21. dubna 2012

On your wishlist

Jak tak na to koukám, moje lenost měla opravdu úspěch! Asi budu muset být líná častěji...
Tentokrát jsem ale otázku ještě více specifikovala a zeptala jsem se, jakou knihu si chcete pořídit, ale vždycky si nakonec se slovy "ta na mě počká" koupíte něco jiného. 
A tady máme odpovědi: 

Tak padne náš svět (Fallen World #1)

Kath: "ta cena mě prostě vždy odradí."
Crescendo
Crescendo (Zavržený #2) - Becca Fitzpatricková

Hana: "Stydím se za sebe (za to, že jsem to ještě nečetla:D), ale je to Pán prstenů"
  
Pán prstenu - J. R. R. Tolkien

Misa: "Across the Universe♥"
Across the Universe (Across the Universe, #1)

Bára: "Pán Prstenů - je to moje absolutně nejoblíbenější kniha, kterou mám přečtenou snad 100x, ale už dlouho si chci pořídit to pěkné černé vydání všech Tolkienových knih, ale protože jeho knihy už máme doma ve starším vydání, vždycky to odsunu s tím, že to zatím nespěchá :D Ale teď už se na to brzy chystám :)"
  
Pán prstenu - J. R. R. Tolkien

Denča: "Leviatan :) Jelikož se mi do toho "balíčku knih" prostě nikdy nevejde."
Leviatan (Leviatan #1) - Scott Westerfeld

Jana: " ja sa stále chystám na Ticho od Beccy Fitzpatrickovej, ale keďže som čítala dosť negatívne ohlasy, prevládne moje ja, ktoré túži po úžasnej knihe a tak vždy len obzriem tú nádhernú obálku a knihe poviem : Tak nabudúce :D"
Ticho (Becca Fitzpatrickova) [SK] obal
Ticho (Zavrhnutý #3) - Becca Fitzpatricková

   
Marley a já -John Grogan

A u mě je to tato úžasná kniha, kterou mi kdysi doporučila kamarádka, a já jsem z ní stále nadšená. Četla jsem jí už strašně dávno, ale stejně si jí úplně přesně pamatuju. Měla jsem ji ale půjčenou z knihovny a opravdu si ji chci koupit, ale zkrátka se mi nevejde do košíku. 
Un Lun Dun 
Un Lun Dun - Cina Miéville

1 komentář:

  1. tie obálky na pána prsteňov sú aké krásne, wow! a ja som to ešte tiež nečítala, hanbím sa za seba... ale doma mám jednotku, takže sa pomaly dokopávam :D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři