28. srpna 2012

Soutěž o Noční cirkus!

Za banner mockrát děkuji Kath!
Už jsme si docela dlouho nezasoutěžili, co myslíte? A proto jsem se rozhodla, a doufám, že i zajímavou, soutěž uspořádat ve spolupráci s Euromedia Group (která si docela nedávno zřídla stránku na Facebooku o YA knihách!). Tímto jim mnohokrát děkuji za poskytnutí ceny!  
O co tedy budeme soutěžit? 
No přeci o Noční cirkus, který přijíždí bez ohlášení... 
Název: Noční cirkus
Autor: Erin Morgensternová
Překlad: Radovan Zítko
Počet stran: 440
Nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2012
Anotace: Do města přijíždí bez ohlášení tajemný cirkus. Jeho šapitó je černobílé a představení se konají pouze v noci. Triky, které provádějí zdejších iluzionisté, však vypadají spíše jako mocná kouzla… Románový debut Erin Morgenstern s podmanivou magickou atmosférou sleduje v několika dějových liniích i časových rovinách hru dvou kouzelníků, jejímž vítězem se má stát ten, jehož učedník zůstane na konci hry živý. Celie a Marco jsou však k sobě i k cirkusu, který má být jevištěm jejich hry, připoutání mnohem více, než si jejich mistři dovedli představit.
Na trailer s velice chytlavou melodií se můžete podívat zde: 

Video, ve kterém autorka mluví o knize, se můžete podívat zde:

Teď ale přejdeme k samotné soutěži! Jak už jsem řekla, můžete vyhrát jeden výtisk Nočního cirkusu, na který se můžete podívat: 

Pravidla soutěže: 
- Soutěž je otevřena jak pro Českou tak i Slovenskou republiku.
- Podmínkou vstupu je vyplnění soutěžního formuláře.  
- Probíhá od 28. srpna do 7. září 2012. 
- Vítěz má 48 hodin na to, aby mi odpověděl na email, jinak bude vylosován někdo jiný.

Teď už vám jen zbývá vyplnit formulář, a jelikož jsem se znovu přiklonila k použití toho typu, dám vám nejprve několik rad k jeho vyplnění. 

Buď jste automaticky přihlášeni přes váš účet na Facebooku a můžete  rovnou vyplňovat a nebo vám to nabídne, abyste se přihlásili právě přes Facebook, nebo vyplněním jména a emailu. 
Podmínkou vstupu je splnění úkolu. Ten se dozvíte, když kliknete na políčko DO IT, následně se vám otevře okénko, kde se dozvíte, co máte udělat. Splňte úkol a klikněte na políčko ENTER. Stejným způsobem vyplňte všechny tři povinné položky. Po jejich splnění se vám otevře možnost získání dvou vstupů do soutěže navíc. Tato možno není sice povinná, ale získá vám dva body! 
Pokud si chcete ověřit, že jste opravdu v soutěži, klikněte vlevo nahoře na RECENT ACTIVITY a měli byste vidět své jméno/přezdívku. (Pokud něco nebude fungovat, prosím, dejte mi hned  vědět!)


!!Tento formulář toho zvládne opravdu hodně, ale pozor, nebere diakritiku! Proto ji prosím nepoužívejte!! 

a Rafflecopter giveaway

79 komentářů:

  1. Jaká kniha mi vyrazila dech? Já nevím, jaká... Asi fantasy z Čech 15. století: Pán čarodějnic. Ten styl zabíjení a hlavně zabití toho nemluvněte mi vyrazilo dech bohužel v tom špatném slova smyslu :/ . Příběh je ale podložen Husitskými válkami a pěkně se k celému příběhu hodí ;)

    Děkuji za soutěž! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, děkuju za skvělou soutěž! Poslední dobou mi naprosto vyrazila dech série Chaos od Patricka Nesse, ale viděla jsem, že je také dost lidí, kterým se nelíbí. Jinak úplně naposledy jsem zatím přečetla Zloděje blesku od Ricka Riordana a ten se mi taky strašně líbil. Ani bych to nečekala od knihy pro mnohem mladší čtenáře, než jsem já. A jaká kniha vyrazila dech tobě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chaos na mě čeká doma, tak snad se mi bude líbit! ;)
      U mě to asi bude přeci jenom ten Soví zpěv od Ivy Procházkové, vůbec jsem totiž neměla tušení, co od knihy očekávat, a opravdu mi vyrazila dech. :)

      Vymazat
  3. je těžký říct, které kniha mi vyrazila dech, ale spíše mě velmi zaujala a rozhodně si ji znovu přečtu je Cinder a Železný král.. budu čekat jak se to bude vyvíjet dál... jinak nevím jakou knihu bych napsala, protože se zatím v poslední době nenašla kniha, která by mi vyrazila dech.. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za soutěž! :)
    Poslední dobou mi vyrazila dech kniha Žítkovské bohyně, kterou jsem před pár dny dočetla. I když to není nijak dobrá a extrémně zajímavá kniha, tak mě naprosto dostala a to hlavně tím, že jde vlastně o takovou menší historickou knížku. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za soutěž, ale nenašla se v poslední době knížka co by mi vyrazila dech.. naposledy co si pamatuji to bylo Hunger games.. :))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc díky za soutěž.. :)
    a v poslední době se knížka, co by mi vyrazila dech neobjevila.. ale naposledy co si pamatuji to byla sérii Hunger games.. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Práve som začala znova čítať úsvit ( twiligh sága) a ten mi stále vezme dych :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ešte som ju neprečítala celú, ale je úplne, ale úplne svojská, skvelá a chytila ma napriek tomu, že to nie je žiadna mladica. Kniha je totiž z roku 1965, volá sa Sám vojak v poli od Ukrajinca J. Dold-Mychajlyka. V špionážnych dielach (filmových, knižných) som sa prosto našla. A dvojití agenti sú "cool" tým dupľom. by Lena Donan o_O

    OdpovědětVymazat
  9. Páni, Páni, Páni :) Noční cirkus vypadáskvěle, hrozně ráda bych si ho přečetla, třeba budu mít štěstí :)

    A jaká kniha mi vyrazila dech? Asi Chvíle před koncem - ta hodně překvapila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Dech mi vyrazily první tři díly Zavrženého. Nejvíc teda ten první, ale celá série má úžasný potenciál, i když je třetí díl slabší. Už se těším na listopad až vyjde čtvrtý. A moc děkuji za soutěž o tak úžasnou knížku :)

    OdpovědětVymazat
  11. Dych mi naposledy vyrazila kniha Zlodejka duší 8) Milujem hlavnú hrdinku, hlavného krásavca a celý ten príbeh 8P A práveže som ani nečakala, že taký detskejší príbeh (rozumej pre 15-16 ročných) ma tak strašne zaujme a pobaví 8)

    OdpovědětVymazat
  12. bezva soutěž, jako milovník knížek se moc ráda zapojím:)
    ale abych doporučila nějakou knihu, to bude asi horší :D v poslední době jsem se zaměřila na doporučenou četbu, takže nic co bych si vyloženě já chtěla přečíst nemám.. ale tak z té povinné četby mě opravdu překvapila Sophiina volba, nečekala jsem, že těch 700 stránek přečtu, ale přečetla a nelituji:)

    OdpovědětVymazat
  13. Skvelá súťaž....čo by som odporučila sú určite Piliere zeme....je to síce náročnejšia kniha, ale rozhodne stojí za to. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Vyrazila dych? Fú neviem či až tak ma niektorá dostala ale každopádne poriadne zaujala určite ale v mojom prípade to nieje jedna ale hneď niekoľko dúfam, že to nevadí. :) Napríklad prvé dve knihy Upírskej trilógie od Guillerma Del Tora a Chucka Hogana. A ďalšia taktiež upírska a to Na půl cesty do hrobu od Jeaniene Frost. Všetko pre mňa skvelé knihy, ktoré si isto prečítam znova. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Kniha, která mi v poslední době vyrazila dech byli asi Andělé a démoni od Dana Browna. Ta mě překvapovala téměř na každé stránce! A právě teď začínám znova číst Vampýrskou akademii, která mě bude překvapovat asi vždy.
    A děkuji moc za soutěž! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Díky za soutěž! Jinak, kniha která mi varazila těl ,ybla Banka těl: Mladší, nebo také Cinder. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj Hani, díky za soutěž, zrovna jsem tuhle knihu o víkendu měla v ruce, v knihkupectví, ale jelikož jsem už měla v ruce i dalších 7, tak jsem musela chtě nechtě odložit :D Takže zkouším štěstí :))

    Mně se hodně líbí Loď mezi hvězdami, co teď čtu a dost se mi líbil Sanctus :))

    OdpovědětVymazat
  18. Z poslední doby... to určitě bude Far From You od Lisy Schroeder:) kniha psaná ve verších, nádherná, dokonalá, smutná.
    Ale pokud můžu.. kdyby se jednalo o doporučení dlouhodobě, už zase tady budu trapčit s tvou svou ZLODĚJKOU KNIH!!! :) :D

    OdpovědětVymazat
  19. Dík za šanci něco vyhrát! Kniha mě zajímá, čarodějové v neotřelém spojení s cirkusem. :)
    A co už mám za sebou a fakt se mi to líbilo? Tak to musím rozhodně jmenovat Čarodějky na cestách od Prattcheta. Ta jejich hašteření se a bábina hlavologie mi vyrazily dech, protože mě rozesmály až mi tekly slzy. :D

    OdpovědětVymazat
  20. Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, jinak moc děkuji za soutěž Noční cirkus je suprová cena :)

    OdpovědětVymazat
  21. V poslední době jsem asi nečetla žádnou knihu, která by mi vyloženě vyrazila dech. No, i když ... Je tu kniha, která mi vyrazila dech, ale ne kvůli čtení, ale podle obálky. Dostala jsem totiž Hunger Games v té kompletní vazbě a ta je naprosto úžasná a perfektní a já nevím co ještě :)) A je mi až líto ji číst :D
    Díky za soutěž! :))

    OdpovědětVymazat
  22. Za poslední dobu mi asi dech vyrazila kniha Borise Viana, Zabte ošklivé. Perfektní satira :-)

    Doufám, že se usměje štěstí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimochodem, omylem jsem použila diakritiku nad svým FB jménem a přezdívkou, to jsem ale tupec, což? :-D

      Vymazat
    2. Díky za info, pokusím se to rozluštit ;D

      Vymazat
    3. Alžběta Široká, jen tak pro jistotku, miláček všech zařízení, co nemají rádi diakritiku :-D :-D

      Vymazat
  23. Děkuji za soutěž. Kniha Noční cirkus zní zajímavě. :) Jaká kniha mi v poslední době vyrazila dech? :) Těch knih je víc. Třeba trilogie Hunger Games nebo Polibek pro Annu či Divergence. :)

    OdpovědětVymazat
  24. Super soutěž, díky moc :))
    V poslední době jsem přečetla hodně knížek, ale žádná mi nevyrazila dech. Ta poslední, které se to povedlo byla knížka Na půl cesty do hrobu a já si teď budu objednávat i její druhý díl :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jednoznačně Pod nekonečnou oblohou. Nevím, čím mě tak dostala, ale vyrazila mi dech opravdu maximálně. :D Mimo jiné, skvělá giveaway. (A teď mi došlo, stejně jako Fée, že jsem použila diakritiku u svého jména! Sakra, a to jsem to četla! :D )

    OdpovědětVymazat
  26. Děkuji moc za soutěž, ta knížka vypadá užasně a zajímavě.
    No v poslední době jsem přečetla dost knížek, ale nejvíc mi vyrazila dech kniha Silence od Becca Fitzpatrick. Už od prvního dílu jsem si serii zalibila a nejen kvuli Patchovi :D a třetí díl byl naprosto užasný!
    A ještě mi vyrazila dech ukázka knihy Drakie. Doufám že brzo našetřím a pořídím si ji :))

    OdpovědětVymazat
  27. Když to vezmu za posledních pár měsíců tak je to jednoznačně Oko světa od Roberta Jordana, ale těch pěkných knih je vícero. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jůů, bezvadná soutěž! :).. Za poslední dobu jsem toho přečetla docela hodně a musím říct, že nejvíce asi Oškliví od Scotta Westerfelda + Krásní nu :).. už se nemůžu dočkat září! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Září vyhlížím jak smilování boží! ;D

      Vymazat
  29. Za posledních pár měsíců je to rozhodně kniha Nejsem sériový vrah od Dana Wellse. Vůbec jsem se od ní nemohla odtrhnout.

    OdpovědětVymazat
  30. Ok. V poslednej dobe som čítala viacero kníh, ale kniha ktorá bola fakt najlepšia bola asi kniha Draki, Bola oveľa lepšia ako so čakala. Bola to úplna bomba a nemohla som odtrhnuť. Inak dík za súťaž :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Tak tahle otázka je dost záludná. Mám skoro pocit, že poslední dobou si vybírám jen knihy, mě nedokážou zaujmout. Naposledy to asi bylo Pokání od Iana McEwana. Výborná psychologická próza.

    OdpovědětVymazat
  32. Na vyrážení dechu jsem já docela odolná, ovšem když už by taková nějaká knihy v poslední době byla, tak je jí Banka těl. Opravdu jsem od této knihy příliš neočekávala, ovšem nakonec se z ní vyklubal skvělý napínavý příběh, se zajímavých rozuzlením.
    Pak tu také musím zmínit jednu knihu, která mi vyrazila dech tím, nakolik jsem si ji oblíbila a tou knihou je Zavržený.

    OdpovědětVymazat
  33. Z knih, které jsem zatím četla, je opravdu málo těch, co by mi vyrazilo dech. Možná jen na ně nenarážím nebo jsem hodně odolná. Vyražení dechu z knihy se dá vykládat mnoha způsoby, buď že se nám kniha neskutečně líbila, překonala naše očekávání, nebo byla tak napínavá, že jsme si u ní stále "hryzali" nehty :). Co se týče toho prvního, tak to byla asi knížka Divergence, které se to v poslední době povedlo. A co se týče toho druhého, tak to asi kniha 0,4 Soumrak civilizace.

    OdpovědětVymazat
  34. Tak teda vyrazila dech... No asi Erebos, opravdu jsem nečekala, že to bude tak dobré. Když jsem to četla, tak jsem měla uplně strašnou chuť si taky nějakou takovou suprovou hru zahrát :-D

    OdpovědětVymazat
  35. Bylo jich víc, ale nejvíc asi Volání netvora a Pokoj. Jinak díky za giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  36. Děkuju za soutěž :)
    Knížku, která mi naposledy vyrazila dech, jsem kupodivu ještě nečetla. Je to Inheritance od Christophera Paoliniho, a to z toho důvodu, že se mi podařilo sehnat podepsaný výtist, i když jsem na autogramiádu nemohla jet. Nakonec jsem knížku věnovala sestře, která je do fantasy ještě větší blázen než já :) .. a radost z ní máme obě :) Každopádně se těším na její přečtení .. doufám, že závěr nezklame :)

    OdpovědětVymazat
  37. Aneta Mišíková28. srpna 2012 23:50

    Práve som dočítala knihu, ktorá ma dosť šokovala... Zruda od Nacuo Kirino, ktorá nám rozpráva príbeh o obrovských triednych rozdieloch v Číne a Japonsku. Ak je tam život naozaj taký, tak je to niečo hrozné a ostala som bez slov. Prílišná súťaživosť, ambicióznosť, chladné ľudské vzťahy a moc peňazí... a prostitúcia, ktorá je vraj v Japonsku reálnym problémom. Kniha nám poskytuje veľmi negatívny pohľad na dnešný svet. Posunula mi ju teta a obe sme prišli k záveru, že minimálne časť vykresleného prostredia sa zakladá na pravde, pretože kniha bola napísaná z pohľadu insiderky. je to zmena oproti tomu, čo bežne čítam, ale neľutujem.

    OdpovědětVymazat
  38. Nedávno jsem četla Drakii, ta byla vážně super. Díky za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
  39. Díky za soutěž. :))
    Minulý týden jsem přečetla Polibek pro Annu. I když na romány moc nejsem, tahle knížka byla opravdu úžasná. :))

    OdpovědětVymazat
  40. Dík za soutěž, na tuto knížku se pořád dívám :)
    V poslední době jsem četla hodně knížek, které mi vyrazily dech, např. 0.4 Soumrak civilizace, Pokoj, Závist, Marcelo ve skutečném světě,..

    OdpovědětVymazat
  41. Incarceron, ten kontrast a zároveň podoba mezi Vězením a Venkem je opravdu skvělá látka k zamyšlení... Zároveň se zabývá "všedními" problémy, jako je např. boj mezí tím, aby člověk udělal to, co je správné nebo to, co je snadné...

    OdpovědětVymazat
  42. Poslední kniha, která mě přikovala do židle, byla My děti ze stanice Zoo. Podle mě povinná četba pro všechny, kdo by si chtěli zalaškovat s drogami.

    OdpovědětVymazat
  43. Měla jsem velká očekávání od knížky Inheretance jeímž autorem je Christopher Paolini. Kniha byla skvělá, ale přesto dost předvídatelná, proto to nebyla ona, která mi vyrazila dech. Tou knihou byly Odstíny života od Lucy Adams. Už jsem je četla před delší dobou, ale teď jsem si je přečetla znovu a vše jsem prožívala nanovo. Tato kniha opravdu stojí za to. :-)

    OdpovědětVymazat
  44. Díky za možnost vyhrát tuhle knihu, vypadá fakt moc dobře :) Kniha, která mi vyrazila dech... v poslední době jsem toho moc nepřečetla, ale před prázdninami jsem četla knihu The Repossession, která byla opravdu úžasná a jsem moc ráda, že jsem po ní v tom knihkupectví sáhla. Vlastně mě hlavně zaujala svou nádhernou obálkou a po přečtení anotace jsem si ji s trochou obav (jestli tomu budu rozumět) koupila. No, a teď mám doma na poličce druhý díl :) Pokud byste měli možnost, tak rozhodně doporučuju přečíst :)

    OdpovědětVymazat
  45. Naprosto mi vyrazila dech "Odhalení" od L. J. Smith.. Vážně jsem čekala nějaký odpad, ale ono to bylo i celkem dobrý!! :D

    OdpovědětVymazat
  46. Moc se mi líbí první díl ze série Zaklínač, který se jmenuje Poslední přání.

    OdpovědětVymazat
  47. Z poslední doby Angelfall, hodně sympatická hrdinka, pro mě srovnatelné s HG.

    OdpovědětVymazat
  48. Jako poslední jsem přečetla mangu Death note, která mě naprosto dostala :)

    OdpovědětVymazat
  49. Kniha, která mi v poslední době vyrazila dech? Tak to asi bude Loď mezi hvězdami, kterou jsem včera dočetla a ze které jsem absolutně nadšená! :)
    A děkuji za soutěž o tak zajímavou knihu. :)

    OdpovědětVymazat
  50. Děkuju za soutěž!.. :)
    V poslední době hodně toužím po Štvanici od P. Briggs, protože mě od stejné autorky zaujala Mercy Thompson, která mi vyrazila dech - zvláště překvapením.! :)

    OdpovědětVymazat
  51. Vďaka za súťaž.... rada by som si prečítala pokračovanie Divergencie Rezistencia (ktorá má byť v slovenčine už zanedlho) lebo divergencia bola..... no, určite viete že skvelá.... :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Jednoznačne Charlieho malé tajomstvá úžasná kniha taká skutočná :)

    OdpovědětVymazat
  53. Díky za soutěž, Noční cirkus si rozhodně pořídit, protože ta kniha vypadá jednoduše skvěle. :)

    A kniha, která mi vyrazila dech. Hmm, tak poslední kterou jsem přečetla byl Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti a ta mi nějak zvlášť dech nevyrazila, bohužel. Kdybych ale měla nějakou vybrat, byla by to asi Vlny zmítané smrtí, tu jsem sice četla ještě před prázdninami, ale stalo se v ní něco, co jsem vůbec nečekala, takže tak. :)

    OdpovědětVymazat
  54. Nemůžu říci, že by mně nějaká kniha momentálně vyrazila dech, ale blíží se k tomu kniha od Kinga - Zhubni. Ta určitě stojí za přečtení.

    OdpovědětVymazat
  55. V poslední době? Určitě Holčička, která nechtěla vyrůst, od I. Caro.. Mam k tomuhle tématu vcelku blízko, a i tak to člověka šokuje.. A nyní mam rozečtený Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti, zatím jsem v polovině, ale i tak si dovolím říct, že ve mně při nejmenším zanechá dojem. :)

    OdpovědětVymazat
  56. Četla jsem knihu The Repossession, byla opravdu skvělá, doporučuju.

    OdpovědětVymazat
  57. Děkuji za soutěž. :)
    No a poslední dobou mi vyrazila dech nejspíš Girl of Nightmares od Kendare Blake. :)

    OdpovědětVymazat
  58. V poslední době jsem četla Past, Noční lovce a Návrat domů :) U Pasti to u mě bylo spíš zklamání, protože jsem od toho čekala opravdu hodně a ono nic. Noční lovci mi vyrazily dech. Byla to zatraceně dobrá urban-fantasy a moc se mi líbila ( no na mě tam bylo moc sexu, ale stejně se mi líbila :)). A Návrat domů bylo takové oddechové čtení :)

    OdpovědětVymazat
  59. Tak naposledy to bola Nenásytná, pred tým Pevné puto, ktorú som ale nedočítala kvôli škole

    OdpovědětVymazat
  60. Naposledy asi Závist. Tak ne, že by mi úplně vyrazila dech, ale líbila se mi opravdu hodně... A už před nějakou dobou Past. Teď čtu hodně dobrou knihu - 15 minus a doufám, že mi ten dech vyrazí :)

    OdpovědětVymazat
  61. Naposledy se mi to slato u knihy Černobílý svět od Kathryn Stockettové, hlavně po uvědomění si, že se to dělo v polovině minulého století v té slavně svobodné Americe a ne před dvě stě lety a někde jinde.

    OdpovědětVymazat
  62. Myslím že naposledy to bola kniha Škaredí. Najskôr som vôbec nečakala že sa mi tak zapáči a potom som sa od nej nemohla odtrhnúť :)

    OdpovědětVymazat
  63. V poslednej dobe žiadna. Ale z tých, ktoré som čítala už dávnejšie to bola celá séria Hry o život alebo kniha Charlieho malé tajomstvá :)

    OdpovědětVymazat
  64. Nejvíc se mi v poslední době líbila kniha Nejsem sériový vrah, která se skvěle zabývala myslí mladého sociopata, který zpočátku bojoval s "tím monstrem" uvnitř.

    OdpovědětVymazat
  65. Kniha, která mi vyrazila dech? No, pokuď jde o knihu přečtenou, bude to asi Hunger Games Aréna smrti. Vyrazila mi dech hlavně autorka, kterou doteď obdivuji za její originální nápad za napsání této knihy. Po přečtení jsem si uvědomila,že možná můžu být ráda v době, ve které jsem :) A pokuď jde o knížku, kterou jsem objevila nedávno, ale ještě jsem se k ní nedostala je Banka těl : Mladší, na kterou se opravdu těším, a recenze, které jsem četla, mi opravdu vyrazili dech. :)

    OdpovědětVymazat
  66. Kniha, která mi vyrazila dech v poslední době, tak to asi byla Marina nebo Marcelo ve skutečném světě, ale hodně mě zatím baví Loď mezi hvězdami, kterou právě čtu :))

    Jinak děkuji za soutěž, kniha vypadá zajímavě, tak zkusím štěstí :))

    OdpovědětVymazat
  67. Naposledy mi naprosto vyrazil dech Alchymista od Paula Coelha. Je tam všechno, co čekám od knížky + navíc neskutečně moc životních mouder...ještě se jimi zvládnout řídit :)

    OdpovědětVymazat
  68. Tak úplně poslední knížka, kterou jsem momentálně přečetla je Sirotčinec slečny Pererinové pro podivné děti a byla vážně dokonalá. Bohužel zrovna nemám moc čas číst (aneb toto září je fakt jeden velký šílený kolotoč), ale rozečtená Smršť, kterou napsal J.Theorin vypadá taky dost dobře :)

    OdpovědětVymazat
  69. Hehe.. Asi Válka hluku od Nesse :D Musíš si jí už taky přečíst. Je to drsný, drsný a drsný.

    OdpovědětVymazat
  70. Popravdě řečeno poslední dobou asi žádná kniha. Ale poslední kniha který mi vyrazila dech byla Erebos. Jak jsem se na ní moc netěšila byla jsem z ní nadšená, vžijete se do děje a nemůžete se odtrhnou, někdy jsem měla pocit, že jsem součástí knihy :D

    OdpovědětVymazat
  71. Akurát včera som začala čítať zmes poviedok od Daniila Charmsa - Cirkus Šardam. Musím priznať, že ej to geniálna kniha, on bol geniálna... mierne cynický čierny humor, ťažko pochopiteľné slová, takmer nelogické... no ako ich čítate, viac a viac chápete, že sú nelogické, lebo sú zo života... nie každá naša myšlienka, dojem, emócia sú logické... nie všetko je jednotvárne a nie každé umenie krásne pre dokonalosť a súmernosť, ale práve pre tú dysharmóniu skutočného života...

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři