5. ledna 2013

Vyhodnocení Vánoční soutěže!


Taky vám vůbec nepřijde, že je jiný, nový rok? Já se s tím stále nějak nemůžu smířit, tak doufám, že jste na tom líp… Náladu by vám mohli zlepšit výsledky Vánoční soutěže, co myslíte?
Musím vážně říct, že tohle mě bavilo, a doufám, že i vás. Protože ty komentáře s odpověďmi jsou přímo úžasné, rozhodně si je přečtěte! Skoro každý komentář mě rozesmál, a byly moc krásné. Takže vám mnohokrát děkuju za účast, protože vyhodnocování mě upřímně bavilo!

A tady máme výherce! (Přezdívky jsou brány z Google účtů)

Na prvním místě se umístila Weweka:
„Já jsem si vždycky přála létající koště, princeznovský šaty, kočár a zámek :D a byla jsem zklamaná, že jsem to nedostala :( :D A taky, to nebylo moje přání teda, jsem jednou dostala dětskej vysavač s malým kuličkama, který se daj vysávat. Byla jsem strašně šťastná a furt jsem ty kuličky vysávala a strašně mě to bavilo. Teď, po 10 letech, vysávání nesnáším :D
Další vylosovanou je Emily.L:
Já to mám podobný :D Hrozně jsem si přála draka! To mi bylo myslím 5 a mně se nechtělo do školy chodit pěšky, tak jsem chtěla draka, na kterém bych mohla létat :D Nakonec jsem dostala andulku :D :)“
A poslední vítězkou je Kosmik:
„Vždycky sem si přála živou žirafu na zahradu abych na ní mohla jezdit po městě a tak. Měla sem to vymyšlený, lezla bych na ní oknem od rodičů z ložnice páč je z něj vidět do zahrady a navíc je v patře takže bych se jí spouštěla po krku na záda a už bych jela. :D Pěkně jako na koni a okolo krku by měla něco jako vodítko abych mohla řídit kam pojedem :D“

Gratuluju vítězkám! 
Očekávejte ode mě email, abyste si mohly rozebrat ceny, takže si pořádně rozmyslete, o co máte zájem (viz obrázek). 
Ostatním děkuju strašně moc za účast, a nebojte, soutěžím rozhodně není konec… 

9 komentářů:

  1. Jeeee, děkuju moc! A druhým dvěma výherkyním také gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. Také gratuluji vítězům! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já taky moc děkuji a gratuluju oběma holkám.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, Weweka se omlouvá, ale má problém s připojením na internet odpovědět bude moct až v pondělí. Snad to nevadí :) A jako výhru si vybrala Pokrevní pouta :)
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, Weweka se omlouvá, ale má problém s připojením na internet odpovědět bude moct až v pondělí. Snad to nevadí :) A jako výhru si vybrala Pokrevní pouta :)
    Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dobře, počítám s pro ní s Pokrevními pouty. :)

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři