7. března 2012

Waiting on Wednesday (46)

Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.


Vlny zmítané smrtí (Les rukou a zubů #2)
Carrie Ryanová
Gábi vede klidný život v bezpečí svého městečka u moře, za hradbou. Nechává přátele snít o Temném Městě na pobřeží a sama vše jen pozoruje z majáku. Nic jiného než domov nikdy nepoznala. Nic jiného ke štěstí ani nepotřebuje. Ale život po Návratu nemůže být bezpečný. Existují nebezpečí, která ani hradba nezastaví. Gabrielina matka si myslela, že svá tajemství nechala v Lese rukou a zubů, ale tajemství v jejich světě nezůstávají pohřbena – stejně jako mrtví. Gabrielin svět se začíná hroutit. Jeden večer za hradbou… Jeden kluk, kterého Gábi znala odjakživa, a jeden zahalený tajemstvím… Jeden okamžik nepozornosti, a půlka Gabrieliny generace je mrtvá, druhá půlka uvězněná. Gábi ví jediné: Jestliže má ještě doufat v budoucnost, musí se postavit lesu z matčiny minulosti.


Les rukou a zubů se mi velmi líbil (recenze), druhé dílu se proto nemůžu dočkat. A co jsem tak slyšela, je prý ještě o hodně lepší než díl první, takže se máme na co těšit. 

3 komentáře:

  1. na toto se taky strašně moc těším!!

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím, taky se moc těším, i když popravdě mám i trochu strach, ale zvědavost určitě zvítězí a knížku si ráda přečtu a budu doufat, že potom budu moct v klidu spát :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je hodně zvláštní, že druhý díl je z pohledu Marryiny dcery... ale moc se mi to líbí. Není to klasické pokračování, kde se vymýšlí blbosti, ale zaměřuje se to na další generaci, která je minulostí poznamenaná. Jenom jsem hrozně zvědavá, kdo je její otec... Les rukou a zubů se mi líbil hodně. Po dlouhé době opravdu podařená kniha z nějaké série...

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři