1. října 2012

My books - My loves slaví již druhé narozeniny!

Za krásný banner mnohokrát děkuji Kath

Milý čtenáři, drazí knihomolové,
bohužel vám musím oznámit, že se mé blogování posunulo na nevyléčitelnou úroveň. Projevují se totiž hrozné abstinenční příznaky a velká závislost! Přestože se to možná na venek nezdá, opravdu každý den pro blog něco udělám a něco se na něj snažím vymyslet. A je tom již 24 měsíců! Hrozné číslo? Tak tedy, pokud vám to pomůže, dva roky! A já tomu stejně pořád nemůžu uvěřit. Už je to tak strašně dlouho! 

Přesně si pamatuju, jak jsem se pod dekou choulila na sedacím vaku s nějakou knihou (o kterou šlo si bohužel nepamatuju) a popíjela oblíbený zelený čaj. Knížku jsem dočetla a naštvala jsem se, že si o tom s nikým nemůžu popovídat a měla jsem strašnou tendenci se ke knížce vyjádřit. Tou dobou už jsem pár knižních blogů navštěvovala a řekla jsem si: "Tak proč sakra ne? Co mi to udělá? Stejně to dlouho nevydržím..." Ale jsem stále tady a pořád mě to tolik baví! A doufám, že i vás! :)

Nebudu se tady moc vykecávat, plánuju blog oslavit přesně tak, jak začal a zelený čaj už na mě čeká. Chtěla bych vám ale nejdřív strašně moc poděkovat! Že si najdete čas a článek nebo recenzi si přečtete, že se vám líbí videa do chvástačky a týdne s knihou (který se objeví znovu v blízké budoucnosti), zkrátka, že sem občas zaskočíte. DĚKUJU MOCKRÁT! 

Na narozeniny se ale mají dávat dárky a já tu pro vás nějaké mám. Jen se na něj podívejte...

Budeme tedy soutěžit! 
Budeme mít celkem tři výherce, kteří si mezi sebou rozeberou Dceru kostí a dýmu, Železného krále (za věnování do soutěže mockrát děkuji Knižnímu klubu!) a Rezistenci (za věnování do soutěže mockrát děkuji nakladatelství CooBoo!). Každý z nich ještě získá několik záložek a pár věciček od Marissy Meyer (autorka Cinder). 

Pravidla soutěže: 
- Soutěž je otevřena jak pro Českou tak i Slovenskou republiku.
- Podmínkou vstupu je vyplnění soutěžního formuláře.  
- Probíhá od 1. října do 12. října 2012. 
- Vítězové mají 48 hodin na to, aby mi odpověděli na email, jinak bude vylosován někdo jiný.


Teď už mi ale nezbývá nic jiného, než vám popřát hodně štěstí, poděkovat za všechno ještě jednou, a hurá do toho? Tak tedy hodně štěstí! 

30 komentářů:

  1. Gratuluji k narozeninám! :)) Dva roky už je pěkně dlouhá doba :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, snad mi to alespoň jednou tolik ještě vydrží ;D

      Vymazat
  2. Gratuluju... to nám to utíká, co? Taky už se mi to blíží :) Přijde mi to jako by to bylo včera a zároveň si už nedokážu představit život bez blogování a Goodreads... (Jmenuju se Freckles a jsem závislá na knihách, těší mě ;D)
    A doufám, že příští rok se tu zase sejdeme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Ahoj Freckles!"
      Na Goodreads jsem neustále, to je sociální síť číslo jedna! :)
      Budu nám držet palečky ;)

      Vymazat
  3. Gratuluji :-) jinak fajnová soutěž, já se bohužel nezúčastním, protože všechny tyto knížky už mám ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Přestože je šance na výhru malá , neváhala jsem se zúčastnit, protože ceny jsou víc než lákavé.
    Blogu přeju všechno nejlepší a ať s námi vydrží ještě aspoň pětinásobek těch dvou dnešních let. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluji k druhým narozeninám blogu! (:

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší k blogonarozeninám!
    At ti to pořád tak pěkně píše a ať tě to baví a hlavně ať tě baví číst :)

    OdpovědětVymazat
  7. Wow.. to utíká! Přeji všechno nejlepší k druhým narozeninám tvého blogu :).. A hlavně přeji štěstí do dalších let! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak všechno nejlepší k blogu :) já bych se klidně spokojila s podepsanýma záložkama, ještě nemám žádný podpis od autorky :( Jinak si mě inspirovala a já začala taky natáčet videa, tak kdybys měla chuť, tak se můžeš podívat : http://www.youtube.com/user/nittyyanniss/videos?flow=grid&view=0

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce! ;) A na videa se určitě podívám ;))

      Vymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Taky jsem se zúčastnila, tak uvidíme. Jinak gratuluji a ať tě čtení baví jako teď. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno nejlepší! Ještě jednou děkuju za soutěž. x)) Jsem ráda, že ti blogování i přes školu apod. vydrželo, a doufám, že ještě vydrží. x))

    PS: ještě jsem do formuláře zapomněla dopsat - a doufám, že nevadí, že to píšu tady - kdybych náhodu (velkou náhodou. :D) knihu vyhrála, mohla bych si požádat o Železného krále? Celou dobu jsem myslela na to, ať to nezapomenu napsat do dodatku a takhle to dopadlo. :D Resistenci totiž už doma mám a Dcera, no, ehm, nemyslím, že bych si ji vystavila v poličce. x))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, doufám v to ;))
      Uvidím, co s tím případě budu moct udělat ;))

      Vymazat
  12. Gratuluji a přeju všechno nejlepší k blogonarozenínám a at se pořád daří :)

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji:) A díky za tvé recenze, často mě navedly na úžasné knížky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se ti knihy líbily ;))

      Vymazat
  14. Prosím, nedala bys mi email? chtěla bych se tě na něco zeptat (ne, předevšemi :) ) ;) díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. trskovahanka{@}gmail{.}com Ozvi se mi ;))

      Vymazat
  15. Gratulujeem! Všetko najlepšie!

    OdpovědětVymazat
  16. gratuluju, gratuluju k narozeninám!
    opravdu si nejsem jistá, jak přát blogu, ale snad 'Všechno nejlepší!' nic nepokazí ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Napriek tomu, že doteraz som sa aktívne nezapájala do komentárov mi to teraz nedá a musím ti zablahoželať k narodeninám... Verím, že blog bude naďalej rovnako prekvitať...

    OdpovědětVymazat
  18. Moc gratuluji k druhému roku s blogem. Tvůj blog je vážně dobrý a ráda se na něj vrátím. Jsi hrozně sympatická. Doufám, že se ti povede takhle dobře i dál. Jde hodně vidět, že se blogu věnuješ hodně a ráda :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ještě dodatečně přeju všechno nej a nej. :) Do tohohle blogu si dala spoustu práce a je to vidět. :) Takže Willindo, přeju Ti, ať ti tenhle blog jetě dlouho vydrží a ať Tě čtení stále baví. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky přeji všechno nejlepší k druhému roku s blogem, a ať tu tvůj blog vydrží ještě aspoň 5x tolik ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Gratuluji a držím palce, ať se s blogem daří a oba jenom vzkvétáte! :) ;)

    OdpovědětVymazat
  22. Jééje, tak teď koukám, že je tu ještě jedna Annie :D
    Tak doufám, že nás od sebe nějak rozeznáš a nebudeš brát můj vstup jako duplikát (i když já se zapojila myslím hned prvního desátý :)
    A jinak moc gratuluji, krásná doba - a věřím, že vám to vydrží ještě dlouho :))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři