26. října 2012

Re-readingový víkend! - Vampýrská akademie


Hned ve čtvrtek ráno jsem začala číst Vampýrskou akademii od Richelle Mead. Říkala jsem si, přečtu si jenom pár stránek, a pořádně se do ní začtu odpoledne. Jenže najednou koukám a já jsem na straně osmdesát a na tváři mám zase ten přiblblý úsměv a snažím se nevyprsknout smíchy.... Přestože jsem měla celý den, co dělat, zvládla jsem při tom ještě číst VA a byla to tedy jízda. 

Říkala jsem si, četla jsem to poprvé před nějakýma dvěma lety, takže si to nebudu pamatovat úplně přesně, ale zase je to VA a ta se nezapomíná. Jakmile jsem se ale do ní začetla, bylo to, jako bych jí dočetla teprve včera. Okamžitě jsem věděla, co se bude dít na každé další stránce. Někdo by mohl říct, že si zkrátka opakované čtení člověk nemůžu užít stejně tak jako napoprvé, ale chyba lávky. Ono je to ještě milionkrát lepší. (Pokud tedy není kniha založená na tom, že vás má akorát neustále překvapovat.) Jelikož mám přečtené všechny VA díly a i oba dva vyšlé díly Pokrevních pout, myslela jsem, že mě nemůže nic překvapit. Ale některé věci mi došly až teď. A měly na mě takový dopad, že jsem chvíli na ty věty jen zírala a uvědomovala si, co že to vlastně Dimka právě řekl. A jaký dopad to bude mít... no na všechno! 

Opakované čtení se u mě ukázalo jako skvělý nápad, nehorázně jsem si VA užila a samozřejmě jsem po dočtení měla okamžitě nutkání sáhnout po druhém díle, ale neudělala jsem to. Schovám si ho na později. Už teď ale vím, že po něm a celé sérii rozhodně brzy znovu sáhnu. =)

Pokud jste se do projektu zapojili, nezapomeňte prosím vyplnit dokument! =) 

4 komentáře:

  1. Já momentálně začínám číst čtvrtej díl, poprvý. =D Na re-reading nemám čas a myslím, že nejdřív přečtu všechny knihy, který mam na seznamu =DD
    Ale proč ne, kdyby bylo víc času, tak se ráda zapojím =D

    OdpovědětVymazat
  2. Já si VA užívám snad pokaždé! :D :) Poprvé jsem ji přečetla někdy na jaře a od té jsem ji znovu a znovu hltala :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. U VA jsem si taky našla čas na to abych si celou sérii přečetla znovu. Aspoň k něčemu byla moje loňská 14 denní nemoc dobrá. A musím říct, že i po opětovném čtení VA neomrzí. Občas, když dočtu knížku a nechce se mi ve stejný den začínat nová, tak si čtu oblíbené scény ze série :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem knihy přečetla asi před dvěma měsíci všechny znovu (až na 5. díl). Měla jsem stejné pocity jako ty. Smála jsem se jak idiot, zjistila nové věci, utvrdila se v tom, že třetí, čtvrtý a šestý díl je nejlepší. Nedávno jsem odolávala, abych si knihy nepřečetla znovu. Kdybych se do toho začetla, byl by to problém, protože na mě čeká spousta jiných knih, kterým MUSÍM věnovat pozornost. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři