1. ledna 2013

Novoroční knihovzetí na 2013

Projekt vytvořený Kath

Loni jsem si předsevzala, že si pořídím knihy, které jsou vypsané tady. Nějaké plány mi zhatilo všemožné přesouvání dat vydání, ale jinak vlastně můžu říct, že jsem byla úspěšná. Celkem jsem tam měla 31 knih (pokud tedy správně počítám), ze kterých jsem si na tři musela počkat na 2013. Celkově se ke mě ale nedostalo pět knih, což tedy považuju za úspěch! :) 
A rozhodla jsem se, protože mě to baví, že si knihovzetí vytvořím i tentokrát! Jako první půjdou nesplněné knihy z loňska, a pak... děj se vůle Boží. :)

Lola and the Boy Next Door - Stephanie Perkins
Isla and the Happily Ever After - Stephanie Perkins
Unravel me (Shatter me #2) - Tahereh Mafi
Clockwork Princess - Cassandra Clare
Strážkyně brány - Michelle Zinková
Bitterblue - Kristin Cashore
City of Lost Souls - Cassandra Clare
----
BZRK - Michael Grant 
Zelená jako Smaragd - Kerstin Gier
Kroniky železného druida 2+3 - Kevin Hearne 
Fever + Sever - Lauren DeStefano
Shadow Bound + Oath Bound - Rachel Vincent 
The Indigo Spell - Richelle Mead
Narcis v řetězech + Blankytné hříchy - Laurell K. Hamilton 
The Archived - Victoria Schwab
Scarlet - Marissa Meyer 
Beaking Point - Kristen Simmons
Requiem - Lauren Oliver
Hvězdy nám nepřály - John Green 
Hledání Aljašky - John Green 
Znamení Athény (Bohové Olympu #3) - Rick Riordan 
Shut Out - Kody Keplinger 
pokračování série Jezdci časem od Alexe Scarrowa (ebooky)
The Eternity Cure - Julie Kagawa

Tak uvidíme, jak to půjde. Možná ještě nějaké knihy přidám... :)
Jaké knihy si plánujete pořídit v roce 2013 vy? 

3 komentáře:

  1. To se nedá teď říct. Fakt, jako plány na celej rok a knihy, to je jako kdybych si plánovala, jaký si koupim za celej rok oblečení.
    Přece nevím, co vyjde za celý rok.. a proto je to tak super, že nevím, co mě překvapí. Cítím, že to budou skvělé tituly a ještě mě to dostane do kolen... ale teď momentálně nemám sny na další knihy. Mám jich doma kvanta a spoustu nedočtených.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si to někdy plánuju a potom jdu a koupím něco naprosto jiného :D :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky, máš moc pěkný blog a ještě lepší články.
    Pokud vedeš, ráda bych byla tvým affs, nebo OS.

    Můj blog se zaměřuje na knihy a mám ho již asi rok, ale plně rozjet se ho chystám až teď :).

    Pokud nemáš OS, nebo affs. Byla bych ráda jen za vzájemné komentování článku tipu: "já okomentuji článek, ty klikneš na můj web a okomentuješ článek u mě" a tak pořád dokola :)...

    Jestli máš chvilku času koukni prosím na můj blog, udělá mi to obrovskou radost. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři