15. května 2012

Čtení na slepo (1)

Jak zjistíte z velmi pěkného banneru k tomuto novému meme, které stvořila Luc, jedná se o Čtení na slepo. Zní to hezky a už to o něčem vypovídá. Co to ale přesně znamená? 
Chcete si přečíst spoustu knih, ale zkrátka nevíte, kterou první? Máte doma kopu nepřečtených knih, a nemůžete se rozhodnout, po které sáhnout dřív? A co to takhle nechat na osudu (aka generátoru náhodných čísel), ať vám tu pravou vybere, ať jste s ní šťastný, a samozřejmě myslím knihu! =) 
Tak co říkáte, jde do toho? 

Co k tomu budete potřebovat: 
  • Větší množství knih, které si chcete přečíst, jinak známé jako hora úžasnosti
  • Ty si potřebujete nějak očíslovat, ať už pomocí svého účtu na GoodReads, nebo pokud se jako v mém případě bude jednat o knihy, které už máte doma, nějak si ji označte/očíslujte, nebo si například na papírky napište názvy (potom třeba někomu dejte jednu knihu vylosovat)
  • Generátor náhodných čísel (aka random.org)
Teď už zbývá jen jediné, spustit čísla osudu, a opravdu po té knize sáhnout a přečíst ji! 

Die for Me (Revenants, #1)A jakou knihu budu číst já?

Die For Me
Amy Plum

Revenants #1


Fíha, Die For Me mi leží na poličce dva? Tři měsíce? A já se do ní ještě nepustila! Jsem to ale ostuda! A to na mě s takovou pěknou obálkou tak hezky kouká... Ale je to tady, a já si ji konečně přečtu! =) 
Už se na ní moc těším! 

10 komentářů:

  1. Heh :D Tak to tam zrovna taky mám, v poličce :D A dostanu se k tomu asi tak cca až v létě cestou do Turecka v letadle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že ne do Paříže, by to bylo tématické...;))

      Vymazat
  2. Tá obálka je awesome.:) Na knihu som čítala rôzne názory, tak som zvedavá na tvoj.^^ Ja si ju chcem prečítať... raz.:DD A meme je to super, akurát teda som lenivá robiť si zoznam (a na gr nie som, shame on me).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na to docela zvědavá :) Mám přečtených cca 45 stran a docela mi sedl styl vyprávění, tak uvidíme, jak to bude s příběhem :)
      Lenochu :P :D

      Vymazat
  3. Pořád sem chodím okounět a hledám recenzi na Černobílý svět. Tak šup šup, kdy se dočkám? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jó děvče, té se možná ani nedočkáš :D Nějak si nejsem schopná utřídit myšlenky...

      Vymazat
  4. tak kniha má ozaj úžasnú obálku :)

    PS: Vďaka za zapojenie :D

    OdpovědětVymazat
  5. Dokonalá obálka, úžasný trailer. Kniha ihneď ide na to-read. ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. nevíš kdy kniha vyjde u nás??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U téhle knihy vůbec nevím o žádném nakladatelství, které by ji hodlalo bohužel vydat. :ú

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři