19. června 2012

Soutěž o knihy v angličtině

Minulý týden jsem vám přinesla článek o knihách v angličtině, se kterými se dá docela dobře a bezproblémově v tomto jazyce začít číst. Rozhodla jsem se vás ve čtení podpořit i jiným způsobem než pouze článkem. A to rovnou soutěží o dva zmíněné tituly! 
A bude to o Delirium od Lauren Oliver a o knihu Anna and the French Kiss od Stephanie Perkins. Delirium ale není jen tak obyčejný výtisk, je totiž i podepsaný, a ne mnou, ale skvělou a úžasnou Lauren Oliver. No jen se na tu nádheru podívejte... 

A co pro získání potřebujete udělat? Je to velice jednoduché... stačí pouze vyplnit soutěžní formulář a zamyslet se, proč si vlastně chcete knihu přečíst. A to je všechno. Ještě tedy asi potřebujete pevné nervy, abyste to vydrželi do konce soutěže a potom do vyhlášení, ale to už je vaše věc... =)

Pravidla soutěže:
- Soutěž je otevřena jak pro Českou tak i Slovenskou republiku.
- Podmínkou vstupu je vyplnění soutěžního formuláře.  
- Probíhá od 19. června do 30. června. 
- Vítěz má 48 hodin na to, aby mi odpověděl, jinak bude vylosován někdo jiný.


Teď už mi zbývá jen vám popřát hodně štěstí, a užijte si soutěž... =) 

14 komentářů:

  1. Díky za skvělou soutěž! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky. Formulář jsem vyplnila, ale mám takový menší dotaz. Hned 30. 6 odjíždím na čtrnáct dní na tábor. Jen kdyby NÁHODOU jsem knižku vyhrála, jestli by vadilo, kdybych odpověd napsala až přijedu. Jestli jo chápu a můj formulář můžeš smazat.

    PS: díky moc za soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný problém. Psala jsem to už do formuláře...

      Vymazat
  3. Úžasná súťaž, rada som sa zapojila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za soutěž a vše hodně štěstí a krásné počtení přes léto! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za soutěž. :)
    Jen... 29.6. odjíždím na dovolenou do Itálie a vracím se asi 7.7.(není to ještě úplně jistý).. S sebou si neberu notebook a i kdyby náhodou ano, tak tam není wi-fi, takže bych to stejně nevěděla... :(
    Nejpozději 10.7. budu určitě na netu, pravděpodobně i dřív, tak kdyby se mi náhodou poštěstilo (jako že stejně ne), chtěla bych poprosit, jestli bys mi do toho 8.-10. čvnce (fakt nevím kdy, ale pokusila bych se co nejdřív) nepočkala...
    Pokud by to nešlo, tak můj formulář taktéž smaž, ať nezabírám místo a nekazím šanci ostatním. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo! Já jsem věděla, že dáš do soutěže Delirium... :D Každopádně moc díky, opravdu skvělý výběr! ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Jó, tak koukám, že všechny slečny mají stejný problém jako já. Taky odjíždím, ale kdyby NÁÁÁHODOU, tak tady je moje číslo: 736 183 707. :) Což možná máš, ale stejně.. :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám ten samý problém :) odjíždím 30.6., vracím se 7.7., ale myslím, že se na net dostanu :) ale kdyby náhodou ne a měla bych štěstí, tak jestli můžeš počkat, když ne, tak mám smůlu :D Jinak díky za skvělou soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak mám stejný problém jako většina lidí tady. Odjíždím právě, že už 30.6 a vracím se 8.6. Na počítač se nedostanu, takže budu ten týden naprosto mimo dění, tak kdyby náhodou, tak snad to nevadí. :(

    OdpovědětVymazat
  10. Přidávám se k ostatním vzhledem k začátku prázdnin má každý jiné plány a 48 hodin na odpověď je celkem málo. I já se s největší pravděpodobností dostanu k PC až o víkendu 7.7-8.7 Skvělé by bylo prodloužení alespoň na týden (průměrná doba dovolených a jiných akcí) je to samozřejmě na tobě, jinak díky za soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá soutěž! :)
    Ale zajímalo by mě, kde jsi Anna and the French Kiss koupila? Hledala jsem všude možně, ale nenašla jsem to...

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři