20. srpna 2012

Týden s knížkou #1

Týden s knížkou je meme organizované Rodaw z Knihánkova. A já už opravdu hodně dlouho uvažuju nad tím, jestli se zapojit nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla, že to alespoň zkusím a uvidím, co z toho vznikne, a jestli vůbec bude mít smysl pokračovat.

Video jsem natočila, a přestože jsem si nebyla jistá, o čem přesně budu povídat, nakonec to docela šlo. Dokonce jsem se pokusila vytvořit úvodní sekvenci, kterou pravděpodobně uvidíte u každého videa. Zatím se mi docela líbí, ale je dost dobře možné, že mě opravdu brzy omrzí a úplně jí smažu, a nebo vytvořím něco nového...

5 komentářů:

  1. Video máš jako obvykle naprosto skvělé. :)))) Točíš opravdu úžasná videa a bude super, když budeš v točení pokračovat, protože se na tvá videa těším nejenom já, ale i spousta dalších lidí. :))) Takže jen tak dál. Nad Sovím zpěvem jsem už taky uvažovala, ale nějak nevím, co od toho čekat, takže si na tvou recenzi počkám a potom uvidím. :)))))

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné video, pokud tě to baví tak určitě toč dál. Tygrovo prokletí má opravdu pěknou obálku. Podle toho rozhovoru s autorkou to vypadalo i celkem zajímavě, když psala, že do knihy zakomponovala i třeba Pána prstenů, Star Trek nebo Indiana Jonese. No asi to až taková pecka nebude...škoda

    OdpovědětVymazat
  3. Video sa mi páčilo, tak ak sa ti chce, pokračuj.=) A tiež mám trošku čitateľský blok...:/

    OdpovědětVymazat
  4. Já tvá videa jednoduše miluji! A tohle není výjimkou. Nevím proč, ale u tvých videí vždy dokážu prostě jen sedět a koukat a koukat a koukat. :D

    Doufám, že se ti prokletí nakonec aspoň trochu zalíbí. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký video, určitě pokračuj!!!

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři