14. dubna 2012

On your wishlist

Původně se jedná o meme z tvorby Book Chick City, které spočívá v publikování knih, které si já chci pořídit. Proč se ale nedozvědět, jaké knihy si touží koupit i někdo jiný?!


Sašenka chce: " Insurgent! alebo Bitterblue! (treba povedať aj prečo? tie tituly hovoria aj sami za seba :D)"
Insurgent (Divergent, #2) Bitterblue (Graceling Realm, #3)
Insurgent (Divergent #2) - Veronica Roth

Iris chce: "Třeba Article 5 nebo Partials.. nejlépe v češtině :(( což půjde těžko :(( ale snad to časem někdo přeloží!!"
Article 5 (Article 5, #1) Partials (Partials, #1)

Life full of books touží po: "Oškliví nebo Divergence, protože vpadají zajímavě :))!"
Divergent (Divergent, #1) Oškliví (Oškliví, #1)
Divergent (Divergent #1) - Veronica Roth
Oškliví (Oškliví #1) - Scott Westerfeld

Věrka: "Strašně moc si chci pořídit knihu, která by v sobě skrývala všechny dobré knížky s fantasy tématikou. Proč? To je jednoduché. aspoň bych si tady nemusela ve dne v noci okusovat nehty s vědomím, že mi pořád nějaké knihy unikají. :D" (Krásné! Až ji najdeš, zmiň se mi prosím, ráda bych si ji taky přečetla! ;))

Lenka: "Teď zrovna je nejvýš na seznamu třetí díl Hunger games - už jsem ho sice četla, ale ještě ho musím mít ve své vlastní knihovně :)!"
Největší obrázek výrobku HUNGER GAMES – Síla vzdoru
Hunger Games: Síla vzdoru (Hunger Games #3) - Suzanne Collins

Lucie: "Mediátora, za prvé proto, že je to od Meg Cabotové a za druhé, protože jsem na to slyšela jen samé dobré ohlasy… :) Bohužel, není lehké to sehnat v obchodech, takže budu muset říct kamarádce, ať mi to půjčí… :D"
     

Kristýna: "Zrovna těď strašně moc chci knihu Divergence. A proč? Protože ji všichni tolik vychvalují a navíc má krásnou obálku. :)"
Divergence (Divergent #1) - Veronica Rothová

A po čem touží Daniela? "Jenom jednu?! :D já byhch hrozně moc chtěla knihu Vlci od.. už nevím koho (někdo mi ten papír, na kterým jsem měla o jméno napsaný vyhodil), ale už není k sehnání.. :/"

Našli jste knihy, které vás zaujaly?
A po čem toužíte vy?!

13 komentářů:

  1. Hodně dobrý originální nápad :D :) jinak vzkaz pro Lucku: Mediátor je skvělá série, samam ji čtu už podruhé, ale je fakt, že v celku už ji nikde neseženeš! Jedině v knihovně :D :) jinak pár knih bych chtěla domů taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach som citovaná u Will!! *dance* super nápad toto ;) a páči sa mi jak si hore šrtla "my" a prepísala na "your" super nápad máš u mňa plusový bod :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D jen jeden plusový bod?! :)))

      Vymazat
    2. Nooo tak dva :D jeden za nápad a druhý za citovanie :D :D stačí?

      Vymazat
    3. To si ještě rozmyslím...;D

      Vymazat
  3. Tak tohle je suprový nápad :) Ty dvě knížky bych fakt moc chtěla. Nevíš, zda vyjdou v češtině??

    Rodaw // Iris :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vím, tak Partials tento rok BB/art nechystá, tam jsem se ptala přímo, ale kdo ví, možná si to vezme někdo jiný. O Articlu 5 v překladě jsem zatím bohužel nic neslyšela...:((

      Vymazat
  4. Jééé!!! Já jsem u Willindy v článku! Nemůžu říct víc než B-E-Z-V-A. Mimochodem, až ji najdu, tak budeš první komu o tom napíšu. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Výborný nápad. :) A po čem toužím? Kromě toho, co bylo nahoře zmíněné, a všech možných i nemožných knih, které mě zrovna teď napadají, nejvíc toužím po sedmém díle Mercy Thompson, který ani není napsaný, ale já zatraceně moc doufám, že jednou bude... :D Nebo taky toužím po Hunger games z pohledu Finnicka, což se mi nikdy nesplní... :D A vlastně bych ani vůbec nebyla naštvaná, kdyby se u nás hodlalo přeložit Jsem číslo čtyři, pokračovaní Nástrojů smrti a taky The Infernal Devices... Sakra, vážně jsem snílek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se nápad líbí! ;)
      Z Mercy mám přečtené jenom dva díly plus Štvanici, které mě na to zase nalákala, takže to hodlám brzy napravit. :) Jednou jsem psala do nakladatelství ohledně The Infernal Devices a říkali, že zatím nebudou překládat, ale myslím, že se toho jednou opravdu dočkáme! ;) Můžeš jim tam třeba napsat, aby věděli, že je o knihy zájem! ;)

      Vymazat
  6. Haha! Toto je super! Ja by som chcela mať doma všetky vyšlé diely série Cizinka od Diany Gabaldon.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí! ;)
      Na Cizinku jsem se koukla a vypadá to zajímavě! ;)

      Vymazat
  7. Mediator si musis precist ! nadherna serie:-)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři