26. května 2012

On my wishlist


Meme z tvorby Book Chick City, které spočívá v publikování knih, které si chci pořídit.

Saphirblau (Edelstein Trilogie, #2) The Last Princess

Obě knihy mají nádherné obálky a obě vypadají velice zajímavě. Na Modrou jako safír se neskutečně těším, protože jsem před pár dny dočetla první díl této série, Rudá jako rubín, a jsem z knihy opravdu nadšená.
The Last Princess je kniha, která mě samozřejmě tou svou obálkou upoutala a jelikož se poslední dobou čím dál tím víc rozmýšlím nad tím, které knihy přidám do svého seznamu k přečetní, přečetla jsem si i anotaci, což normálně nedělám. Zní to ale neskutečně zajímavě, takže...

1 komentář:

  1. The last princess má opravdu velmi zajímavou obálku. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři