12. dubna 2012

Erilianské období: rozhovory #3

Je tu další článek do Erilianského období
Věděli jste, že knihy mají krásné fotografie pro postavy? Někdo jim ale musel dělat modely... takže tu teď máme rozhovory s fotopostavami!




Jinxie
Bára Bešťáková


Vítám Vás v našem Erilianském období. Jsem ráda, že jste souhlasila se zodpovězením několika otázek.
Můžete nám o sobě něco prozradit? Jak jste se k focení vlastně dostala?
Jako jedna z hlavních postav u něčeho takového přece nemůžu chybět ;-)

Víte přesně, kdo je vaše postava, nebo jste do toho šla naslepo?
Ano, vím, kdo je moje postava, vzhledem k tomu, že se autorka nebála použít některé skutečné osoby.

Co nám můžete o postavě říci? Jaká je? Máte ji vůbec ráda?
Jinxie zpívá v Erilianské opeře a je to Kiařina nejlepší kamarádka, která se kromě své pěvecké kariéře, také věnuje studiu na Univerzitě magických věd. Jinxie a Kiara se znají od základní čaroškoly a nedají na sebe dopustit. Samozřejmě ji ráda mám :).

Máte s ní něco společného?
Téměř všechno :-D. Zpívám v Národním divadle, s Terkou jsme nejlepší kamarádky a studujeme spolu na vysoké. Akorát neumím kouzlit ;)

Víte a můžete nám prozradit, jaké poslání má vaše postava?
Tak hluboko do příběhu a Terčiných vizí bohužel nevidím ;) :D

Jak vůbec takové focení probíhá? Připravovala jste se nějak na focení? Nacvičovala jste pózy a obličeje dopředu, nebo jste čekala, až co po vás bude chtít autorka a fotograf?
Vlastně to je docela legrace. Zvlášť, když jste s partou skvělých lidí. Jinak, na focení jsem se připravila pouze tím, že jsem vytáhla ze skříně starou poděděnou sukni a jinak už jsem čekala na pokyny Terezy a fotografa a snažila se tvářit „normálně“.

Věděla jste přesně, co se bude fotit, nebo se scény vymýšlely za pochodu?
Neměla jsem ani tušení, co se bude fotit, ale Tereza už měla všechno dopředu promyšlené, tak stačilo dbát jejích pokynů.

Je Tereza přísná šéfová?
Co mám říct? Tereza dokáže dosáhnout, čeho chce, je na to dostatečně cílevědomá. Ale jakožto její nejlepší kamarádka nemůžu říct, že by na mě byla přísná.

Podělte se prosím s námi o Váš názor na Erilian.
Je to moc hezká knížka a jsem ráda, že v ní vystupuji. A moc by se mi líbilo, kdyby Erilian natočili.

Děkuji Vám mnohokrát za krátký rozhovor! 

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři