26. února 2013

Ze života knihomola: The Indigo Spell

Znáte to... více jak půl roku, a možná dokonce i ještě více, čekáte na knihu. Shodou okolností se jedná o knihu vašeho milovaného autora; shodou okolností se jedná o prostřední knihu série a vy víte, že zrovna v těchto dílech se autor vždycky vyřádí a udělá NĚCO naprosto úžasné a zároveň/nebo něco, za co byste ho nejradši zabili... a taky se jedná o knihu, jejíž předchozí díl skončil naprsto nemožně a od prvního okamžiku jejího dočtení byste pro pokračování udělali doslova cokoliv. 
Ano, představuji vám mé čekání a okamžité čtení knihy The Indigo Spell od Richelle Mead! 

Konec Zlaté lilie jsem četla nesčetněkrát, protože... jsem prostě musela! Bylo to tak krásné, Adrian byl neskutečně roztomilý, že jsem knihu prostě nemohla jen tak postavit na poličku, ale musela jsem si to číst neustále dokola. Nakonec jsem se i smířila s tím, že musím počkat na pokračování. A byla jsem v průběhu čekání opravdu trpělivá. Ani jsem si nečetla ukázku v podobě první kapitoly, která byla zveřejněna. Byla jsem silná! :D

Šokem pro mě ale bylo, když byla zveřějněna obálka... Nejenže se i přímo na ní objevil Marcus, takže bylo jasné, že bude mít v příběhu docela dost důležitou roli, ale v první verzi zveřejněné obálky chyběla jak jemu, tak i Sydney tetování. A všichni, kdo si toho všimli, včetně mě, začaly hlavou vířit všemožné teorie, proč sakra nemají tetování! To se jako Sydney trhla od Alchymistů a tetování jí zmizelo? A pokud ano, je chytré dávat takovýhle spoiler na obálku? A řeknu vám, ty debaty všude možně a taky na Facebooku bylo dost zajímavé :D
Vtipné na tom bylo, že to byl pouze návrh obálky, jak zanedlouho ujistila všechny sama Richelle Mead, a také upozornila, že tetování budou do obálky přidána. A po chvíli se objevila i finální verze obálky. To ale možná rozhodilo fanoušky ještě více, protože Marcusovo tetování nebylo zlaté... 

Nakonec se ale čas vydání přeci jenom blížil, a já jsem docela úspěšně zaměstnávala smoji mysl, takže jsem se neužírala tím, že zbývá už JEN JEDEN TÝDEN do vydání :D Takže jsem si vážně neustále neříkala, že zbývá už jen čtrnáct dní, než mi kniha přijde domů, a já budu moct konečně číst... ááááááááá... Fakt ne! Copak mi nevěříte? :D
A jelikož jsem přesně věděla, který den přijde, měla jsem všechno naplánované... jak jinak :D Předchozího dne jsem dokončila jinou knihu a věděla jsem, že hned co TIS dorazí, pustím se do čtení. A tak se také stalo, a já se začetla...

Bylo to parádní čtení, co vám budu povídat. Bylo tam hodně Adriana, a Sydney mě utvrdila v tom, proč je moje oblíbená postava. Ano, měla jsem jisté pochybnosti, když se na scéně objevil Marcus, a bála jsem se, že by se kniha mohla zvrtnout v jistém milostném směru. V tomto ale obdivuju Richelle, protože právě že neudělala to, čeho se asi všichni báli. Takže opravdu klobouk dolů Richelle, jsem ráda, že jsi znovu potvrdila, že jsi skvělá autorka, která má knihy promyšlené a pečlivé, a v žádném případě ne nárazové. Díky ti za to!

Jsem opravdu hodně ráda, že se Richelle vrhla do popisování magie jako takové a nesoustředí se pouze na vztahy mezi Moroji a Alchymisty, přestože i to se samozřejmě řeší. Magie a díky ní i zápletka knihy, ji udělaly ještě zajímavější. 
Styl autorky se v žádném případě neztratil a kniha je tedy rozhodně čtivá a neodložitelná. Přesto jsem z ní ale neměla takový pocit, jako z předešlých v sérii, nebyla jsem totiž při čtení tolik nadšená jako před tím. Ano, užila jsem si to, líbilo se mi to, Adrian a Sydney byli výborní a dokonce i Jill tady nebyla tak hloupoučká jako před tím, ale něco mi na tom přeci jenom nesedělo, a vážně mě to mrzí. 

I tak se ale neuvěřitelně těším na pokračování, protože cítím v kostech, že to bude ještě velkolepé a že se rozhodně máme na co těšit... a nejen ve vztahu Adrian a Sydney, přestože i tam to bude více než zajímavé... :))

5 komentářů:

  1. Mám Zlatou Lilii objednanou, tak doufám že přijde co nejdřív! už se strašně moc těším :

    OdpovědětVymazat
  2. Nevie mi niekto povedat kedy to vyjde preklad v ceskej republike?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy na podzim, tuším v listopadu.

      Vymazat
  3. The Palestinian leader Mahmoud Abbas' recent drastic reorganization of the national security is one sign to this effect. It familiarizes us with the world and people who are making history. Today, Most of newspapers are offering their online editions. Thus, by putting the price, you get targeted customers who are very interested in what you are offering; in other words, you get hot leads. Even though they are made of metal, they are smaller in size, able to fit on counters or end displays.

    Also visit my weblog - click here

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, prosím ťa poslala by si mi The indigo spell v angličtine? Lebo ja to vôbec neviem nájsť :( (môj mail - 3dena15@azet.sk) Ďakujem ;)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři