6. března 2012

Teaser Tuesday (46)



Týdenní meme pořádané Should Be Reading. Ikonka vytvořená Stormy.
    O co jde: 
○ Popadni knihu, kterou právě čteš.
○ Otevři ji na náhodné stránce.
○ Poděl se o 2 teaserové věty odkudkoliv z té stránky.
○ Nezahrnuj do toho spoilery.
○ Napiš autora a název knížky, aby si ji ostatní mohli přidat do seznamu k přečtení. 



Jezdci časem - Predátoři
Alex Scarrow


"Nikdo nepůjde dovnitř ani ven. Máte povolení zastřelit každého, kdo by se o to pokusil. Jasné?"
...


Jezdci časem byla opravdu skvělá kniha, která pojednávala (kdo by to byl řekl, že?) o cestování v čase. Moc knih s touto tématikou jsem nečetla, ale těch několik se mi opravdu líbilo. Mám ráda myšlenku cesty časem a prozkoumání všech období... 

4 komentáře:

  1. Ty už to čteš? :D Jdi do háje... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už je mám skoro dočtené...:P :D

      Vymazat
    2. Tak teď už mě napadají mnohem horší výrazy... :D Sakra, vždyť já už ani číst nestíhám! :/ :D

      Vymazat
    3. Asi bych ti měla vynadat za ostré výrazy...:D Ale spíš ti vynadám za to druhé! :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři