11. listopadu 2012

Měsíční chvástačka - říjen 2012

Mesačná chvástačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Koupené knihy: 
Jméno hvězdy | Sny | The Book of Blood and Shadow | Because It Is My Blood | The Faerie Ring 

Vyhrané & Darované knihy: 
Poslouchej | Irises

Recenzní výtisky: 
Krvavá horečka | Magie krve | Neptunův syn | Hněv bohů 

Zmíněné blogy: Vendea´s Dream World of Books | Kath´s World of Books 

9 komentářů:

  1. Pěkný výběr, závidím Neptunového syna, Irises a Faerie Ring.

    OdpovědětVymazat
  2. Jejej, asi miluju tvoje videa, protože máš úžasný hlas!

    OdpovědětVymazat
  3. Jak už jsem psala na youtube - úžasné video :))

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní knížky jsi za říjen nasbírala :)
    The Book of Blood and Shadow bych taky moc chtěla a ty záložky.. prostě paráda :)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, tak to jsou super přírustky. :) Docela mě překvapilo, kolik anglických knížek jsi tento měsíc nashromáždila, to obdivuju, já se s anglickou knížkou zatím nepoprala a strašně mě to mrzí. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to odvahu a chuť, a pak to jde samo! ;) Třeba já už nekoukám na knížky v angličtině jako na něco zvláštního, jsou to pro mě knížky jako každé jiné ;)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři