18. července 2012

Knihy, které učarují svými trailery


Každá kniha vás na něco naláká: na skvěle znějící anotaci, na naprosto nádhernou obálku, nebo že vám někdo říkal, jak je ta kniha skvělá. V poslední době ale nastává ještě jedna možnost, a to je skvělý knižní trailer, díky kterému si zkrátka knihu musíte přečíst. A které knihy mají ten nejpovedenější?


Shatter Me (Shatter Me, #1)Shatter me
Tahereh Mafi
338 stran, 2011
Kolem téhle knihy to žilo dávno před tím, než měla vyjít (a určitě hodně dlouho ještě bude, protože je vážně skvělá). Pak přišel trailer a já jsem hned věděla, že ji musím mít. To, že si ho od té doby pouštím dost často je ale úplně vedlejší. Opravdu se mi líbí, je dramatický, úderný a hlavně, perfektně ozvučený a namluvený. A to, jak se tam "rozpadají" nápisy, a použiju opravdu silný výraz, je přímo epické. 
Podívat se na něj můžete tady.

Grave Mercy (His Fair Assassin, #1)Grave Mercy
Robin LaFevers
549 stran; 2012
Tento trailer jsem už zmínila. Ano, je to ten, jak tam běhá holka s mečem po lese. Možná není úplně jeden z těch nejlepší, ale rozhodně na knihu naláká. Líbí se mi, jak se střídají nápisy se scénami, přestože se mi moc nelíbí font písma, nečte se zrovna ideálně. Obsah těchto nápisů ale na knihu rozhodně naláká. 
Na děvu s mečem se můžete podívat zde.

Pod nekonečnou oblohou (Nebe, #1)Pod nekonečnou oblohou
Veronica Rossi
Knižní klub 2012, 328 stran
Tato kniha má taky dost zajímavý trailer, který určitě přesvědčil spoustu čtenářů, aby se na knihu vrhli. Přestože nemám zrovna v lásce, když tam herci moc mluví, protože mi to přijde hrozně umělé a nepřirozené, tady mi to ještě tolik nevadí. Přehrané je to sice opravdu dost, ale není to zase tak hrozné. Podívejte se zde.

Leviatan
Scott Westerfeld
Knižní klub 2011, 448 stran
Leviatan má hodně věcí, na které dokáže nalákat své čtenáře. Povedený trailer k nim samozřejmě patří. Krásné ozvučené video je pořádně dramatické díky nádherným ilustracím, které samozřejmě najdete i v knize. Udělali opravdu dobře, že je zapojily i takto, skvěle se na ně kouká. Podívat se na tu nádheru můžete tady.

Dcera kostí a dýmuDcera kostí a dýmu
Laini Taylorová
Knižní klub 2012, 368 stran
Dcera kostí a dýmu má také na co nalákat. (Dejte si ale pozor, abyste nebyli nakonec spíše šokováni.) Kniha má dva trailery, na český se můžete podávat zde a ten originální má dokonce tři části. Podívejte se zde: prvnídruhátřetí část. Trailery jsou rozhodně zajímavé, ale mě osobně se líbí více ten náš. Originální nejsou špatné, ale vadí mi, že moc často opakují stejné informace, kterými nás přehlcují.

Insurgent (Divergent, #2)Insurgent
Veronica Roth
525 stran, 2012
Trailer k této knize byl droga pro všechny, kteří nedočkavě a skoro polomrtví čekali na knihu. A věřím, že i po dočtení si ho několikrát pouštěli a přímo u něj šíleli. Trailer se mi vážně líbí. Je přímý a úderný. O knize vám řekne vlastně jen jednu věc, a to, že se bude bojovat. Potřebujete ale vědět víc? Stejně si ji přečtete... (A trailer si budete pouštět pořád dokola...) Podívejte se na něj zde.

Dokonalý pár (Matched, #1)Dokonalý pár
Ally Condieová
Knižní klub 2012, 328 stran
Tato kniha má i českou verzi traileru a ještě jsem se nerozhodla, která se mi líbí víc. Ta česká se sice od originálu moc neliší, ale stejně má něco do sebe. Dokonce se mi tam i hodí hlas vypravěčky. Porovnejte oba trailery: český naleznete tady a originální zde.

Switched (Trylle Trilogy, #1)Switched
Amanda Hocking
318 stran, 2012
O téhle sérii jsem se dozvěděla až v momentě, když na mě někde vyskočil její trailer. Trailer je pěkně zpracovaný a jasně vám řekne, co máte od knihy očekávat: pořádnou romanci. Po jeho zhlédnutí jsem se rozhodla, že si knihy přečtu, protože mě na ni docela nalákal... Podívejte se na něj zde.

Partials (Partials, #1)Partials
Dan Wells
482 stran, 2012

Tento trailer je opravdu zajímavý. Přímo o ději knihy vám vlastně nic neřekne, ale nenalákal by na ni opravdu jen málokoho. Jen se přesvědčte sami, a uvidíte, že mi dáte za pravdu (a taky si uvědomíte, že z toho vlastně nic nevíte a že vůbec nevíte, co máte čekat). Jukněte na něj ale zde.

The Unbecoming of Mara Dyer (Mara Dyer, #1)The Unbecoming of Mara Dyer
Michelle Hocking
452 stran, 2011
Tento trailer mě přesvědčil, že si knihu chci přečíst. Hodně se mi na něm líbí hudba, a dokonce i herci. A dost mě zaujala ta tajemná atmosféra, která jím je propletena. Celkově je dost povedený a jsem schopná si ho sem tam pustit. Najdete ho zde

The Immortal Rules (Blood of Eden, #1)The Immortal Rules
Julie Kagawa
485 stran, 2012
Tato kniha si zasloužila rovnou dva trailery. Jeden k vydání v Americe, který se mi líbí asi více (pravděpodobně protože ta samá modelka je i na obálce a neruší mi tak atmosféru z knihy), a ten druhý pro vydání v Anglii. 


Podívejte se na ně: americký; anglický. Co myslíte, který se vám líbí víc?


Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné dětiSirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
Ransom Riggs
Jota 2012, 360 stran 
O této knize toho vlastně moc nevím, až to, že mě opravdu zaujala. Nejen svým názvem a zajímavými recenzi, které jsem četla, ale hlavně trailerem. Ten se dočkal i české verze. Tu si můžete pustit zde a originální zde.


Dále tu máme ještě trailer ke knize Born Wicked (Jessica Spotswood), který se pro mě stal takovou guilty pleasrue. I Bitterblue od Kristin Cashore má zajímavý trailer (kraťounký, ale zajímavý). Samozřejmě je tu ještě spousta trailerů, které jsem nezmínila a které jsou určitě také skvělé. 
Víte o nějakém nádherném traileru? Podělte se o ně v komentářích!

12 komentářů:

  1. Takže v první řadě gratuluji že se ti povedlo ten článek sepsat :D A teď to trošku rozeberu :D

    Shatter me- asi jsem závislá na tom traileru! Já už jsem si ho pustila 7x! Sakra! Ať už vyjde :D

    Grave Mercy- Prý děva s mečem :DD

    Insurgent-JÁ JI POTŘEBUJU!

    Pod nekonečnou oblohou- Díky Bohu že už ji mám doma :D

    The Immortal Rules-Já jsem se zamilovala do té obálky! A trailer za mě určitě americký ;)

    Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti- Tak ten trailer je strašidelný :D

    Dokonalý pár- vrrr jak já nesnáším českou Cassiu :D Ani nevím proč :D Ani český Xander teda není nic moc :D A to je důvod proč se mi trailer nelíbí :// ale ten originální... hmmm :D

    Partials- Prosím prosím ať u nás vyjde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Insurgent-JÁ JI POTŘEBUJU!

      Pěkně napsáno, cítím to naprosto stejně!! :D

      Vymazat
  2. Všechny trailery mají něco do sebe, ale nejvíce mě zaujaly trailery na knihy Shatter me, Leviatan a Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti - tu knihu si rozhodně přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělý článek a musím s tebou souhlasit! Všechny trailery jsou skvělé a strašně mi vyrazili dech trailer na The Immortal Rules, asi proto, že mi tak dlouho unikal. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Shatter me je naprostá bomba!! Prosím prosím nevíš, kdy knížka vyjde v češtině?? Ten trailer je fakt dokonalej a já tu knížku chci! :D
    Pod nekonečnou oblohou má taky skvělej trailer :)
    A Insurgent... ááá.. děláš si srandu? Už aby ta knížka vyšla!!
    Partials - tu knížku taky chci a fakt vyjde v češtině? Dana Wellse miluju!! Podle traileru bych si knížku asi nekoupila, ale i tak mě strašně moc zaujala a moc ráda bych si ji přečetla :)
    The Unbecoming of Mara - o čem to vlastně je? A vyjde to v CZ? Trailer je bombový :)

    OdpovědětVymazat
  5. Perfektní článek :) Naprosto mě dostalo Switched. Nevíš, jestli vyjde i u nás? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já se teď nejvíce těším na Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti! Ten trailer je úžasnej! :D Škoda, že knížka nevýjde dřív! :) Vzala bych si ji na dovolenou a z dovolené bych nic neměla :D protože bych pořád četla :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na Sirotčinec slečny Peregrinové se neskutečně těším :) I když asi nejsem věková kategorie, pro kterou je to určené, ale vůbec mi to nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  8. Do háje, po traileru na Insurgent bych teď byla schopná všeho, jen abych se k ní dostala :D
    A Shatter me vypadá taky perfektně, docela mě z toho mrazí... a ta, která to namluvila, má úžasnej hlas.^^

    OdpovědětVymazat
  9. Trailer na Leviatana je jeden z mých oblíbených, jsem schopná pouštět si ho několikrát za sebou, a to velmi často :D
    Trailer na Shatter me je naprostá bomba! Nemůžu se dočkat, až si knihu přečtu - vzhledem k tomu, že má vyjít česky si radši počkám na tu češtinu, i když mě knížka hooodně láká :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hi there, everything is going nicely here and ofcourse every one is sharing data, that's really fine, keep up writing.


    My homepage ... what essay writing advantage ?

    OdpovědětVymazat
  11. The ǥгatitude of every home in our Island, in our Empire, and indeed throughout the world, except in the abodes
    of the guiltу, goes out to the Britіѕh аirmen wɦo,
    undaunted by odds, unweariеd in their constant cҺɑllenge and mortal
    danger, are turning the tide of the world war by theiг prowess and by their devotion. Neѵer in the
    field of human confliсt was so much owed by so many to so few.


    Mү homepage; scientology

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři