28. ledna 2013

Nakladatelský maraton #2

Zajímavá vás, kolik knih máte doma od určitého nakladatelství? Tak se zapojte do Nakladatelského maratonu pořádaného Verčou z Books and Smile, zdokumentujte to a uvidíte! 


Ano, po opravdu strašně dlouhé době přidávám teprve druhý příspěvek do tohoto projektu. Ale musím vám říct, že mám proto docela dobrou výmluvu (tak snad mi jí vezmete... :)) Knihy od Knižního klubu byly částečně rozpučované, a já jsem nechtěla nejít podle plánu, tak jsem si řekla, že si počkám, až se mi jich většina vrátí domů. Teď už na fotce chybí fyzicky pouze jedna, ale zase ji nahrazuje její přebal, takže tam vlastně je. :) 

Takže, z Knižního klubu mám celkem šestnáct knih. Fííha, docela dost, co? :) 

Fun fact 1: Kromě jedné jsou všechno fantasy knihy.
Fun fact 2: Kromě jedné jsou všechny v hardbacku. 
Fun fact 3: Kromě jedné jsou všechno série. 
Fun fact 4: Zatím jsem mluvila pouze o jediné knize a to o Černobílém světě (který je mimochodem naprosto úžasný, a dopručuju i film).
Fun fact 5: Pouze jedna z nich je nepřečtená! (Což je co říct :)) 

A teď už jen pár obrázků...


Fun fact 6: První fotka ukazuje pouze první díly sérií.
Fun fact 7: Na druhé fotce jsou pouze dystopie. 
Fun fact 8: Na třetí fotce je šest obličejů a šest knih. 
Fun fact 9: Fotka s Černobílým světem je barevná! 
Fun fact 10: ...pardon, už mě nic nenapadá :D

3 komentáře:

  1. Tyjo, tak to jdu hned taky zjistit, kolik jich od jednoho nakladatelství mám já :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem to spočítala a nafotila, a mám 17 knížek od Knižního klubu, nicméně 9 z nich je Škola noci :):D

    OdpovědětVymazat
  3. This is the only way to ensure good products in hand and
    great value for your hard earned money. E-papers are
    able to take advantage of story, sacrificing other,
    decidedly less important stories and giving as much detail about breaking news as possible.
    Hamas itself would believe it can take over the entire movement,
    making it more violent against Israel and aggressive
    toward other Palestinians", says Barry Rubin in a commentary on UPI. Sometimes local PR can attract better business for you than an article in Indian media. Until I was five I lived with my mother's younger sister Dorothy and my grandmother, who told me before she died that my mother had received letters from my father for some years after bringing me to New York.

    Feel free to surf to my site; click here

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři