26. ledna 2013

První On my wishlist roku 2013!

Meme z tvorby Book Chick City, které spočívá v publikování knih, které si chcete pořídit.

Taky jste leden začali tak hekticky jako já? A ani jste si pořádně neuvědomili, že už není 2012 (a taky jste několikrát ten rok napsali špatně)? Tak to vás vítám u mého prvního wishlistu, protože se v něm dávám tak nějak dohromady a snažím se konečně si ujasnit, jaké knihy si chci co nejdříve to půjde pořídit. A tady jsou  ty krásky: 
 
Tma a prázdnota (Les rukou a zubů #3) - Carrie Ryanová
Na závěrečný díl Lesu rukou a zubů se vážně strašně moc těším! Ani nevíte, jak mě to po dočtení dvojky sžíralo a málem jsem otevřela anglický ebook trojky, protože jsem to chtěla dočíst! Ale odolala jsem! A nemůžu se knihy dočkat! 

Všechny barvy země (Vesmír #3) - Beth Revisová
Další závěr skvělé série, na který se strašně těším! A ta obálka, ta OBÁLKA! CooBoo udělalo rozhodně dobře, že se rozhodlo vytvořit vlastní, jen se na tu nádheru podívejte! 


 
Zelená jako smaragd (Drahokamy #3) - Kerstin Gierová
Ano! Ano! Ano! Tohle je snad moje nejočekávanější kniha roku! Nekecám! Neskutečně se těším, až se konečně dozvím, jak to dopadne! (Počkejte, až to dočtu, jak budu nadávat, že už to mám dočtené! :D) 

Hvězdy nám nepřály - John Green
Knižní klub mi udělal neskutečnou radost, že se Johna Greena rozhodl vydat. Na tuhle knihu jsem slyšela samou chválu, a na Goodreads má s počtem hodnotících 137 929 průměr 4,54! To je naprosto úžasné! 

A jaké knihy si plánujete pořídit vy? :)

4 komentáře:

  1. Na smaragd sa teším aj ja, ale ešte si musím zohnať safír 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Všechny barvy Země a Zelená jako smaragd se taky těším. předchozí díly byly skvělé. Taky mě zaujala knížka Alchymie věčnosti od CooBoo, kterou si pravděpodobně taky pořídím.
    A ještě více mě zaujala knížka Hvězdy nám nepřály. Narazil jsem na
    ní až na této stránce(dřív jsem o ní neslyšel), našel si o tom nějaké informace a no... už se nemůžu dočkat až si ji přečtu.

    OdpovědětVymazat
  3. Smaragdu sa už neviem dočkať. Potichu doma tŕpnem a odpočítavam dni do vydania :D Len škoda, že po tejto časti už ďalšia nebude :(

    Všetky farby zeme... bodaj by som to mala na zozname, ale ešte som sa nedostala ani k tej blbej dvojke :/

    OdpovědětVymazat
  4. Personal opinion is generally exhibited in various types of editorial writings.
    Purchasing used press will also save you considerable amount of
    money. Information regarding different websites that contain large chunk of databases of unclaimed properties and money are also provided
    in different newspapers. The process of printing conditions requires alteration of flow from a fan or pump.
    Even though they are made of metal, they are smaller in size, able to fit on counters or
    end displays.

    my blog post :: click here

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři