11. dubna 2012

Erilianské období: rozhovory #2


Je tu další článek do Erilianského období
Věděli jste, že knihy mají krásné fotografie pro postavy? Někdo jim ale musel dělat modely... takže tu teď máme rozhovory s fotopostavami!
Tentokrát nás čeká představitelka hlavní hrdinky! 




Zia
Viki D´Agostino


Vítám Vás v našem Erilianském období. Jsem ráda, že jste souhlasila se zodpovězením několika otázek.
Můžete nám o sobě něco prozradit?
Vždycky jsem chtěla psát knížky, ale vím, že to není vůbec lehké, proto Terku obdivuji, že to dotáhla až do konce.

Jak jste se k focení vlastně dostala?
Čirou náhodou. Terka si na mě vzpomněla. Chodily jsme spolu asi před deseti lety na keramiku.

Víte přesně, kdo je vaše postava, nebo jste do toho šla naslepo?
Je to hlavní postava, je cílevědomá a rozhodná.


Máte s ní něco společného?
Máme toho hodně společného, hlavně co se vzhledu týče.


Víte a můžete nám prozradit, jaké poslání má vaše postava?
Myslím, že chce jenom zažít opravdové dobrodružství.

Jak vůbec takové focení probíhá? Připravovala jste se nějak na focení? Nacvičovala jste pózy a obličeje dopředu, nebo jste čekala, až co po vás bude chtít autorka a fotograf?
Většinou jsem poslouchala pokyny, ale každé focení potřebuje trochu improvizace.

Věděla jste přesně, co se bude fotit, nebo se scény vymýšlely za pochodu?
Terka měla všechno dopředu promyšlené.


Je Tereza přísná šéfová?
Spíš hodná šéfová.

Podělte se prosím s námi o Váš názor na Erilian.
Nevím, ještě jsem ho nečetla.

Díky za rozhovor! 

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři