6. června 2012

Wating on Wednesday


Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst.

Věk zázraků
Karen Thompsonová Walkerová
Jota, 21. 6. 2012

Věk zázrakůTéma románu je pozoruhodně aktuální ve světle událostí, které se odehrály v Japonsku. Nyní víme, že mohutné zemětřesení, jež zemí otřáslo 11. března 2011, posunulo planetu o několik palců z její osy, čímž se pozemský den o zlomek sekundy zkrátil. V románu Věk zázraků, vyprávěném hlasem jedenáctileté kalifornské dívky Julie, otřese planetou zemětřesení, které však způsobí opačný efekt.


Apokalyptický příběh očima jedenáctileté dívky, která se jednoho rána vzbudí a zjistí, že svět se začal zpomalovat. A dny se prodlužují a prodlužují…


Rotace Země se zpomaluje a dny se dlouží, zprvu o šest minut, pak o dvanáct, potom o čtyřiadvacet. Když se tento jev – známý jako „zpomalování“ – ustálí, dny se prodlužují na osmačtyřicet hodin, gravitace slábne, ptáci přestávají létat a astronauti se ocitají bez pomoci daleko od Země.
 
Věk zázraků mě naprosto uchvátil svou nádhernou obálkou. Řekla jsem si, že si jí určitě přečtu a tak nějak jsem ji pustila z hlavy. Pak jsem si ale v Pevnosti přečetla, o čem že má být a už jsem věděla, že si jí určitě musím přečíst... =)

6 komentářů:

  1. Wow, to zní hodně dobře! :) Téma apokalypsy mě hodně zajímá, takže si tuhle knihu určitě přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tuhle si brooousím zuby...hmmm :D Al teď chci Pod vražednou oblohou a Ošklivé :D

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to fakt zaujímavo, určite si to chcem prečítať :) ale teraz chcem čo najskôr prečítať Insurgent, Bitterblue a Tiger´s Quest :D

    OdpovědětVymazat
  4. Obálka je opravdu krásná. Já sice na tu apokalyptiku moc nejsem, ale možná bych to i zkusila :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Znie to úžasne. A obálka je taktiež skvelá. Pred tým som si anotku ani neprečítala, ale... ok, idem si knihu nahodiť do to-read listu. Nedokážem odolať :D

    OdpovědětVymazat
  6. hmm.zajímavá knížka....potřebovala bych pomoct myslíš,že by jsi mi mohla napsat na email kikibombon@seznam.cz ...budu ti moc vděčná:)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři