21. února 2013

Minirozhovor se Sophie Jordan

Sophie Jordan je rozhodně úspěšná autorka, a to YA literatury, historických románů a romancí, které píše také pod pseudonymem Sharie Kohler. Knih a sérií má na svém kontě hned několik. 
My ji ale známe hlavně jako autorku YA paranormální romance, a to série Drakie, kterou u nás vydává CooBoo. 

V tobě, kdy jsem Sophie žádala o rozhovor, byla zrovna zaneprázdněna dokončováním nějaké knihy, takže mě s velkými omluvami poprosila, abych jí položila pouze tři otázka. Těžší žádost mi dát nemohla! Protože zeptat se pouze na tři věci, a vybrat při tom alespoň ty trochu zajímavé je strašně těžké, tak doufám, že se mi výběr podařil, Sophie se ale prý líbily! :)

Sophie Jordan
W: Co tě inspirovalo k napsání knih o dracích? 
SJ: Právě jsem zrovna začala číst hodně YA knih, a myslím tím opravdu strašně moc! Když jsem sama nepsala, četla jsem YA... Zamilovala jsem si Hladové hry a sérii Lovkyně snů (Lisa McMann), a chtěla jsem se zapojit do tak skvělého žánru. Nemohla jsem se dočkat, až začnu opravdu psát, ale zatím jsem neměla nápad... až mně konečně něco napadlo a vznikla z toho Drakie. Chtěla jsem totiž napsat něco trochu odlišného od těch dnešních "monster" YA knih. :)

W: Věříš na lásku na první pohled? Nebo alespoň na jakési propojení dvou osob na první pohled? 
SJ: Jsem opravdu velká romantička... a věřím, že stát se může naprosto cokoliv. :)

W: Hodně lidí se možná právě teď rozhoduje, zda Drakie přečíst, jak by jsi je na ni nalákala?
SJ: Pokud máte rádi dobroudružné knihy s romancí, určitě byste ji měli zkusit, myslím si, že nebudete zklamáni... :)

Drakie Drakie 2: Útěk Hidden (Firelight, #3) 
(Přes obrázky se dostanete na recenze)
Informace o sérii na stránkách CooBoo
Třetí díl Drakie u nás vychází v dubnu 2013!

Sophie můžete navštívit na jejích stránkách, na Facebooku, na Twitteru, a také na GoodReads

4 komentáře:

  1. pekný rozhovor :) myslím, že otázky si presne vystihla a Sophie znie ako milá osoba :D

    OdpovědětVymazat
  2. Séria je skvelá, teším sa na 2ku 8)

    OdpovědětVymazat
  3. Obálka třetího dílu vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. This is the only way to ensure good products in
    hand and great value for your hard earned money. E-papers are able to take advantage of story, sacrificing other, decidedly less important stories and giving as much detail about breaking news as possible.
    Hamas itself would believe it can take over the entire movement, making it more violent
    against Israel and aggressive toward other Palestinians", says Barry Rubin in a commentary on UPI. Thus, by putting the price, you get targeted customers who are very interested in what you are offering; in other words, you get hot leads. This is why various newspapers are now helping to find unclaimed property owners by listing their names.

    My blog click here

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři