12. července 2012

Měsíční chvástačka: červen 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Vždycky jsem se sice snažila, natočit a publikovat chvástačku opravdu na konci měsíce, maximálně pár dní v novém. Tentokrát se mi to bohužel nepovedlo. Tak jsem k videu jako omluvu připojila nakonec pár záběrů, které vám to snad vynahradí; nepovedené záběry, a ty se mi jako na potvoru dařily hodně... 



Recenzní výtisky:

9 komentářů:

  1. Jako vždy skvělé video! Ach ty knihy. A teď si mě docela vylekala s třetím dílem bloodlines. :D No doufám, že se Richelle nebude koncem třetího dílu VA inspirovat. :D A ty nepovedené scény mě opravdu pobavily. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja tie tvoje videá milujem! :D
    Tie anglické kníhkupectvá... Tam sa nedá vojsť bez toho, aby si človek niečo nekúpil, a tie ich akcie, že tri knihy za cenu dvoch a podobné blbosti... To je skoro ako za trest, hlavne keď človek nechce odísť s veľa veľa veľa knihami a musí si vybrať. :D
    Nepodarené zábery sú na akýchkoľvek videách úplne peckové. :D
    A tie obálky k Vlkom z Mercy Falls sú také krásne. Nádherné. Och, okej, neidem sa rozplývať. :D
    Teším sa na budúcu chvastačku. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, tolik knih, to bych taky brala :) To video je super a ty vystřižené scény na konci jsou pecka :D Taky jsem byla se školou v Anglii a v Cambridgi jsem se okamžitě vydala po stopách knihkupectví, kde jsem si koupila 3 knihy a teď lituju toho, že jsem si jich nekoupila více, navíc, když byly za tak suprovou cenu... Kéž by bylo u nás podobné knihkupectví :P
    Těším se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kde bereš tolik knih? :D já si jich tolik koupit, tak nemám co jíst :) :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné, pěkné - co má člověk říct, aby nezněl příliš závistivě:D
    Když jsme byli se školou v Anglii, tak jsme v Cambridge nebyli, takže pokochání se místními knihkupectvími se bohužel (dík?) nekonalo.
    Palec nahoru za nepovedené pokusy:):D

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní video, asi budu tovje chvástačky navštěvovat častěji.. Většinu knížek, co tam máš, bych si taky chtěla přečíst a chystám se na ně :))

    OdpovědětVymazat
  7. Úplne úžasné video, páči sa mi, ako je spracované, aj ty si taká príjemná.:) A to kníhkupectvo v Anglicku ti závidím, wowww, super ceny. Navyše tá vlčia séria vyzerá nádherne.:)
    A nevydarené pokusy...:DD No comment.:D

    OdpovědětVymazat
  8. Úžasné, jako vždy :)
    Všechny knihy jsou skvělé (až teda na vyjímky, třeba právě dcera kostí a dýmu nebo jak se to jmenuje :D), ty anglické vypadají taky moc pěkně :))
    Jinak jsem celkem překvapená, že tě dokonalý pár zklamal.. já na něho čtu všude pochvalné recenze :) no knihu jsem si zatím nekoupila:))

    Vlny zmítané smrtí jsem si taky koupila a těším se, až si knížku přečtu :) napřed si ale přečtu první díl, to je logické :-D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři