1. května 2012

Měsíční chvástačka: duben 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Přeji vám krásného prvního máje! Doufám, že jste všichni v pořádku přežili čarodějnice! 
A jelikož tu máme tedy konec dubna a začátek nového měsíce a já mám dobrou náladu, hned jsem natočila chvástačku! Doufám, že si sledování užijete, přestože je tam pár chybiček (například jméno knihy - ale vážně si myslím, že jsem to řekla správě! Ale záznam hold tvrdí něco jiného =)). 
Zkrátka a dobře, platí to, co říkám vždycky: koukejte na knihy a tu osobu v pozadí tam ignorujte! =))


Koupené knihy:
Černobílý svět - Kathryn Stockettová
Ascend (Trylle Trilogy #3) - Amanda Hocking
Oběť (Smečka #3) - Andrea Cremerová
Partials (Partials #1) - Dan Wells 
Velikost XL (Heather Wells #2) - Meg Cabotová
Město čarodějů (Erilian #1) - Tereza Janišová
Smrtící věrnost (Smrtící #9) - J. D. Robb


Recenzní výtisky:
Marina - Carlos Ruiz Zafón
Marcelo ve skutečném světě - Francisco X. Stork


Jaké jsou vaše dubnové úlovky? =))

13 komentářů:

  1. Skvělé video! Už jen ta úvodní písnička mě navnadila! :D (byl to originál nebo glee verze? :D) Jinak partials vypadají naprosto úžasně a snad si jí brzo pořídím. Teď si chci hlavně pořídit sérii Perfect chemistry, protože nechci mít jen ebooky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Originál ;))
      Mě se do Perfect Chemistry moc nechce... vůbec mě to neláká :D

      Vymazat
  2. Asi máš zázračnú peňaženku :D Niečo ako oslíček otras sa :D :D kde si ju kúpila? aj mne by sa hodila :D
    Inak to vyzerá na super zbierku :)
    Film Černobílý svět je skvelý, videla som ho a moc sa mi páčil, knihu by som si chcela raz prečítať tiež... snáď sa zadarí :)
    o Marcelovi som už počula chvály, takže si ho budem musieť tiež prečítať :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se i časem podělím až to nebudu mít kam dávat :))
      Marcelo by opravdu úžasný, vřele doporučuji. ;)

      Vymazat
  3. Já jsem tenhle měsíc zažila něco podobného :D... Řekla bych, že jsem toho moc nekupovala a pokud teď počítám dobře, tak mi do knihovny přibylo sedm knížek plus jedna výhra z HOPu. :D A z těch co jsem si pořídila mě asi nejvíc těší Štvanice, Cinder a Železný král. :))
    Jinak z těch, které jsi si pořídila ty, se mi moc líbí kniha Partials a pevně doufám, že tu si taky jednou pořídím. :) A i Marinu a Marcelo ve skutečném světě bych si ráda přečetla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Cinder jsem nedávno koukala v knihkupectví a dost mě láká, ale ta cena mě strašně odrazuje :D

      Vymazat
  4. Úžasně natočeno, jako vždy :-) Většinu knížek bych si taky chtěla přečíst! Nejsem sériový vrah - to jsem si pořídila asi předevčírem a moc se těším :)) Já jsem si tento knížek koupila taky moc (díky maminko za peníze!! :D). Takže také plánuji měsíční chvástačku :))
    Po Partials vyloženě toužím, čekám na český překlad, snad se ho dočkám (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ;) Na tvojí chvástačku se těším! ;))

      Vymazat
  5. Pěkná sbírka :))
    Na Marcela jsem zvědavá :)
    Černobílý svět je úžasná knížka i úžasný film :)

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelá zvučka (samozrejme, aj video :)

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za zmínění :) "S kočkou...!" :D

    OdpovědětVymazat
  8. Jů :) jsem ráda, že jsi zmínila náš Čtenářský klub! :)) modlila jsem se, aby tam nějaká zmínka byla :D
    A víš co bych ti řekla... jsi šílená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za kompliment! ;D
      Chci ještě klub zmínit někde na blogu ;))

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři