10. dubna 2012

Erilianské období: rozhovory #1

Je tu další článek do Erilianského období
Věděli jste, že knihy mají krásné fotografie pro postavy? Někdo jim ale musel dělat modely... takže tu teď máme rozhovory s fotopostavami!
A začneme s postavou velice zajímavou...

Jawhar
Tomáš Chavalka alias Thomas von Chava

Vítám Vás v našem Erilianském období. Jsem ráda, že jste souhlasil se zodpovězením několika otázek. 
Můžete nám o sobě něco prozradit? Jak jste se k focení vlastně dostal?
Jsem Thomas, mám rád ženy, jídlo, tanec a zase ty ženy… 
K tomuto focení jsem se dostal, páč si mě vyhlídla jedna čarodějka, že jako bych z oka vypadl jistému polodžinovi ;)

Víte přesně, kdo je vaše postava, nebo jste do toho šel naslepo?
Tak bylo mi zhruba nastíněno, co je postava zač, tak jsem v sobě našel jednu ze svých mnoha osobností, která ji, doufám, co nejlépe ztvárnila. 

Co nám můžete o postavě říci? Jaká je? Máte ji vůbec rád? 
Autorka by mě kousla, kdybych o postavě vyprávěl dřív, než si o ní čtenáři budou moci přečíst z první ruky… Ale ano, mam ji rád… je to fajn kolík…:)


Jak vůbec takové focení probíhá? Připravoval jste se nějak na focení? Nacvičoval jste pózy a obličeje dopředu, nebo jste čekal, až co po vás bude chtít autorka a fotograf?
Mňo, nefotil jsem úplně poprvé, takže žádná velká příprava nebyla, zvlášť když jsem věděl, že vizážistka i kostymérka i fotograf jsou připraveni a taky to nedělají poprvé… Takže mi stačilo přehodit svou roleplayingovou výhybku a už to šlo samo…

Věděl jste přesně, co se bude fotit, nebo se scény vymýšlely za pochodu? 
Věděl jsem, co je v plánu… To, že některé plány nevyjdou dle představ, je celkem běžné a myslím, že ty které nevyšly, jsme nahradili improvizací na místě víc než dobře.

Je Tereza přísná šéfová? 
Čarodějka je to!! Neee, jde na to dobře… Hučí, dokud není po jejím a zároveň si nechá poradit a tak to má být.

Podělte se prosím s námi o Váš názor na Erilian.
Mno, jestli počkáte, až si ho přečtu, moc rád se podělím. :) Ale Terku nějakou tu sobotu znám a líbí se mi její styl, tudíž i ten příběh by se mi mel líbit…

Děkuji Vám mnohokrát za krátký rozhovor!
Za málo… Miluju rozhovory na všechny způsoby.


0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři