18. března 2013

Měsíční chvástačka: únor 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky

S únorovou chvástačkou jsem měla vážně problémy... Natočila jsem ji sice fakt brzy, ale upravování se mi nevedlo. Nechtěl se mnou spolupracovat program, tak jsem to na chvíli vzdala, ale nakonec se povedlo a video je tady! :) 

6 komentářů:

  1. Moc pěkné videjko a hromádka knih. :) Jestli chceš, koukni na mojí hromádku. :) http://knizniblog.blogspot.cz/search/label/M%C4%9Bs%C3%AD%C4%8Dn%C3%AD%20chv%C3%A1sta%C4%8Dka

    OdpovědětVymazat
  2. Harry Potter je supr!!Skvělý knížky to jsou a dobře se čtou.
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě pozvala a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zasvätenú a Indigo Spell závidím :) A vlastne aj Dokonalý sen :D

    OdpovědětVymazat
  4. skvělé knížky.. taky bych většinou chtěla.. ale nejvíce indigo spell, zasvěcena, brzr.. ale i ty ostatní jsou skvělé.. ♥ u mě bohužel nepřibyla žádná knížka =(

    OdpovědětVymazat
  5. Zasvěcenou už si musím taky pořídit. Na té poličce bude vypadat úžasně!

    OdpovědětVymazat
  6. Wow! Samé lepší knížky!:) Závidím ti všechny, hlavně Bzrk, na kterou si brousím zuby už delší dobu!:D

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři