21. dubna 2013

Měsíční chvástačka - březen 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. Informace zde.
Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky


Ano, (znovu) se budeme tvářit, jakože není už skoro konec dubna a že tedy vůbec nevadí, že březnovou chvástačku zvěřejňuji až teď. Nechci se tu nějak vymlouvat, proč jsem jí neudělala už dřív (z vlastní lenosti, tak to je :D), ale pouze ji sem dám...
 
Mimochodem, natáčení se mi vůbec nedařilo, spousta přeřeků, nepodařených scén... takže video prosím berte ještě s větší rezervou než normálně. Díky :))

Legenda (Legenda #1) - Marie Lu

Hvězdy nám nepřály - John Green
Všechny barvy země (Vesmír #3) - Beth Revisová
Magie zabíjí (Kate Daniels #5) - Ilona Andrews
Rváč - Niall Leonard
Requiem (Delirium #3) - Lauren Oliver

Užívejte si sluníčka, a nezapomeňte se podělit o vaše knižní přírůstky! ;)

7 komentářů:

  1. Ta slečna na obálce Requiem mi připomíná Kristin Stewart. Už několikrát jsem se lekla, když jsem viděla tuhle obálku, že je tam Bella. Takže asi chápu, proč tě děsí. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. moc povedené video. Ani jednu z těchto knížek jsem nečetla - což musím brzy napravit! Chystám se na Všechny barvy země a na Hvězdy nám nepřály :)

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasné video!! :) Všechny barvy země chci, chci, CHCI!!! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné přírůstky! Já jsem četla pouze Rváče a docela se mi líbil. Chystám se na Kate Daniels a hrozně ráda bych si přečetla Legendu :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé, všechny ti závidim, hlavně Legendu a Pandemonium a.. uááá, všechno! =D Ale máš hezký přírůstky =)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři