31. října 2012

Re-readingový víkend! - Odstíny života


Odstíny života jsem nečetla v pohodlí domova, ale viděla mě při tom velká část rodiny. Nejenže jsem je dvě a půl hodiny přímo ignorovala (a dělalo mi to dobře), a kdykoliv po mě něco chtěli, poslala jsem je hodně daleko. Ale taky si ze mě kvůli tomu zase začali dělat strašnou srandu... I když na jednu stranu je chápu, člověk asi nevypadá úplně normálně, když se rozvaluje na křesle s knížkou v ruce a najednou se začne smát tak strašně moc, že z toho křesla málem spadne... Jo, musela jsem vypadat vááážně zajímavě. =) 

Odstíny života (Odstíny života, #1)
Nicméně, na OŽ jsem se těšila stejně hodně jako na VA. Nejen na samotný příběh, který jsem si teď uvědomovala mnohem víc než při prvním čtení a opravdu jsem si ho i víc užila. Ale nemohla jsem se dočkat toho, až si Alex bude vyměňovat hlášky s Mattem, a vlastně s kýmkoliv... Dočkala jsem se a bylo to skvělé! 

Co jsem tak četla na internetu, spoustě lidí nesedla Alex jako hlavní hrdinka a musím říct, že jsem si docela říkala, co když mi teď nesedne a přijde mi otravná, a možná dokonce i příšerná? Ale nic takového se nestalo a Alex se v seznamu mých oblíbených hrdinek posunula ještě výš. Já tu holku prostě žeru! (Tak trochu mi totiž připomíná mě, ne že bych byla mrtvá a měla zachránit svět, ale máme v podstatě stejný styl humoru a občas se mi povedou podobné perly... =)) 
Jsem vážně moc ráda, že jsem si Odstíny znova přečetla. Další nezapomenutelný zážitek. 

Pokud jste se do projektu také zapojili a už máte knihu/knihy přečtené, nezapomeňte prosím vyplnit tento dokument. A jestli se chcete podívat, jak si čtení svých oblíbených knih užili ostatní, podívejte se tam taky. =) Moc bych chtěla poděkovat těm, kteří se zúčastnili a doufám, že jste si čtení užili! Díky moc! =)

3 komentáře:

  1. Odstíny života se mi taky moc líbili! Hlavně ty hlášky. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Túto knižku nepoznám, ale keď je taká vtipná, že si sa z nej tak nahlas smiala 8D tak by som ju možno aj skúsila 8)

    OdpovědětVymazat
  3. I really like it when folks come together and share thoughts.
    Great website, keep it up!

    Here is my web site: inspector band

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři