8. května 2012

Soutěž o Inheritance! A dokonce i podepsané!


Pravděpodobně vám neušlo, že Prahu navštívil Christopher Paolini, autor série Odkaz dračích jezdců, v rámci svého evropského turné. (Mé zážitky si můžete přečíst zde.) Po dlouhém rozhodování jsem si s sebou vzala pouze Inheritance pro sebe a jedno pro vás! Takže tu teď mám jeden výtisk, který do soutěže poskytlo nakladatelství Fragment, za což jim moc děkuji, a budeme o něj soutěži! Tedy, vy budete...



Pravidla soutěže:
- Soutěž je otevřena jak pro Českou tak i Slovenskou republiku.
- Podmínkou vstupu je splnění soutěžního úkolu. 
- Probíhá od 8. května do 8. června
- Vítěz má 48 hodin na to, aby mi odpověděl, jinak bude vylosován někdo jiný.

Nápověda k použití formuláře:
Rozhodla jsem se, že použiju tento nový formulář. Doufám, že to pro mě i pro vás bude o dost jednoduší.
A teď k tom, jak funguje. Buď jste automaticky přihlášeni přes váš účet na Facebooku a můžete  rovnou vyplňovat a nebo vám to nabídne, abyste se přihlásili právě přes Facebook, nebo vyplněním jména a emailu.
Podmínkou vstupu do soutěže je splnění úkolu čili odpovězení otázky. Tu se dozvíte, když kliknete na (po najetí myší) zelené políčko DO IT, následně se vám otevře okénko, kde se dozvíte, co máte udělat. Splňte úkol a klikněte na zelené tlačítko ENTER. Stejným způsobem vyplňte i kolonku se jménem/přezdívkou a emailem. 
A je to, jste v soutěži!
Pokud si to chcete ověřit, klikněte vlevo nahoře na WHO ENTERED a měli byste vidět své jméno/přezdívku. (Pokud něco nebude fungovat, prosím dejte mi to vědět!)
Máte ještě možnost získat jeden vstup navíc tím, že "lajkujete" stránku blogu na Facebook, ale jiné extra vstupy soutěž nemá. 


Přeji vám hodně štěstí a jdeme na to, ne? =)


P. S. Opravdu komentář zanechávejte pod článkem! Formulář nebere diakritiku! =)
a Rafflecopter giveaway

84 komentářů:

  1. Díky za skvělou soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Chci tu zelenou knížku. Muhaha :D

    OdpovědětVymazat
  3. "You look really cute ^_^"

    Tahle odměna by se mi moooc zamlouvala :-) odteď vysílám do vesmíru nadměrné množství pozitivní energie, aby se mi vrátila ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych mu říct spoustu věcí, ale v těch pár vteřinách před jeho stolkem při autogramiádě? Hlavně bych mu asi poděkovala za skvelé knížky, které mladším čtenářům dokážou přiblížit klasické fantasy. :)

    OdpovědětVymazat
  5. I když už Inheritance má, podepsané by se mi šiklo... Kdyžtak bych někoho obdarivala tím Inheritance, co mám na nočním stolku. Děkujeme za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé! A co bych Paolinimu řekla? Nic, protože bych se neodvážila. :P

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji vaše knihy!!! :D
    A pak bych se na něj dívala jak puk a raději rychle trtala pryč. :D

    OdpovědětVymazat
  8. ano, rádi, protože bych to ze sebe nedostala :D
    tak možná to, že u mě zbořil mýt, že prostě nemám ráda draky :D a samozřejmě mu velmi poděkovala, že přijel až sem :)
    btw. moc děkuji za soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Co bych Chrisovi řekla? Hm, asi bych mu pěkně od plic pověděla, že Eragonova světa už bylo dost a mohl by se zaměřit i na jiný, ale pokud se probůh v té páté knize dozvím, co ti to teda ten strom Menoa od Eragona vzal, tak ať ji napíše!

    OdpovědětVymazat
  10. Nejspíš bych mu poděkovala za jeho skvělé knihy a zeptala se ho, zda plánuje napsat něco dalšího :))

    OdpovědětVymazat
  11. Nu, nevěřím, že bych se vůbec odhodlala něco říct :D... Ale kdybych dokázala otevřít pusu, tak bych mu asi řekla, že jeho knihy jsou skvělé, mám je ráda a že doufám, že bude ve psaní pokračovat. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Že si pamatuju na dobu, kdy mu bylo asi 15, to začal tak nějak psát. A že ho obdivuju za to, že vydržel a dotáhl to až do konce :)

    OdpovědětVymazat
  13. "Chris, máš nááádherný úsmev"! - toto by som Paolinimu povedala. A potom by som asi celá červená utekala preč. :)

    OdpovědětVymazat
  14. co bych mu řekla? já nevím, jeho knížky jsem bohužel zatím nečetla, takže těžko říct :D asi bych mu pouze poděkovala, případně se zeptala, jestli přijde s nějakou další knihou:)

    OdpovědětVymazat
  15. Asi bych mu řekla "háj" :D a u toho by asi i skončilo :D opravdu nevím :) možná bych mu řekla, co už dávno ví, že je talent a že to musí být sakra skvělý pocit, když tolik lidí miluje jeho knihy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Jméno: Tery

    Já bych tam přišla řekla bych mu že píše opravdu skvěle a že jeho knihy mám ráda. Ale asi jak už tady psala Ells, neodvážila bych se :D jakmile bych ho uviděla, tak bych na něj zůstala čučet a pak bych rychle odešla, abych si neudělala ještě větší ostudu :D

    OdpovědětVymazat
  17. Melody To The Harmony8. května 2012 13:56

    Já z tohohle formuláře mám vždy depku, ale asi je jednoduší.

    A co byhc mu řekla? Že ho moc obdivuju, za to co dokázal. Autora takých knih jako jsou Odkazy dačích jezdců přece nejde neobdivovat. :)

    A děkuju moc za úžasnou soutěž!

    OdpovědětVymazat
  18. Je toho hodně, ale to nejdůležitější:
    1. Že zbožňuji jeho knihy.
    2. Že je jeden z mých oblíbených spisovatelů.
    3. Ať píše další a další knihy, protože od něj si vždy ráda přečtu cokoli. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Je spousta věcí, které bych mu chtěla říct. Hlavně, že se mi hrozně líbil závěr, že mě ale mrzí, že toho nebylo více o Murtaghovi, že bych taky chtěla svou Safiru. A taky, že je skvělý a hrozně sympatický a že mi bude po ODJ smutno :)

    A tobě děkuji za super soutěž ;)

    OdpovědětVymazat
  20. Jméno: Filip
    Aby v psaní pokračoval a my, jakožto fanoušci, se měli zase na jeho super knížky těšit ;)

    A děkuji za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  21. Co bych mu řekla? Teda, pokud bych byla na autogramiádě, tak bych byla asi jako solný sloup a nevydala bych ze sebe hlásku nebo bych tam začala koktat. :D No ale ráda bych mu řekla, že děkuji za to, že napsal tak skvělé knihy, které se dostaly skoro do celého světa. :) Nic originálního bych asi neměla. :D

    OdpovědětVymazat
  22. V tu chvíli,mám pocit,že bych mu toho moc neřekla,nějaký alespoň trochu srozumitelný pozdrav by bylo asi to jediné,na co bych se zmohla,ale kdybych nebyla tak hotová z jeho návštěvy a z toho,že bych ho viděla na vlastní oči,snad bych mu toho řekla i víc,třeba že jeho knihy jsou naprosto dokonalé (byť jsem je ještě nečetla,ale už se chystám :)).:))

    OdpovědětVymazat
  23. To je super...a podepsaná? :O o boží!! odufám, že budu mít štěstí :D

    a co bych mu řekla?... za jeho knihy bych ho nejradši objala :D jelikož skvělě píše...a je škoda, že je to poslední díl... :( ale snad napíše i další skvělé knihy... pak bych se ho i vyptávala, jak k tomu nápadu přišel, co byla jeho největší motivace... a inspirace :) no bylo by to na dlouho :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak rozhodně bych mu poděkovala, že navštívil Česko. Potom bych se ho zeptala, jestli nechystá nějakou další knihu :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja by som Chrisovi povedala, ze najhorsie Vianoce v mojom zivote boli vdaka jeho kniham o kusok znesitelnejsie. Precitala som Eragona a Eldesta za tyzden a este mesiac som o nich rozmyslala.

    OdpovědětVymazat
  26. Ak by som sa odvážila otvoriť si pred ním ústa na niečo zložitejšie ako by bol pozdrav (čo je veľmi nepravdepodobné) tak by som mu povedala že Odkaz dračích jazdcov je jedna z mojch najobľúbenejších sérii, niečo v zmysle toho, že sa neskutočne teším na jeho ďaľšiu knihu alebo sériu a že je to skvelý a veľmi talentovaný autor! :D :)

    OdpovědětVymazat
  27. Čo by som mu povedala? Možno by som sa ho spýtala, čo si myslí o filme Eragon, či nemá pocit, že jeho kniha by si zaslúžila lepšie spracovanie a či sa nebude točiť ďalší film. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Kdybych byla na autogramiádě, tak bych se zmohla maximálně tak na pozdrav... :D

    OdpovědětVymazat
  29. Určitě bych mu poděkovala za to, že dokončil Eragona, protože jsem tuhle knihu dostala ve chvíli, kdy jsem jako "malá" měla angínu a to ležení doma mi alespoň trochu zpříjemnila :))

    OdpovědětVymazat
  30. poděkovala bych mu, že vymyslel tak skvělou sérii a vynadala bych mu, že mu napsání Inheritance trvalo tak dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  31. Asi by som sa neudržala a povedala mu, že má krásny úsmev :D Alebo mlčala a pozerala naňho ako teliatko. Ale podľa všetkého poďakovala za možnosť nahliadnuť do sveta, ktorý vytvoril :) A za vytvorenie Zafiry - je úžasná! :D

    OdpovědětVymazat
  32. Tiež som sa na autogramiádu chystala no niečo mi do toho skočilo... Na tej knihe som sa naučila milovať fantasy, a hoci sa môj kus už výrazne zmenil, stále ostala ta prvá "dračia" kniha čo ma očarila.

    OdpovědětVymazat
  33. a k tomu čo by som sa opýtala asi to klasické "čo ho k napísaniu série viedlo" a ako vníma svoje dielo s odstupom času, ako dopísal poslednú stránku... možno na to odpovedal v desiatke rozhovorov ale počuť to priamo od autora, je vzácne...

    OdpovědětVymazat
  34. Povedala by som mu, že zbožňujem Eragona a jeho štýl písania :) Ale asi by som pred ním zo seba nedostala ani slovo :D

    OdpovědětVymazat
  35. Určitě bych mu nejprve poděkovala za tak úžasné knihy. Zeptala se ho jak snáší to, že ho tolik lidí obdivuje :)

    OdpovědětVymazat
  36. Co bych Chrisovi ráda řekla? No, nejprve bych se tam musela nějak dostat, protože nebydlím v Praze =). Když by mi ale štěstí přálo a už bych tam před ním stála, tak bych mu ráda řekla, že sice zatím čtu teprve první díl - Eragon, ale už teď se tato kniha zařadila mezi moje nejoblíbenější. A nakonec bych ho poprosila o jeho mail nebo adresu :), abych mu tam popřípadě mohla psát pochvaly - když to dobře dopadne - nebo stížnosti - když to nedopadne dobře, až budu u závěrečného dílu :D. Určitě by měl ze mě radost =))).

    OdpovědětVymazat
  37. Uf...myslím, že bych asi jen pozdravila a řekla mu mojí krkolomnou angličtinou, jak jeho sérii miluju. Nic originálního, vím ;) Dále (pokud bych byla schopna rozumně uvažovat, o čemž pochybuju ;))bych se ho nějak zeptala, kde bral tolik inspirace k napsání tak poutavého příběhu. Kdy se tak dočkáme té knihy o Angele a že je moc hezké, že dorazil do tak malé zemičky jako Česko. A úplně nakonec bych mu poděkovala za to, že před několika lety vůbec začal psát a vymýšlet příběh o Eragonovi a dračici Safiře ;)

    OdpovědětVymazat
  38. "Jsem nejhorší osoba na světě, protože jsem se zasekla v polovině Eragona, kvůli knihovně. Ale okamžitě to napravím a pustím se do toho!!!"

    OdpovědětVymazat
  39. Asi bych mu řekla, že je fákt dobrej spisovatel :)

    OdpovědětVymazat
  40. Jeho knihy sú úžasné... :)

    OdpovědětVymazat
  41. Chrisa by som poprosila, aby čo najskôr napísal ďalšiu skvelú knihu...

    OdpovědětVymazat
  42. Tak určitě bych se ho chtěla zeptat asi na dvacet triliónů milionů věcí.
    Jaké knihy chystá dál, proč Inheritance ukončil tak, jak ho ukončil, jestli ví, jak děsně ho žeru.. -no, pochybuju, že by mi na cokoliv z toho odpověděl, ale tak víte co:D

    Jop, Inheritance už sice mám, ale jako s PODPISEM!! :-O UMŘELA BYCH! :D

    OdpovědětVymazat
  43. Co bych mu řekla? No, myslím, že s mým štěstím by se mi nedostalo slov - prostě bych zamrzla :D nebo koktala.
    Ale určitě bych mu chtěla říct, že se mi jeho knížky líbí. A že se hrozně těším na to až budu mít šanci přečíst čtvrtý díl.

    OdpovědětVymazat
  44. Asi určitě bych mu poděkovala, že to napsal a pokud bych našla odvahu tak se ho zeptala, jestli nezamýšlí někdy napsat něco o Murtaghovi s Trnem :)

    OdpovědětVymazat
  45. Asi bych se ho zeptala, co ho inspirovalo k napsání příběhu a řekla bych, že se mi série moc líbí a aby napsal něco ještě dalšího. :))

    OdpovědětVymazat
  46. Prvé časti boli super, hrubánske ale človek ani nezistil ako rýchlo to ubehlo. Isto aj táto bude super

    OdpovědětVymazat
  47. Asi by som chcela vedieť čo plánuje napísať a či nechce pokračovať v Odkazedračích jazdcov pretože koniec zostal dosť otvorený ...

    OdpovědětVymazat
  48. Určitě bych se zeptala, jestli se chystá dále psát nějakou fantasy sérii, pokud ano, co si zatím tak představuje... A asi bych i ráda chtěla vědět, za jakým účelem psal Eragona, jestli si myslel, že by se někdy mohl stát bestsellerem, byl v té době ještě poměrně mladý, zajímalo by mě, jak se cítil, když se z jeho knihy stal hit.

    OdpovědětVymazat
  49. Zeptala bych se ho, kde se vůbec vzal nápad na to, aby začal psát a proč zrovna jako první napsal Odkaz dračích jezdců

    OdpovědětVymazat
  50. Ale to jsou jen spekulace, nebo spíš, co by mě zajímalo... Nezmohla bych se ani na pozdrav :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  51. Asi bych ze sebe nic srozumitelného nevydala, ale pokud by to přeci jen vyšlo, tak bych ho asi pozvala na večeři.. :-DD

    OdpovědětVymazat
  52. Řekla bych mu že jsem zhlídla tu megafrontu před Luxorem, udělala jsem tenhle výraz - http://deborahdekrem.files.wordpress.com/2012/03/4f35923e34365_bitch-please.png
    a pak jsem se vyrazila kouknout na Zombie Walk :D myslíte že má Chris rád zombíky? a šel by někdy na zombie walk? zná je vůbec??? :D

    OdpovědětVymazat
  53. Povedal by som mu, že ten koniec riadne odflákol.

    OdpovědětVymazat
  54. Opýtala by som sa ho, aké knihy najbližšie plánuje a flirtovala by som s ním, aby som dostala zadarmo nejaké knižky z jeho pera 8D

    OdpovědětVymazat
  55. "Vezmete si mě s sebou domů?" a tam ybhc se ho pak ptala na všechno ostatní, co by mě zajímalo :DD

    OdpovědětVymazat
  56. Povedala by som asi len že píše skvelo a nech v tom pokračuje!

    OdpovědětVymazat
  57. Nejspíš bych se začala vyptávat na nějaké to pokračování, nebo co má v plánu dál. =)

    OdpovědětVymazat
  58. Díky za soutěž.
    Na podpisové akci bych se nezvládla zeptat na nic. Pokud bych měla dostatek času se rozkoukat, dost by mě zajímala jeho inspirace, jestli má nějaké psací zvyky, co plánuje psát dál, jaké má rád knížky... Řekla bych mu, jak je úžasné, že dokázal nadchnout tolik lidí.

    OdpovědětVymazat
  59. Povedala by som mu asi toľko, že je jediným autorom, pri ktorom mi vôbec nevadilo čakať takú dlhú dobu, pretože mi bolo jasné, že keď jedného dňa tú knihu prečítam tak bude stáť za tie roky čakania :)

    Prvý krát som vypĺňala takýto formulár, dúfam, že som to celé nedoplietla :D

    OdpovědětVymazat
  60. Řekla bych mu, že doufám, že mu napsání knihy o Angele nebude trvat tak dlouho jako napsání Inheritance :D

    OdpovědětVymazat
  61. Řekla bych mu, že příběh Eragona si získal mé srdce hned po přečtení prvních stránek. A obdivuju jeho fantazii, která už v tak mladém věku vykouzlila úžasný příběh. A líbí se mi jeho rukopis.
    Tedy tohle bych mu řekla, kdybych to ze sebe přes trému (kterou bych zaručeně měla) vyplodila v angličtině. :)

    OdpovědětVymazat
  62. no kdybych sebrala odvahu, tak bych mu rekla ze knihy byly naprosto uzasne a ze se strasne tesim az napise neco dalsiho. Ale jen aby to netrvalo moc dlouho :D

    OdpovědětVymazat
  63. Myslím že bych ze sebe vysipala jen něco jako "You are awesome!", utřela bych si slinu u koutku a poté se zkroutila:D

    OdpovědětVymazat
  64. no.. vzhledem k mé povaze bych se asi extrémně zakoktala a dostala ze sebe možná něco jako "woooo".. no a byl by pryč a já bych se mlátila do hlavy :( :)

    OdpovědětVymazat
  65. skvela sutaz :) a ja keby som mala odvahu, tak neviem co by ma v tej chvili napadlo :)

    OdpovědětVymazat
  66. Jelikož už jsem na autogramiádě byla, tak asi to, co jsem už řekla. Že jeho knihy jsou super a jakou postavu mám nejraději. A jestli by nechtěl poslat nějakého toho draka také do Čech, když už jich tu bylo tolik. :))

    OdpovědětVymazat
  67. já bych na té autogramiádě asi umřela. Tak co, tak to má být. Zažít to nejlepší za život a pak umřít, protože už víš, že ten nejlepší zážitek už máš za sebou :)) Christopher je skvěý autor. Mrzí mě, že jsem ho neviděla naživo... :))

    OdpovědětVymazat
  68. ELEON: Asi by som ho pochválila, že i keď na začiatku som mu adresovala nejeden povzdych ako: "Ten vôbec nevie opísať vojnovú scénu!", no skutočne dospel ako autor a od posledného dielu sa nedá odtrhnúť.

    OdpovědětVymazat
  69. Chtěla bych mu říct, že ho obdivuji, že už tak mladý se pustil do psaní a dokázal napsat něco tak úžasného jako tuhle sérii a že je znát, jak společně s ní rostla a dospívala i jeho vnitřní osobnost :)

    OdpovědětVymazat
  70. Pokud bych sebarala odvahu na něj vůbec promluvit, nejspíš bych mu v první řadě poděkovala, že vymyslel takový skvělý příběh a že ho obduvji za to, v kolika letech jej dal dohromady. :D Pak bych se ho zeptala, co jaké knihy chystá do budoucna a... to by asi stačilo. :D

    OdpovědětVymazat
  71. Hi guy!
    I like all your books and I would like to be your slave. Please!!! I have loved to see you!

    OdpovědětVymazat
  72. jelikož nemám nadání na angličtinu, tak bych požádala někoho, aby mě přeložil že je úžasný spisovatel, že má úžasnou fantazii a že mu děkuju že dal světu takové dílo, jakéímu dal. No a pokud by ten člověk byl ochotný ještě něco přeložit, tak bych mu vynydala, že mu Inheritance trvala tak dlouho:D Potom bych se na něj usmála, odkývala bych co by mi říkal, protože bych mu neorzuměla a potom si shrábnout podepsanou knížku a zamnkout ji do trezoru

    OdpovědětVymazat
  73. Já bych mu řekla, že obdivuji jeho fantasii :)
    Na víc bych se asi nezmohla :)

    OdpovědětVymazat
  74. No pokud bych posbírala odvahu, a hned nezdrhla, tak by ze mě vypadlo asi něco takovýho:
    Hi, I love your books, you are amazing!
    A zdrhla bych hned až potom... :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  75. Nejsem si jistá, zda bych mu byla schopná vůbec cokoliv říct..ale pokud ano, tak bych mu asi poděkovala za úžasný chvíle strávený z jeho naprosto skvělýma knížkama :)

    OdpovědětVymazat
  76. Ale to ne, já bych se rozkecala víc :) nejdřív bych mu řekla, že je úcthodné, že v jeho věku se mu podařilo stvořit něco takového, poděkovala bych mu a přidala bych větičku "Eragon mi bude chybět".

    Pak bych se ale dala do razení - já si to prostě nikdy neodpustím - vysvětlila bych mu, že další knížku o Eragonovi by psát už neměl, ale co takhle něco o tajuplné bylinkářce Angele? To by se nám líbilo.

    No a nakonec bych mu ještě vynadala, jak moc nechal Eragona a vlastně většinu ostatních postav chovat se racionálně. Proč Murtagh radši zdrhnul? Protože je to nejjednoduší a nejrozumnější? A proto se vzdát lásky? fuj tajksl! :D

    Ale ne, Paoliniho si moc vážím a mrzí mě, že jsem se na tu autogramiádu nedostala.. o to víc bych o jeden podepsaný výtisk stála :)

    OdpovědětVymazat
  77. Především chci poděkovat za super soutěž, kéž bych vyhrála :)
    A co bych mu řekla... Nejspíš že je skvělý spisovatel a že doufám, že napíše další super sérii knih jako je tato :)

    OdpovědětVymazat
  78. Hrozně mě mrzelo, když jsem nemohla přijet, ale tyhle sotěže o podepsané výtisky mi to vynahrazují =) takže moc díky za možnost se zúčastnit

    OdpovědětVymazat
  79. Asi by som sa ho spýtala či plánuje nejakú ďalšiu sériu:D

    OdpovědětVymazat
  80. Fakt neviem, čo by som mu asi povedala....asi by som mu podakovala za to, čo dokazal vytvoriť a spýtala sa ho ako to dokázal :)

    OdpovědětVymazat
  81. První, co mě napadlo, že bych mu řekla, bylo "Please, Christopher, write faster." :-D A samozřejmě bych mu pochválila jeho tvorbu, která mne provází od základní školy až na univerzitu :).

    OdpovědětVymazat
  82. Že je to skvělý spisovatel, a že jsem moc rád že vymyslel Alagaësii a všechny její postavy a města :))

    OdpovědětVymazat
  83. (Takže, počítá se s tím, že bych se dostala na jeho autogramiádu, která byla bohužel v Praze :|):
    No, nejdřív bych ze sebe dostala nějakou blbost německy, protože vždycky začnu tím 'špatným' jazykem. :D
    Pak bych mu pomalu a ukoktaně poděkovala za dětství s jeho Eragonem, který mě (společně s asi dalšími dvěma ságami) prakticky přivedl ke čtení. Potom bych mu asi vysekla poklonu tak hlubokou, že by mi prasklo tričko/rozvázal se korzet (dle momentálního oblečení :D) a chvilku bych ho obdivovala za to, co dokázal v tak mladém věku a jak mě Eragon ve své době hrozně bavil a vlastně baví doteď.
    Možná bych ještě zapředla hluboce intelektuální diskuzi na téma 'jaký je tvůj názor na film podle tvé knihy' nebo 'tvoje obálky... co na ně říkáš, kdo je navrhoval, jaká byla úplně prvotní představa draků a Alagaësie'... i když nevím, jestli by na to moje angličtina stačila.
    A nakonec bych se zamilovaným úsměvem odkráčela. Samozřejmě bych cestou srazila tři lidi a pár polic s knížkama, protože bych byla začtená do Inheritance a ve stavu 'nevidím neslyším'. :)

    Mimochodem díky moc za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  84. Keďže som od neho ešte nič nečítala, okrem prvej kapitoly Eragona (kniha na mňa čaká a čaká :D), tak by som mu asi povedala, že je hrozne sympatický - lebo z fotiek tak fakt pôsobí. A že ho obdivujem, že dokázal napísať štyri hrubočízne knihy. :D A popriala by som mu, nech ešte kopu kopu takých bichlí napíše, nech majú šialení ľudia, ktorých neodradí tá hrúbka čo čítať.

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři