16. května 2012

Wating on Wednesday

Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.


Loď mezi hvězdami


Across the Universe (Across the Universe, #1)Autor: Beth Revis
Série: Across The Universe #1
Vydání: srpen 2012, CooBoo
Anotace

Sedmnáctiletá Amy se přidala ke svým rodičům coby „zmrazený pasažér“ na vesmírné lodi Universum a čekala, že se probere na nové planetě o tři sta let později. Nemohla tušit, že její spánek skončí o padesát let dříve a ona se octne ve zcela novém světě mezi hvězdami, ve světě, který si žije podle vlastních pravidel.
Amy si brzy uvědomí, že její probuzení nezpůsobilo jen selhání počítače. Někdo z pár tisíců obyvatel vesmírné lodi se ji pokusil zabít. A pokud rychle něco nepodnikne, její rodiče budou další na řadě. Proto teď musí co nejrychleji rozluštit skrytá tajemstvíUniversa. Ale na jejím seznamu podezřelých figuruje i jediný člověk, na kterém jí záleží: Syn, budoucí vůdce lodi a láska, která přišla znenadání.

Řeknu to na rovinu... po téhle knize opravdu toužím. Nejenže mi již spousta lidí říkala, že je velice dobrá a že už bych si jí měla konečně přečíst, ale podívejte se na ni. Vždyť ona sama křičí: PŘEČTI SI MĚ!! BUDU SE TI LÍBIT A BUDEŠ MĚ MILOVAT!! =) Můžu jí snad odolávat?

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já osobně se hrozně těším na Divergent! :) Všichni jsou z toho unešení,nemůžu se dočkat až si ji pořídím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Divergent je skvělá volba! ;) Určitě budeš nadšená! ;))

      Vymazat
  3. Já se taky těšíííím :D Sice by se mi asi líbil víc název "Ztraceni ve vesmíru" ale tak co no :D Alespoň nechali tu obálku!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak nějak počítala s "Napříč vesmírem", že mě tohle docela vylekalo, ale čím dál víc se mi to líbí ;))

      Vymazat
  4. mne osobne sa ta kniha moc nepacila :/:/ snad druhy diel bude lepsi dufam ze sa k nemu coskoro dostanem

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři