17. března 2012

On my wishlist #34


Meme z tvorby Book Chick City
Publikuj pár knih, které si chceš pořídit.


Matched (Matched, #1) The Immortal Rules (Blood of Eden, #1)
Matched (Matched #1) - Ally Condie
Po Matched pokukuju už vážně dlouho. Ještě jsem se ale nerozhodla, jestli si knihu koupím v angličtině nebo si počkám na české vydání. Asi se budu ještě chvíli rozmýšlet a pak se uvidí. 
The Immortal Rules (Blood of Eden #1) - Julie Kagawa
Sérii Iron Fey se mi opravdu moc líbila. Zprvu jsem ale tolik netoužila po přečtení The Immortal Rules, ale co jsem uviděla její video trailer, posunula se hezky vysoko na mém seznamu. 


Unraveling Je to i můj život
Unraveling - Elizabeth Noriss
Unraveling vypadá zajímavě, co mě ale přilákalo k bližšímu prozkoumání knihy? Krásná obálka! 
Je to i můj život - Jodi Picoultová
Až do včerejška jsem neměla vůbec tušení, že film Je to i můj život je natočený podle knihy! Takže si ji co nejdříve hodlám  sehnat  spolu s krabicí kapesníků...

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři