22. října 2012

Re-readingový víkend!


Určitě to znáte... přečtete knihu, zamilujete se do ní a hned máte chuť si jí přečíst znova. Jenže na vás na poličce čeká hned další a vy si zkrátka nemůžete dovolit číst neustále jednou úžasnou knihu dokola. Tak si aspoň řeknete, že se k ní jednou vrátíte a uložíte si jí do poličky "na ten správný čas a chuť". Pak na ní třeba už i roky koukáte a neustále si opakujete, že to byla přece úžasná knížka. A máte opravdu obrovskou chuť si ji přečíst znova. A takových knih je pravděpodobně i víc, bohužel ale skoro nikdo nemá čas... 
My si ten čas ale zkrátka uděláme a tu knížku a možná dokonce i knížky si přečteme! 

Tumblr_map7r0h5iq1rqir7uo1_500_largeHezky si k tomu půjčíme podzimní prázdniny a začneme ve čtvrtek, 25. října a oficiálně skončíme v neděli. Samozřejmě se nic nestane, pokud knihu v té době nepřečtete, sama si nejsem úplně jistá, jestli budu mít tolik času, ale pokusím se. Knihu, kterou si budeme chtít přečíst znova, si vybereme hezky dopředu, abychom se na ni pořádně těšili. Každý si vybere svojí knihu, kterou si chce přečíst, a samozřejmě si jich můžete vybrat i víc. Jak už jsem říkala, nejsem si úplně jistá, jestli to časově zvládnu, ale rozhodla jsem se, že si chci přečíst dvě knihy, které naprosto miluju a mám čím dál větší chuť si je znovu přečíst. A už teď se na ně strašně moc těším! Jedná se totiž o Vampýrskou akademii od Richelle Mead a o Odstíny života od Lusy Adams

192317846558836101_4io4zcx1_c_largeAby bylo tak nějak veřejné, co vlastně čteme, vytvořila jsem tento dokument, a pokud se tedy chcete zapojit, nezapomeňte ho prosím vyplnit. Vlastně není vůbec důležitý, protože jde o to přečíst knihu/knihy, ale myslím si, že by to mohlo být docela zajímavé. Dokument spočívá v tom, že zadáte vaše jméno nebo přezdívku a dopředu se rozhodnete, jakou knihu to vlastně chcete číst. Pravděpodobně vám bude chvilku trvat než se rozhodnete, jaká to vlastně bude a pokud ji nemáte doma, musíte si jí nejdřív také sehnat. Proto je tam také kolonka "co jste si nakonec přečetli", protože věřím, že spousta lidí stejně nakonec sáhne po jiném miláčkovi. Ale to k tomu patří! Pak následují další dvě kolonky, jednu vyplníte než začnete číst, a tu druhou po dočtení knihy, protože jsem strašně zvědavá, co si o knize po znovu přečtení myslíte. 

Doufám, že se vám nápad aspoň trochu líbí a že se ke mě přidáte. Tohle berte jako takový informační článek, samozřejmě bude ve čtvrtek hned další a na konci se sumarizací taky. Teď už jen zbývá přiložit odkaz na dokument, který najdete zde a popřát nám všem: ČTENÍ ZDAR! 

12 komentářů:

  1. My mám prázdniny až ten ďalší týždeň, ale to už mám iné plány :D Škoda :) Príjemné čítanie všetkým ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Bezvadný nápad. Bohužel se bojím, že na to nebudu mít čas, protože jako vysokoškolák nemám prázdniny, ale pokud si to rozmyslím, určitě se přidám :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak něco takového jsem plánoval, takže se hned zapojuju! :)
    A taky si vybírám VA - celou sérii jsem četl pouze jednou, tak si chci konečně aspoň po druhé přečíst ten první díl. Plánuju re-readingovat jen tuto knihu, protože na mě (zase) čekají nové - ať už na recenzi nebo mnou koupené.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak pokusím se o to, a myslím, že mám stejného favorita jako ty. A to je Vampýrská akademie, celou sérii sice nezvládnu, ale o první díl se pokusím, tak snad to vyjde :)

    OdpovědětVymazat
  5. Bohužel si zrovna v tuhle chvíli ten čas udělat nemůžu a navíc nebudu doma :-)
    Můj re-readingový 'víkend' bude hned po maturitě :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Je to skvělý nápad! Já se rozhodně vrhnu na svoje dva miláčky - Dvě zrcadla & Dva meče! :))

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý nápad...já se ale nezapojím, protože dělám rereading pravidelně každý měsíc v rámci rubriky Knihy, ke kterým se vracím :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já se teda také zúčastním, tak snad to budu stíhat :)) Pořád se rozhoduji mezi Percy Jackson - Zloděj blesků, Marcelo ve skutečném světě a Marinou :)) Tak uvidíme co si nakonec vyberu, třeba to bude úplně něco jiného :))

    OdpovědětVymazat
  9. Přemýšlím, jakou knihu bych si přečetla znovu... nejspíš by to byl Hostitel, protože ten se mi opravdu moc líbil a taková bichle stojí za to přečíst znovu! Ale stejně si bude muset počkat, vzhledem k tomu jakou šílenou spoustu knih tu mám.. třeba během dneška jsem musela přečíst Směšné lásky do školy.. :D
    Ale ten obrázek se mi tak hrozně líbil, že jsem ho dát na facebook :) fakt super.

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý nápad!! Rozhodně se zúčastním a přečtu si Virus :))

    OdpovědětVymazat
  11. Super nápad! Taaaak moc ráda bych se přidala, ale ten čas prostě nemám. Tak budu jen závistivě sledovat :)
    A možná si stejně budu o víkendu číst, když je takovýhle počasí, jen to nebude re-reading, no :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rodaw - píšu ze školy1. listopadu 2012 12:34

    Jenom se chci omluvit, že jsem ještě nevyplnila formulář. Nestíhám :( Virus čtu a dočtu, jen mi dej ještě čas. Jenom aby jsi věděla, že jsem nezapomněla :-))

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři