13. dubna 2012

Erilianské období: rozhovory #4

Je tu další článek do Erilianského období
Věděli jste, že knihy mají krásné fotografie pro postavy? Někdo jim ale musel dělat modely... takže tu teď máme rozhovory s fotopostavami!



Lord Tesian
Roslav Voves

Vítám Vás v našem Erilianském období. Jsem ráda, že jste souhlasil se zodpovězením několika otázek.
Můžete nám o sobě něco prozradit? Jak jste se k focení vlastně dostal?
Kamarád (Radovan alias Lyraz) mi sdělil, že jeho známá shání někoho s vizáží podobnou mé – hned mě to oslovilo.

Víte přesně, kdo je vaše postava, nebo jste do toho šel naslepo?
Teď to vím – v době focení nikoliv. Šel jsem do toho zcela naslepo.

Co nám můžete o postavě říci? Jaká je? Máte ji vůbec rád?
Nemám tu postavu rád.

Máte s ní něco společného?
Asi by se tam i něco našlo, ale to raději nezmiňovat.

Jak vůbec takové focení probíhá? Připravoval jste se nějak na focení? Nacvičoval jste pózy a obličeje dopředu, nebo jste čekal, až co po vás bude chtít autorka a fotograf?
Být focen je záležitost především časově náročná. Připravoval jsem si jen potřebný kostým, jinak jsem vyčkával, co se po mně bude chtít. Nedělalo mi žádný problém se podřizovat a nechat se sebou manipulovat podle potřeby – umění si žádá své!

Věděl jste přesně, co se bude fotit, nebo se scény vymýšlely za pochodu?
Odpověď je paradoxně c). Já jsem moc nevěděl, co se bude fotit, ale autorka měla jasné představy a fotografka Hanka věděla dobře, jak jejich naplnění dosahovat.

Je Tereza přísná šéfová?
Tereza byla velmi příjemná šéfová. Ale možná, že jen proto, že jsem téměř v ničem neodporoval. :)

Podělte se prosím s námi o Váš názor na Erilian.
Kouzelnická fantasy, možná trošku očekávatelný vývoj (ale je tam to „možná“) :)

Děkuji Vám mnohokrát za krátký rozhovor!

0 komentářů:

Okomentovat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři