31. ledna 2013

Měsíční chvástačka: leden 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

Leden byl pro mě hrozný, hektický měsíc. A tak, když jsem si stoupla před knihovnu a začala jsem hledat ty knihy, které tam za leden přibyly, věděla jsem, že jich moc nebude. "Pouze" dvě, mně nakonec tedy moc nepřekvapily. 

Vůbec mi teď v hlavně neustále neběhá "jak na nový rok, tak po celý rok". Fakt vůbec ne, ale zase jsem ráda, že jsem za ten hrozný měsíc vůbec něco přečetla a něco udělala. :) 
Ale jsem strašně ráda, že je leden už skoro za námi, a čeká na nás únor... protože ten bude lepší! Určitě, cítím to v kostech! (A kdyby ne, stále je tu ještě březen, a ten toho slibuje vážně hodně... :))

Mlhovina (Vesmírná pouť #1) - Amy Kathleen Ryan

4 komentáře:

  1. Aj dve knihy potešia. :) A tieto vyzerajú zaujímavo. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Mlhovinu jsem moc zvědavá, co nejdřív si ji také musím pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám za leden jen tři knihy, tak snad to bude v únoru lepší, vím o hodně knihách ve slevě, takže chci nakupovat, dokud to peněženka vydrží :D

    OdpovědětVymazat
  4. The newspapers help readers to get the hottest updated and happenings around the world.
    Clearly, however, newspapers need to try harder to take advantage
    of new technologies to tell their stories in ways that attract
    and involve readers, young or old. It is one of
    those helpful and useful addiction that every man and woman should
    have. Newspaper companies should be seeking to have subscribers to their service where breaking news can be emailed and send to
    blackberries and cell-phones. Newspapers internationally are
    becoming more than ever like a television
    network providing current breaking news stories.


    Here is my blog ... click here

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři