1. dubna 2012

Měsíční chvástačka: březen 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.

Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky



Máme tu prvního dubna a Měsíční chvástačku za březen! A není to žádný apríl! 
Březen byl skvělý měsíc, se spoustou úžasných knih, a dokonce i něčeho navíc! 
Užijte si video a prozraďte mi, co jste získali za úžasné knihy vy, jasné?!


Koupené knihy: 
Pandemonium (Delirium #2) - Lauren Oliver

Vyhrané knihy: 
Awakening, Legions (The Watchers Trilogy #1, 2) - Karice Bolton 

Recenzní výtisky: 
Štvanice (Alfa & Omega #1) - Patricia Briggs

8 komentářů:

  1. Ty brďo. Ty musíš být opravdu hrozně šikovná. Tolik podpisů a skvělých výher:D. Závidím:D.

    OdpovědětVymazat
  2. :D Přesně tak souhlasím s Míšou :D Moc se mi líbí tvoje knížní videa - jsou fakt skvělý !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda tvoje videa :) já jsem nashromáždila tyhle knížky: http://books-and-smile.blogspot.com/2012/03/knihy-za-mesic-brezen.html

    OdpovědětVymazat
  4. Skvelá ako vždy... a závidím ti. Sa s tebou nebavím najbližších päť minút! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Cha :D Naprosto famözní :D Krásné výhry, hlavně pokud jsou materiální :) Chvástačku snad taky brzo zveřejním

    OdpovědětVymazat
  6. Povedené video :) A všechny ty podpisy, jéé, tak ti závidím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Oooo super nádielka!
    Ty máš nejaké dobre kontakty s autorkami :))))
    Na mojej chvastačke sa pracuje (čítaj ešte som nezačala fotiť :D) ale asi sa do toho idem pustiť :D
    Už som ti hovorila, že tvoje videá mám strašne rada? Si strašne sympatická :P A pekný prívesok!!

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři