3. května 2012

Rozhovor s Jill Hathaway

O knize Slide jste pravděpodobně už něco zaslechli (z části proto, že jsem se ji snažila několikrát zmínit, abyste o ní něco věděli, a byli tak na toto připraveni =)). Její autorka, Jill Hathaway souhlasila se zodpovězením několika otázek, a tady je máme i s malým překvapením! 

Ahoj Jill! Je pro mě opravdu velkou ctí, přivítat tě na mém blogu. Prosím, řekni nám něco o sobě.
Učím angličtinu na střední škole. Mám dceru a syna. Mám ráda burritos a deskové hry. 

Znovu jsem si přečetla anotaci na tvoji knihu Slide, a to vklouzávání lidem do hlavy mě opravdu zaujalo. Řekni nám prosím, jak tě něco takového napadlo.
Původně jsem si myslela, že by to mohlo fungovat tak, že by si někdo najednou uvědomil, že stojí nad mrtvým tělem a nevěděl by, jak se tam dostal. Z toho potom vzniklo ono vklouzávání.

Pokud bys mohla vklouznout do hlavy komukoliv, kdo by to byl?
Přítelkyně Jareda Leto. (Info o Jaredovi)

Vee se zdá být vskutku zajímavou hrdinkou. Máte něco společného?
Obě jsme hodně cynické.

Co bylo to nejlepší na psaní Slide?
Psaní byl velmi zábavný proces. Psala jsem ho společně se svými studenty pro Měsíc psaní novel. Co už tak zábavného nebylo, bylo číst to pořád dokola a upravovat to. Takže bylo opravdu skvělé, když jsem to konečně dokončila.

Nachází se v knize něco (scéna, myšlenka,…) na co jsi opravdu pyšná a chceš, aby si toho čtenáři všimli?
K. Derting, D. Wells, Jill
Možná ta scéna, jak Vee nakupuje šaty na zimní ples...

Psala jsi knihu Slide s jasnou představou, že to bude YA kniha?
Ano, vždy to měla být YA kniha.

Chtěla jsi být vždycky spisovatelkou? Jak ses k takové práci dostala?
Vždycky jsem psala ráda. Když jsem to před několika lety začala brát vážně, zkontaktovala jsem několik agentů, dokud jsem nenašla jednu, které se má kniha líbila. A ona mi pomohla prodat ji nakladatelství HarperCollins.

Jak to vypadá, když píšeš?
Chodím psát do pekárny Panera nebo do knihovny se špunty v uších.

Skrývá v sobě Slide nějaké poselství pro své čtenáře?
Ne, žádné poselství. Jen jsem se snažila vyprávět dobrý příběh. Myslím si, že je ale dobré, když se někdo odhodlá začít mluvit o šikanování.

Poslední otázka: na čem momentálně pracuješ?
Právě dokončuji IMPOSTOR, což je pokračování Slide.

Děkují mnohokrát za rozhovor! Přeji ti v budoucnu mnoho úspěchu, hlavně s psaním!

Slide (Slide, #1)Název: Slide
Autor: Jill Hathaway
Série: Slide
Díl: první
Počet stran: 250
Nakladatelství: HarperCollins
Rok vydání: 2012
Vydání v češtině: srpen 2012, Fragment

Anotace:
Vee Bellová si je naprosto jistá, že sestřina kamarádka Sophie nespáchala sebevraždu. Byla zabita.
Ona to ví, protože tam byla. Vee má narkolepsii, během záchvatů ale neupadá do spánku. Když omdlí, ocitá se v hlavě někoho jiného a prožívá život skrz jeho oči. Vklouzla například do hlavy své sestře, když podváděla při testu z matematiky, do učitelovy, který pil před začátkem hodiny. Nic ale Vee nepřipravilo na to, co se stalo jedné říjnové noci… ocitla se v hlavě někoho, kdo držel v ruce zakrvácený nůž, a stál nad Sophiiným tělem.  
Vee přímo zoufale touží někomu sdělit své tajemství, ale kdo by jí věřil? Zní to tak šíleně, že to nedokáže říct ani kamarádovi Rollinsovi, natož policii. Rollinsovi to ale říct stejně nemůže, protože teď už se moc nestýkají, Vee totiž tráví čím dál tím víc času se Zanem.
Zamotaná do nebezpečí a děsivých lží, musí Vee sama odhalit vraha dříve, než udeří znovu.


Jill byla tak laskavá, že mi poslala čtyři podepsané záložky do soutěže! Takže si o ně zasoutěžíme! 

Pravidla soutěže:
- Soutěž je otevřena jak pro Českou tak i Slovenskou republiku.
- Podmínkou vstupu je splnění soutěžního úkolu. 
- Probíhá od 3. května do 10. května
- Vítěz má 48 hodin na to, aby mi odpověděl, jinak bude vylosován někdo jiný.



Nápověda k použití formuláře:
Rozhodla jsem se, že zkusím tento nový formulář. Doufám, že to pro mě i pro vás bude o dost jednoduší.
A teď k tom, jak funguje. Buď jste automaticky přihlášeni přes váš účet na Facebooku a můžete  rovnou vyplňovat a nebo vám to nabídne, abyste se přihlásili právě přes Facebook, nebo vyplněním jména a emailu.
Podmínkou vstupu do soutěže je splnění úkolu čili odpovězení otázky. Tu se dozvíte, když kliknete na (po najetí myší) zelené políčko DO IT, následně se vám otevře okénko, kde se dozvíte, co máte udělat. Splňte úkol a klikněte na zelené tlačítko ENTER.
A je to, jste v soutěži!
Pokud si to chcete ověřit, klikněte vlevo nahoře na WHO ENTERED a měli byste vidět své jméno/přezdívku. (Pokud něco nebude fungovat, prosím dejte mi to vědět!)


a Rafflecopter giveaway

46 komentářů:

  1. Wooooow!! Tak to je hodně dobrý! Klobouk dolů, že se ti ten rozhovor vůbec povedl takhle suprově zrealizovat :) Ta knížka vypadá hodně zajímavě, moc se na ni těším :)
    Asi, když jsem soutěžila v minulé soutěži už do této nemám chodit, že? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Proč bys nemohla?! Šupej soutěžit! :D

      Vymazat
    2. .. Fakt? :) Tak to je super :DD Tak já jdu :)
      PS: fakt ti závidím znalost angličtiny, kde ses jí tak dobře naučila?

      Vymazat
    3. Víš, že ani nevím? :D asi to po těch letech nějak vyplynulo...:D

      Vymazat
    4. Tak to máš velké štěstí :) Ve škole se pořád musíme učit jenom němčinu a němčinu a ještě jednou němčinu. Máme 8 hodin týdně a je to fakt strašný. taky kvůli tomu máme každý den minimálně 8 hodin, dlouhé vyučování :( a anglicky bych chtěla umět daleko lépe, ale nějak mi to nejde, i když bych chtěla :(

      Vymazat
  2. Možná to bude znít bláznivě, ale chtěla bych se chvíli dívat na svět očima Eleny Gilbertová. Zajímalo by mne totiž to, co vidí na Stefanovi a proč už ho neodkopne a není s Damonem. :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky...pak bych ji nějak přinutila na Stefana ani nepomyslet :D

      Vymazat
    2. Přesně! :) Možná bych chtěla být ještě v hlavě Katherine donutit jí k tomu, aby si Stefíka odvezla. :d

      Vymazat
    3. úplne s vami baby súhlasím :D

      Vymazat
    4. Amen sestry :D Vždyť Damon je tak aaach a Stefan brrr :D Ale já kdybych teda měla být v knižní Eleně, tak se asi pozvraím protože ty její primitivní myšlenky to je....

      Vymazat
    5. Kath, Katherine je moje nejmilovanější postava...jo jsem pro Delenu a Statherine ♥

      Vymazat
    6. Veyuu, já jsem taky pro Delenu s Statherine! To mi připadá takové nejlepší. :)

      Vymazat
  3. Někoho v nakladatlství knih. Abych konečně viděla, jak to tam vypadá, ty hory knih! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Will, skvělá soutěž a skvělý rozhovor :)
    Jako první mě napadl Ian Somerhalder a Nina Dobrev...ok jsem prostě blázen, ale asi to tak je.
    Ninu mám hrozně ráda a už tomu budou 2 a půl roku...vtipný jak pouhý seriál tohle dokáže....Teď k otázce:
    Zajímalo by mě jaký denní režim Nina vede. Natáčení TVD, ♥ Ian, všechny ty akce "sélebrit",její normální život mimo kamery... Nina je osobnost, z jejíhož pohledu bych se chtěla koukat na svět :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hell yes! To by se mi také líbilo. :)

      Vymazat
  5. V první řadě chci říct,že tohle je opravdu úžasná soutěž a úžasný rozhovor :)) A k otázce?? Asi bych chtěla vidět očima Katniss a Peety z HG.Kniha je naprosto dokonalá a mě by se občas zachtělo vidět věci kolem očima Katniss nebo Peety :))

    OdpovědětVymazat
  6. Kdybych si mohla vybrat KOHOKOLIV, ráda bych se na svět podívala očima Jacka Dawsona (film Titanic) a to z jednoduchého důvodu: je to můj největší životní vzor :) I když byl chudý a nic neměl, choval se prostě úžasně. Byl optimista, s ničím si nedělal těžkou hlavu, byl přátelský a zkrátka pro mě nejlepší :-) Nevěděl, co bude další den, ale i tak se na všechno těšil a život bral vždycky z té lepší stránky. Taky řekl úžasnou větu "Ať každej den stojí za to" a měl pravdu. Opravdu.. on je můj vzor. Miluju ho od tří let a milovat ho budu nejspíš i jako stará babička s hůlčičkou :D

    OdpovědětVymazat
  7. Je veľa ľudí, cez ktorých by som sa chcela pozrieť na svet, ale asi najviacej cez našu učiteľku slovenčiny na základke, ktorá ma vždy nemala rada a neviem prečo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Páni, to je dost zajímavá otázka! :D Napadá mě více osob, ale když se nad tím zamyslím, tak bych asi řekla J. K. Rowling, protože to by mohlo být věru zajímavé, podle mě. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nikdy som žiadnu schopnosť... nechcela. Ako malá som chcela lietať, neskôr hýbať vecami, či čítať myšlienky, ale teraz som rada, že som len prostý človek. Ale to je to - človek si svoj osud nevyberá, takže by som sa s tou schopnosťou musela naučiť žiť... a ak by som si mohla vybrať koho očami sa pozrieť na svet... určite by to bola Stephanie Perkins. Alebo moja veľmi dobrá kamarátky - Lussy. Mám rada bláznivých a úprimných ľudí. Stephanie tak pôsobí a Lussy taká jednoznačne je =)

    OdpovědětVymazat
  10. asi by som chcela pozrieť na svet z pohľadu mojich dvoch synov...len tak sa vrátiť a vidieť to, čo vidia malé deti :D...potom by som skúsila vidieť očami Patricka Rothfussa - to by bola podívaná :D

    OdpovědětVymazat
  11. Z očí jaké osoby byste se chtěli podívat na svět? No, nejprve mě napadla moje fenka Elisa, i když to vyloženě není osoba:) A proč vlastně? Už spousta krát jsem si říkala, že bych chtěla vědět, co si myslí, když nás pozoruje. O čem se jí zdá, když ze spánku začne ňafat, co štěká na ostatní psy a lidi, kteří jdou kolem našeho pozemku, apod =). Nemyslíte, že by to bylo docela zajímavé:D?

    A vyloženě osoby? Asi bych chtěla zkusit se podívat na svět očima Katniss z HG. Dívat se očima na svět nějaké osoby, vlastně také znamená cítit a vnímat svět jejím způsobem. Podle mě by to bylo hodně zajímavé - vidět ten svět ve kterém žila, vidět Peetu a Gale jejíma očima atd. Nemyslím si ale, že bych vyloženě chtěla zažít to co ona - sice i zažívala pěkné chvíle, ale vyrovná se to těm dost nepěkným chvílím?

    OdpovědětVymazat
  12. Chtěla bych se na svět podívat z očí nějakého hokejisty, nejlépe Holase (Petr Holík) :D Chtěla bych vidět, jak vnímá extraligu, mistrovství, jestli chce zůstat ve Zlíně a tak..
    (Ano, jsem ujetá, já vím:D)

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych se asi ráda podívala na svět očima Katniss, protože bych chtěla vědět přesně to co si myslela a prožívala v hrách, a občas když jí něco došlo, já jsem další stránky bádala co to sakra bylo :D Třeba ty šaty od Cinny :D

    OdpovědětVymazat
  14. Někdy bych fakt ráda viděla svět očima mého nejlepšího kamaráda, protože je hrozně zvláštní a prostě si myslím, že by bylo fakt super vidět jak to vidí on, musí to být zážitek :D fakt, je to jeden z nejzvláštnějších lidí, co jsem kdy potkala. Nojono budoucí režisér :D

    OdpovědětVymazat
  15. Bylo by zajímavé se podívat na svět očima lidí které znám a mám ráda, ale mohlo by se stát že bych pak mohla být zklamaná a nebo naopak šokovaná:-D, takže by určitě bylo lepší se koukat očima někoho koho neznáme. Kdybych si tedy měla vybrat pak bych si zvolila jakoukoliv hrdinku z románů Sherrylin Kenyon, protože vidět očima toho nádherného, sexy a vášnivého chlapa co tam vystupuje by rozhodně stálo za to:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Hm... těžká otázka :D
    Na jednu stranu bych se na sebe chtěla podívat očima někoho, koho znám, abych věděla, jaká jsem pro ostatní... i když by mě to mohlo šokovat.
    Pokud bych ale měla říct někoho konkrétního, tak bych se chtěla na svět podívat očima Lenky Láskorádové, protože ona je prostě skvělá a myslím, že musí mít úžasný pohled na svět :)

    OdpovědětVymazat
  17. Buď cez oči niekoho, kto ma má veľmi rád (napr. najlepšie kamarátky) alebo potom cez oči niekoho, kto ma vôbec nemá v láske. Ale asi skôr tá druhá možnosť, pretože by som aspoň zistila, čo na mne druhým prekáža. Bolo by to skvelé sebapoznanie. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Promiň, že jsem ti nepomohla s otázkami. Hale víš, že ani nevím. Možná těma tvýma, protože tvoje poznámky jsou občas velice zajímavé. :))

    OdpovědětVymazat
  19. asi Rose z VA ale keby to ma byt niekto koho poznam osobne tak by to bolo moje dvojca aspon by som vedela ci sa niekedy tiez citi ukrivdena ako ja ked sa niekto zaujma viac o nu.

    OdpovědětVymazat
  20. Já zůstanu u knih.. chtěla bych se podívat na svět očima spisovatele Stephena Kinga.. protože ten chlap to nemá v hlavě v pořádku ! (a to žeru:D)

    OdpovědětVymazat
  21. Neviem.... ale asi z očí jedného relatívne nového chalana na škole. A... dôvod asi bude úbohý, ale preto, že je tak obľúbený. Nie že by som ja nebola, len v inom zmysle. On má veľa priateľov, obdivovateľov a všetky dievčatá, ktoré ho na chodbe stretnú by ho najradšej odtiahli niekde do prázdnej triedy (ja viem, šialené). Jednoducho by som chcela vedieť, aký má asi život.

    OdpovědětVymazat
  22. Sussanah Simonové z Mediátora :D Chtěla bych mít možnost uchvátit úžasného Paula Slatera, kdykoliv bych mohla :D a samozřejmě Jesseho. Na druhé straně také Kardinála ze série Město od Shana, jelikož bych chtěla mít tu moc ovládat celé město..

    OdpovědětVymazat
  23. Ja by som sa rada pozrela na svet očami chlapa. :D Pozrela by som si aké myšlienky (okrem hodnotenia ženských a pod.) im behajú v hlave, na čo všetko myslia a či je pravda že im po rozume lietajú len samé takpovediac zbytočné somariny :D

    OdpovědětVymazat
  24. Nějakého multimilionáře. Vždycky mě zajímalo, jak tito lidé uvažují. Takže třeba Bill Gates, Magnus Scheving,...

    OdpovědětVymazat
  25. Ja by som sa chcela pozrieť na svet očami Hermiony Grangerovej. Už len preo, že je čarodejnica. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Na svět bych se chtěla podívat očima našeho profesora na dějepis, protože mě vážně hodně zajímá, jak zrovna on může přemýšlet. (No promiňte, ale vůbec nechápu, jak někdo jako on, může učit. Ty jeho hodiny jsou tak strašně moc zbytečné (!) - a jediná věc, která je na jeho hodinách zajímavá, je jeho vlastní blbost). :)

    OdpovědětVymazat
  27. Melody To The Harmony8. května 2012 14:05

    Já bych se velice ráda podívala na svět z očích hokejisty. Pokud bych měla vybrat jednoho zvláštního tak asi Jamese Neala z Pittsburgh Penguins nebo Davida Krejčího z Bostron Bruins. Vždy jsem neskutečně žasla nad tím, co tihle chlápci dokážou předvést v nejrychlejší hře na světě. Jaké je to byt 60 minut pod takým tlakem, co se jim při tom honí v hlavách a jestli se doopravdy soustředí jen a jen na to abych dokázali svůj tým přivést k vítězství. Je to trochu divné, ale já je neskutečně obdivuji za to co dokazují a co pro své týmy a fanoušky dělají.

    OdpovědětVymazat
  28. Jaj..těžká otázka :D ale asi nejvíce bych se chtěla podívat na svět z očí mojí mamky..Chtěla bych vědět jak myslí a jak se dívá na věci ona...:D

    OdpovědětVymazat
  29. tak asi nějaké významné osobnosti, třeba i prezidenta, abych si dokázala předstvit, jestli mu o zájem všech opravdu jde. přijde mi to mnohem užitečnější, zvláště v této době, než nějaká celebrita, o které si všichni myslí jak je dokonalá atd. (tím nikoho neurážím, pouze vyjadřuji svůj názor).
    na odlehčenou by to ale mohl/a být třeba i..mm..nechci se po nikom opičit.. třeba Hercule Poirot!! :DD jak tomu chlapovi může všechno tak rychle dojít, to mu závidim :D

    OdpovědětVymazat
  30. Komu nakuknúť do hlavy? Asi môjmu malému krstňaťu, má 8 mesiacov a neustále sa smeje, pre ten pocit pocítiť to, vnímať čo sa pod ružovým klobúčikom odohráva... skrátka, byť jej o kúsok bližšie.

    OdpovědětVymazat
  31. Já bych se asi chtěla podívat na svět očima lidí, kteří mi v životě nějak ublížili. Chtěla bych vědět, proč udělali to, co udělali, co se jim přitom honilo hlavou. Pak bych možná taky věděla, co na sobě změnit, aby mě už nikdo neviděl tak, jak mě vidí oni...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že tu není tlačítlo "Líbí se mi". moc se mi totiž tvůj koment líbí ;))

      Vymazat
  32. Ja by som sa chcela pozrieť na svet očami Sheldona Coopera:D Z Big Bang Theory:) V tom seriáli ho zbožňujem a rada by som sa dozvedela čo si on myslí o úplných bežných veciach:D

    OdpovědětVymazat
  33. Já bych se chtěl na svět podívat očima Sherlocka Holmese ze seriálu Sherlock, protože mě vždycky zaujme to jak si rychle všímá detailů kterých by si nikdo jiný nevšiml. I když má seriál jen 6 epizod patří mezi mé oblíbené a Sherlock Holmes s ním :)) Jinak ti děkuji za skvělou soutěž :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři