10. května 2012

Vyhlášení výsledků soutěže s Jill Hathaway!

Den se se dnem sešel a soutěž je u konce! A dopadlo to výborně! =) Nejenže jsem se naučila pracovat s tím novým formulářem a asi jsem se do něj zamilovala, ale taky vám přináším vítěze! 
Pokud si vzpomínáte, vstupem do soutěže bylo odpovězení na otázku: "Pokud byste měli schopnost jako hlavní hrdinka knihy Slide, z očí jaké osoby byste se podívali na svět?"

A naši vítězové odpověděli takto: 


MAJKA222
"Neviem.... ale asi z očí jedného relatívne nového chalana na škole. A... dôvod asi bude úbohý, ale preto, že je tak obľúbený. Nie že by som ja nebola, len v inom zmysle. On má veľa priateľov, obdivovateľov a všetky dievčatá, ktoré ho na chodbe stretnú by ho najradšej odtiahli niekde do prázdnej triedy (ja viem, šialené). Jednoducho by som chcela vedieť, aký má asi život."

MÍŠA*
"Já bych se asi ráda podívala na svět očima Katniss, protože bych chtěla vědět přesně to co si myslela a prožívala v hrách, a občas když jí něco došlo, já jsem další stránky bádala co to sakra bylo :D Třeba ty šaty od Cinny :D"

KRISTEN
"Páni, to je dost zajímavá otázka! :D Napadá mě více osob, ale když se nad tím zamyslím, tak bych asi řekla J. K. Rowling, protože to by mohlo být věru zajímavé, podle mě. :)"

DOMINIKA COUFALOVÁ
"Tak asi nějaké významné osobnosti, třeba i prezidenta, abych si dokázala předstvit, jestli mu o zájem všech opravdu jde. přijde mi to mnohem užitečnější, zvláště v této době, než nějaká celebrita, o které si všichni myslí jak je dokonalá atd. (tím nikoho neurážím, pouze vyjadřuji svůj názor).
na odlehčenou by to ale mohl/a být třeba i..mm..nechci se po nikom opičit.. třeba Hercule Poirot!! :DD jak tomu chlapovi může všechno tak rychle dojít, to mu závidim :D"

Gratuluju vítězkám! =))
Zkontrolujte si prosím své emailové schránky, ať máte výhru co nejdříve doma! =)

Pokud vás soutěžní otázka zaujala, můžete si všechny odpovědí přečíst zde. A když vás něco napadne, určitě se nezdráhejte zanechat komentář! =)


8 komentářů:

  1. Já mám u tebe nějaké štěstí! :D Samozřejmě ti moc děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. zajímavé komentáře! :) a gratuluji vítězům. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takhle to mám s tím štěstím... ! :D
    Každopádně všem gratuluji !! :))

    OdpovědětVymazat
  4. :OOOO To není pravda! Já tomu nevěřím woooow! Díky moc! Vážně Ježiš to je prostě já jsem nikdy nic nevyhrála, ale tenhle měsíc se mi asi fakt daří, protože to je druhá soutěž kdy jsem něco vyhrála ale podepsané záložky od Jill Hathaway??!! A ony jsou tak...achhhh ♥ Strašně děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujem víťazom, mne táto giveaway nejako unikla, eh.
    Inak, páči sa mi nápad Kristen - už len prípadný nápad vydať rýchlejšie ako Rowlingová a je to...:D

    OdpovědětVymazat
  6. jóóóó, ty záložky vypadají naprosto úžasně. se jí ani nedočkám ;D mocmocmoc děkujuu :))

    OdpovědětVymazat
  7. Wow.... ďakujem veľmi veľmi sa teším z výhry.... Ďakujem... :-)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři