14. listopadu 2012

Wating on Wednesday


Wating on Wednesday je týdenní meme, pořádané Breaking the Spine. Cílem je vybrat jednu knihu, kterou si chcete přečíst. 

O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastní výroby
O dívce, která obeplula Čarozem v lodi vlastní výroby

Catherynne  M. Valenteová
Albatros, 2012

Protože se malá September narodila v květnu a protože měla na levé tváři mateřské znaménko a protože měla veliká a neohrabaná chodidla, zželelo se jí Zelenému Větru a jednoho dne jí na své Levhartici mírných vánků odnesl do Čarozemě. Jenomže v Čarozemi se dějí všelijaké věci a September se bude muset moc snažit, aby porazila zlou Markýzu a opět nastolila pořádek. Pomáhat jí v tom budou noví kamarádi, drak A-až-L, který má moc rád knihy, a trochu chlapec a trochu džin jménem Víkend.Nesmírně poetické, imaginativní a humorné vyprávění, v němž se setkáte se spoustou zajímavých a bizarních postav i postaviček a prožijete neuvěřitelná dobrodružství, která jen hýří fantazií.

-----

Tahle kniha vypadá a zní nádherně. A přestože je určena o trochu mladším čtenářům, rozhodně si na ni hodlám udělat čas, protože mě neskutečně láká. Anotací mi úplně říká, že to bude jedinečné a hlavně magické dobrodružství. Možná stylem trochu jako Harry Potter nebo Narnie... A to jsou příběhy, které mě dokázaly učarovat, takže v to samé doufám i tady a už se nemůžu dočkat! 

 

3 komentáře:

  1. Je nejlepší! Pořád čekám, až mi přijde, jsem nemocná a to je čas na pohádky!

    OdpovědětVymazat
  2. A báááječně se čte. Kdybych měla víc času, slupnu ji jako jednohubku :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři