12. května 2012

On my wishlist


Meme z tvorby Book Chick City, které spočívá v publikování knih, které si chci pořídit.

 
Dcera kostí a dýmy (Dcera kostí a dýmu #1) - Laini Taylorová
Past (Zahrada nesmrtelnosti #1) - Lauren DeStefano
Na Dceru jsem opravdu zvědavá. Je to totiž YA kniha, napsaná americkou autorkou, a příběh se odehrává v Praze. Už to je pádný důvod, proč si knihu přečíst. =)
Naopak Past si chci přečíst kvůli tomu, že mě velice zaujala, a slyšela jsem na ní zajímavé ohlasy. A když už budeme mít originální obálku, rozhodně si ji přečtu. 

Shadow Bound (Unbound, #2) Uglies: Shay's Story (Uglies: Graphic Novel)
Shadow Bound (Unbound #2) - Rachel Vincent
Uglies: Shay´s Story - Scott Westerfeld, Devin Grayson, Steven Cummings
Mám již doma Blood Bound, což je první díl k Shadow Bound, ale ještě jsem ji nečetla. Od Rachel Vincent jsem zatím vůbec nic nečetla, ale na její knihy jsem slyšela samou chválu, takže si je určitě někdy přečtu. =) A rovnou začnu touto sérií. 
Oškliví jsou skvělé série, kterou jsem si okamžitě zamilovala! Rozhodně si proto nenechám ujít příležitost přečíst i Shayin příběh v této komiksové podobě. =)

3 komentáře:

  1. Wow, tak ten Shayin příběh by mohl být hodně zajímavý :-). Oškliví jsou úžasná série :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jé :D Tak to je dobrý.. Dceru jsems i zrovna dneska přinesla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti ji opravdu upřímně závidím! :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři