16. srpna 2012

Nakladatelský maraton #1

Zajímavá vás, kolik knih máte doma od určitého nakladatelství? Tak se zapojte do Nakladatelského maratonu pořádaného Verčou z Books and Smile, zdokumentujte to a uvidíte!

Jako první se podíváme na knihy od nakladatelství Fragment, a těch je na mých poličkách docela dost...

Přesněji jich tam momentálně najdete třicet dva. Z větší části jsou to recenzní výtisky, za které jsem nakladatelství moc vděčná, což jim neustále opakuju, zbytek knih jsem si pořídila sama. 
Největší obrázek výrobku ELYONOVA ZEMĚ - Temné hory 
Nejstarší knihou z této sbírky je Elyonova země, se kterou se známe už pět let a taky je to jedna z mála knih, které mi koupili rodiče. Pamatuju si, že jsem jí přečetla za strašně krátkou dobu a požadovala jsem pokračování, které mi už ale odmítli koupit. Není to ale tak dávno, co jsem všechny díly z této série přečetla znova a moc se mi líbily. 


Dalšími knihami, které jsem si pořídila, jsou Upíří deníky. Ty jsem si vybrala k narozeninám asi před třemi lety, chvíli po tom, co jsem dokoukala první řadu seriálu, a protože nemám ráda, když znám film/seriál a ne knižní předlohu, řekla jsem si, že zkusím i knihy. Přečetla jsem šest dílů a stačilo mi to. 

Ze Ságy prokletých jsem si koupila třetí a čtvrtý díl v levných knihách a byl to opravdu levný kup. Tuhle sérii jsem taky už vlastně strašně dávno přečetla z knihovny a neustále jsem očekávala další díly. Později jsem zjistila, kolik má vlastně série dílů (47) a že je už u nás vydávat nejspíš nebudou, což mě strašně mrzí, protože to jsou vážně super knížky. Ale co se dá bohužel dělat, norsky neumím... 

Největší obrázek výrobku PřebytečníJako další tu mám knihu Přebyteční. To je také kniha, kterou jsem četla strašně dávno z knihovny a moc se mi líbila. Po nějaké době jsem jí začala shánět, ale všude byla vyprodaná. No, a pak jsem jí čirou náhodou našla v antikvariátu a rozhodně jsem jí tam nemohla nechat. Když jsem si jí potom prohlížela, došlo mi, že to byla moje úplně první dystopie, kterou jsem kdy četla. Takže jsem opravdu ráda, že jim mám. 
A u dystopií také zůstaneme, čekají nás Hunger Games. První díl jsem si také půjčila z knihovny, bylo to před dvěma roky, a zamilovala jsem se do něj. Pak jsem skoro půl roku čekala na druhý díl, který jsem si už ale koupila a potom jsem si zpětně kupovala i jedničku. A pak to byla muka do posledního dílu. Ale mám ho! 

Zbývající knihy jsou recenzní výtisky. Najdete mezi nimi sérii Odkaz dračích jezdců, prvního Percyho Jacksona, prvního Cartera Kanea, a první díl Bohů z Olympu od Ricka Riordana, který se stal mým opravdu oblíbeným spisovatelem. Dále tu máme Erebos, který mě stále udivuje svým vzhledem, Ztracený svět v podzemí, který mě ale bohužel tolik nenadchnul, a Spící město, což je zajímavá kniha s krásnými ilustracemi. Následují první dva díly Stefanových deníků a první díl Temných vizí, které se mi docela líbily. A zůstaneme u prvních dvou dílů: Sága prokletých, Krásní mrtví a Lovkyně snů

7 komentářů:

  1. wow.. tak to je pěkná hromádka ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné... a ono "požaduju další díly a oni mi je nekoupí" dobře znám z prvního stupně... Mám doma třetí díl Deltory, šíleně se mi to líbilo, četla jsem to asi dvacetkrát, nepřeháním :D pořád jsem chtěla od mamky další díly, ale on má jeden strašně málo stránek, osm dílů, a máma mě odmítala s tím, že to přečtu jednou apak to bude ležet ladem. Později jsem to pak objevila v knihovně, a šťastnějšího člověka tam snad neviděli :)) Od té doby jsem onu sérii měla z knihovny půjčenou celou asi pětkrát... prej už na to ani nešáhnu, pche :D A tyhle slova pocházejí od někoho, kdo má doma sbírku milionu knih od Ed Mc Baina (fakt hodně detektivek napsal) a Dicka Francise a podruhé už jí to nevoní... pokrytec je to :D

    OdpovědětVymazat
  3. Wow - to je počet!!
    Přebytečné bych si moc ráda přečetla, ale jak píšeš - nikde nejsou k dostání.
    Jinak Hunger games - má srdcovka :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Přebyteční byla i moje první dystopie. Sice není nikde k sehnání, jak jsi zmínila, ale u nás v knihovně je pořád, takže si jí můžu půjčit a znovu přečíst.
    A celou tuhle sbírku závidím, já mám z tvé hromady jen Temné vize.

    OdpovědětVymazat
  5. Fragment je parádní nakladatelství.. Mám od nich taky pěknou hromádku knížek, ale určitě na tak obří jako ty :D Kolik poliček to zabírá? :DD

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři