hodně hodně hodně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se videa líbí! Aspoň si nepřipadám tak trapně..:D
      Pokud chceš začíst číst knihy v aj, zkus Meg Cabotovou, její knihy jsou na to nejlepší! ;))

      Vymazat
  10. Dúfam, že Article 5 bude aj paperback to by som si kúpila :):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bude! ;) Tedy, už vlastně je, ale na Book Depository zatím nené dostupný (http://www.bookdepository.co.uk/Article-5-Kristen-Simmons/9781742662459) A bude dokonce audiokniha! ;)

      Vymazat
    2. Ďakujem za link!!! :):):)

      Vymazat
    3. Není zač! O skvělé knihy se podělím ráda! ;))

      Vymazat
  11. Při hlášce: "V dubnu! Tak to bych mohla pohnout!" :D Jsem se opravdu nahlas zasmála.. :D
    Čekala jsem, že padne nějaká zmínka o tom, s kym si ty první knihy z Levných knih nakupovala, ale bohužel... :( :D Chtěla jsem být aspoň na chvilku slavná :D
    Každopádně, mám od tebe dva typy na knížky: Žena v černém a Nebezpečná láska. Rozhodně si je nechám od Metafory a Fragmentu poslat. Ale asi až později, až dočtu tu spoustu knih, co mám doma.. :D Navíc, ještě nevím, jaké knihy budu číst následující měsíce kvůli čtenářskému klubu, takže ještě čekám.. :D ale jestli ještě nejsi rozhodnutá, kterou knihu nám předložíš, tak bys mohla i Nebezpečnou lásku.. :D když byla tak krásná :) aspoň k tomu budeme mít všichni větší příležitost! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to tam chtěla říct, ale pak bych určitě dostala vynadáno, koho jsem řekla jako první, atd..:DD
      Já mám doma takových nepřečtených knih (aktuálně přes 20!!), ale vždycky začnu tu, která mi přijde...:D jak jsi na tom vlastně s Narnií? ;))

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři