3. března 2012

On my wishlist #32

Meme z tvorby Book Chick City
Publikuj pár knih, které si chceš pořídit.

 
Speciálové (Oškliví #3) - Scott Westerfeld
Dneska jsem dočetla Ošklivé a bylo to úžasné! Krásné mám doma, ale ještě si chvíli počkají, než se dostanou na řadu. a už je čtu! Udělala jsem ale největší chybu svého života. Přečetla jsem si anotaci na Speciály! Takovou blbinu jsem udělala! Proč tam ty moje oči musely sklouznout! Já jsem nemohla z buxu vzít jenom obrázek! Já hloupá jsem si to musela přečíst...:(
Strážkyně brány (Proroctví sester #2) - Michelle Zinková
Proroctví sester se mi opravdu moc líbilo, takže si druhý díl chci pořídit co nejdříve! Ale bohužel vím, jak takovéhle moje sliby fungují...

Ten Things We Did (and Probably Shouldn't Have) Partials (Partials, #1)
Ten Things We Did (and Probably Shouldn´t Have) - Sarah Mlynowski
Tohle zní jako úžasná oddechovka. Zajímavá oddechovka! 
Partials (Partials #1) - Dan  Wells
Nádherná obálka. Zajímavá anotace. Vychvalují recenze. Tohle si musím přečíst! 

24 komentářů:

  1. Obálka Partials je zatraceně dobrá! :) A fakt se stydim, že jsem ještě nečetla Ošklivé... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Překrásná! <3 Akorát se rozhoduju, jestli si ji koupím, nebo ne... a vůbec nevím! :D
      Na to ti můžu říct jen jediné: Styď se ještě víc! ;))

      Vymazat
    2. Budu to muset napravit co nejdřív, nebo z toho zešílim! Hlavně, když je mám doma! :D A Partials nevím, no... vypadá to hodně dobře, ale nejdřív zkusím štěstí s Nejsem sériový vrah... :)

      Vymazat
    3. Klídek... já mám doma Ošklivé od července a Krásné od října! :D Nejsem sériový vrah mě taky dost láká... ;)

      Vymazat
    4. Tak dobře, dejchej, dejchej... :D Ne, fakt se do toho budu muset pustit! :D Já už Vraha mám doma, takže uvidím... :) Strašně se mi ale líbí provedení. :)

      Vymazat
    5. Pomáhá to?! :DD Vraha jsem už zahlídla v knihkupectví (a takhle to zní vážně divně..:D), ale nějak extra jsem ho neprohlížela, protože jinak bych asi zastavila mobil, abych si ho koupila...:D

      Vymazat
    6. Nepomáhá, ani trochu... :D Právěže já jsem v pátek zruinovala peněženku... :D Chudinka, jednou umře na podvýživu, vidím to s ní bledě... :D

      Vymazat
    7. :D Já se divím, že mi ještě nechodí upozornění z banky, že mám nízký stav účtu...:D
      A koupila sis i něco jiného? ;)

      Vymazat
    8. Heleď, kromě vraha jsem si koupila Za všechny Prachy, druhý díl Jezců časem a ještě jednu cenu do giveaway. Hlavně, že jsem šla koupit dárek sestřence k narozeninám. :D

      Vymazat
    9. Chudák sestřenka! Takhle jí ošidit! :D Asi si zítra toho Vrahu zajdu koupit, dost mě to láká! ;D

      Vymazat
    10. Jsme strašněj barbar! :D Ale tak já ji nějakou knížku pak půjčím... :D Jdi pro něj! :D Jenom jsem do něj nahlídla, přečetla dvě stránky a nevypadá to vůbec špatně... :D Sice trochu morbidně, ale vůbec ne špatně... :D

      Vymazat
    11. Tak půjčíš?! Vždyť to měl být dárek...;DD Fakt pro něj zítra zajdu! ;))

      Vymazat
    12. No to to sice měl být dárek, ale stejně by se jí ty knížky nelíbily... :D určitě ne... Vykradu banku a koupím něco jinýho... :D Jdi pro něj! ;) Bezmezně tě v tom podporuju! :D

      Vymazat
    13. Do banky už plánuju velkou výpravu! :DD Přidej se! ;)) Mám ho! ;) Prodavačka na mě nekoukala zrovna nejlíp, ale co je jí do toho, co já si kupuju, že?! :D

      Vymazat
    14. Přidávám se! :D Nechápu to, vždyť by měla být ráda, že si něco kupuješ... :D A ještě se mile usmát, aby ses vrátila zas... :D A co něj říkáš? (Alespoň vizuálně) ;)

      Vymazat
    15. Taky jsem na ni koukala docela divně! To má za to! :D Vypadá opravdu nádherně! Strašně se mi líbí přebal a i samotná obálka je kouzelná! ;)

      Vymazat
    16. :DD Přesně tak, hrozně mě překvapilo, že je obálka červená - na rozdíl od bílého přebalu. :)

      Vymazat
    17. A jak je krásně červená! ;) Ty různé odstíny se mi strašně líbí! ;D

      Vymazat
    18. Já jsem se do tý červený snad zamilovala - a to červenou ráda nemám... :D Taky se mi hodně líbí, jak jsou u názvů těch kapitol ty kapky. :D

      Vymazat
    19. Já mám červenou ráda docela dost, ale díky tomuhle jsem se asi taky zamilovala! <3 Ty kapky jsou naprosto hustý! ;D Škoda je, že taky nejsou červený...:D

      Vymazat
  2. Občas sa mi to tiež stane s tými anotáciami alebo dokonca aj poslednými vetami knihy... Tak ti závidím, že máš Krásnych, ja si budem musieť počkať do septembra. A Ten things we did som už začala čítať, dostala som sa na 80 stranu, ale nejak ma to nechytilo tak som to zatiaľ odložila na ten správny čas. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky té anotaci na Speciály jsem to nevydržela a Krásné už mám přečtené..:D A vůbec nevím, jak to vydržím! :D
      Asi seženu Ten Things we did ebook, nějak nevím, jestli se mi za to chtějí dávat peníze...;D

      Vymazat
  3. Já teď čtu Strážkyně brány a moc se mi to líbí!!! A Proroctví sester bylo taky super...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Strážkyně se strašně těším! ;)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři