8. října 2012

Měsíční chvástačka - září 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Dneska vás nebudu zdržovat žádnými řečmi okolo, a rovnou přiložím video. Určitě se vám to bude zamlouvat víc... =))



Zmíněné blogy: 

Kath´s world of Books | Dý´s Modest Bookshelf | I love books ♥ 

7 komentářů:

  1. Hrozně moc se mi líbí, jak mluvíš - stručné, jasné, žádné zbytečné kecy okolo, navíc moc pěkné formálně! :-)
    Jo a taky máš to video perfektně sestříhané :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Formálně :D ono je to vlastně hrozné, jak mě to nutí mluvit co nejvíc spisovně, ale já za to nemůžu :D jednou jsem se přemáhala, abych mluvila "normálně", ale už při natáčení mi to přišlo divný, a pak jsem to hned smazala, jak se mi to nelíbilo :D

      Vymazat
  2. Ahoj, Willindo.
    Jsem tady dnes poprvé, a chci říct, že máš strašně hezký blog.
    Před pár hodinami jsem začala s blogspotem, a ráda bych se zeptala, jak jsi dokázala do menu dostat ten text a obrázky, a vlastně celé rubriky, nikde to nemůžu najít. Předem děkuju za odpověď,
    Luc. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj! Díky, jsem ráda, že se ti blog líbí! ;))
      Přidávání těch prvků na blog je v rozvržení. Tam se dá přidat vlastně cokoliv chceš. ;)

      Vymazat
  3. Úžasné!! (ano, jako vždy!! :)
    Rezistence právě čtu a opravdu moc se mi líbí :)
    Celkově je video natočeno úžasně a já už se těším na říjnovou chvástačku!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělé! Tvá videa mě prostě baví, moc pěkně mluvíš... Určitě pokračuj v natáčení videí, už se těším, co nám ukážeš v říjnu. =)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři