8. června 2012

Kdo vyhrál Inheritance?? =)


Ano, ano...  už je to měsíc a to znamená, že soutěž už je za námi. A já už znám jméno toho šťastlivce, který vyhrál tuto nádheru! Tak kdopak to je? =)


OHANA! 


Gratuluju!
A doufám, že si knihu pořádně užiješ! =) 
Zkontroluj si prosím email! ;)

A co by naše vítězka řekla Chrisovi, kdyby měla tu příležitost?
"Chtěla bych mu říct spoustu věcí, ale v těch pár vteřinách před jeho stolkem při autogramiádě? Hlavně bych mu asi poděkovala za skvelé knížky, které mladším čtenářům dokážou přiblížit klasické fantasy. :)"

A co vy? Našli jste ještě něco, co byste mu chtěli říct? =)

6 komentářů:

  1. Nooooooooo !!!! :D
    Ale gratuluji vítězce! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Páni :) Moc děkuju, e-mail s adresou už je na cestě

    OdpovědětVymazat
  3. Ách jo. Já už to účastnění se všemožných giveaways snad vzdám, prostě nikdy nic nevyhraju. Zjistila jsem, že mnohem líp mi jde jejich pořádání (ano, to se to vytahuje při jedné - první probíhající). Každopádně, při tom mám větší štěstí :D
    Výherkyni gratuluju... ;)

    OdpovědětVymazat
  4. gratuluji :)



    PS: Zvu tě k sobě na giveaway (parfém, náušnice, 3 laky na nehty) ;)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/thank-you-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři