2. června 2012

Měsíční chvástačka: květen 2012


Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Květen byl skvělý měsíc. Autogramiáda Paoliniho, Veletrh, kde jsem měla možnost setkat se s dalšími skvělými blogerkami, Terezou Janišovou , redakcí nakladatelství CooBoo, a také s Patriciou Briggs. Což znamená několik krásných úlovků a hlavně i podepsaných. 

Předem se omlouvám za tu celkem depresivní hudbu, ale mně se tak líbí a mám strašnou radost z toho, jak mi to hezky vyšlo, že jsem ji tam nakonec nechala. =)


Knihy, které jsem si koupila: 
Železný polibek (Mercy Thompson #3) - Patricia Briggs
Chaos (Čísla #2) - Rachel Wardová
The Near Witch - Victoria Schwab
All These Things I´ve Done (Birtright #1) - Gabrielle Zevin
The Immortal Rules (Blood Eden #1) - Julie Kagawa 

Knihy, které jsem dostala: 
Until I Die (Revenants #2) - Amy Plum


Knihy, které jsem vyhrála:
Insurgent (Divergent #2) - Veronica Roth
Priechod (Priechod #1) - Justin Cronin


Knihy, které jsem dostala na recenzi: 
Divergence (Divergence #1) - Veronica Rothová
Rudá jako rubín (Láska nezná čas #1) - Kerstin Gierová
Gjorkové: Tajemství minulosti - Tereza Benešová
Kouzla na obzoru (Erilian #2) - Tereza Janišová


A pokud si ještě chcete prohlédnout několik fotek z veletrhu...

Jane, Kath, já, Patricia, Vendea, Abyss

 
Abyss, já, Bára Tuzarová a redaktorka Teresinha, Kath, Vendea

23 komentářů:

  1. Dvojka Čísel je podľa mňa ešte lepšia ako jednotka. A The Immortal Rules majú strašne super obal. Mne keď prišli, tak som na nich v kuse šahala. :D
    Inak, ako vždy super video. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na obě kni hy se strašně těším a samozřejmě, že jsem si Immortal Rules taky pořádně ošahala... :D
      A děkuju! ;))

      Vymazat
  2. Tolik skvělých knih... :D Já si tento měsíc koupila Inkarceron, Divergenci, Rudou jak rubín a Polibek pro Annu. A i když jsem byla příhlášena během měsíce do asi tuctu soutěží, nikde jsem nic nevyhrála. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Už zase můj obličej na internetu, néé :D Super video :)) A ten Insurgent a Immortal rules ♥ Právě jsi mě připravila o penízky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já? No dovol?! :D já to tlačítko koupit nestiskla :D

      Vymazat
  4. Páni tak Insurgenta ti opravdu závidím :) Jinak Imortal rules vypadá taky velmi dobře já jsem od této autorky četla zatím jenom první díl ze série železná víla a to Železného krále :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A líbil se Železný král? :) Jestli ano, tak si myslím, že její další kniha by se mohla líbit taky. ;)

      Vymazat
  5. Kdybych měla vypsat všechny knihy, tak by to byl hodně dlouhý komentář. Počkej do Pondělka. :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvelé video...
    takto to spracuvávaš vždy? myslím s popiskami ku knihám... :)

    a náhodou, tá hudba tam pasuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. poslední dobou ano, baví mě to video upravovat :))
      to jsem ráda ;)

      Vymazat
  7. Úžasné, jako vždy :) Tvá videa mě baví čím dál tím víc a jsou prostě suprové! Skvěle mluvíš a .. já nevím, prostě je to úžasné :-)) Měsíč čekat nevydržím!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale :D se z tebe červenám :D díky ;D

      Vymazat
  8. Úplne úžasné video, tá hudba tam pasuje...:) A ty si veľmi sympatická. Plus teda sa rada pozerám na knihy iných!:D A Immortal rules mám aj sama objednané, tak sa teším.^^" Rudá ako rubín je zaujímavá bez toho obalu.:3 Nomm a tá obálka k Insurgent je fajn, i keď teda asi na tú druhú verziu nemá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že není video i s vůněmi, to by se teprve očumovaly knihy :D
      A díky ;))

      Vymazat
    2. S vůněmi?? Geniální nápad!^^
      To bych se od videí nehnula. Jsem knihofeťák... :D

      Vymazat
  9. opäť výborné video so skvelými knihami. Super :)

    OdpovědětVymazat
  10. No krása, úžasné :o). Opravdu ti to jde.. a děkuji za inspiraci na knihy. Určitě některá z nich skončí brzo v moji knihovničce :o).

    OdpovědětVymazat
  11. Máš pěkný hlas a působíš sympaticky... :) Knížky ti docela závidím^^
    A máš můj obdiv, že točíš videa a ještě ti to takhle jde. Já bych to nedala, protože myslím, že lidi by zdrhali hned, jak by mě uviděli :D ...ale ty na videu vypadáš dobře, sebevědomě a sluší ti to. Jak to děláš?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi zkrátka umím skvěle hrát! :D A děkuju! ;))

      Vymazat
  12. Insurgent? Hoho, teď jsem koukala na tu obálku a vypadá to mnohem líp, než jednička.. akorát podle významu jako... je jasné, že se to bude vyvíjet jako HG. Zatím nevím, co si o tom mám myslet... Rozhodně bych to neměla přirovnávat, ale já si prostě nemůžu pomoct. A HG se mi líbí prostě víc.

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři