27. května 2013

Den D pro VA aneb novinky z knižního světa #3

Pokud jste si mysleli, že se chvilku nebude nic dít, tak jste se (stejně jako já :D) docela dost spletli. Novinky jsou všude, a já si je denně snažím sbírat a poznamenávat, aby mně a vám vůbec nic neuniklo. A jejich tedy vážně dost,  tady jsou! 

Dnes začneme knihami:
České vydání Rekviemu má obálku! Díky změně v obálkách americkým nakladatelstvím mělo CooBoo s touto sérií trochu více práce, protože se rozhodli udělat si obálky sami. Z mého pohledu to bylo ale velice zajímavé. Na Rekviemu totiž mohla být jakákoliv čtenářka, která zaslala do nakladatelství svou fotku, a poté už jí stačilo, aby získala na Facebooku hlasy. Vítězkou se stala Janička Vepřeková a na Rekviemu jí to moc sluší! (Poznámka: obálka bude stříbrná. ;))
Rekviem vychází už v červnu!  
Rekviem není jediná kniha, která dostala svou českou obálku. Pokračování Mlhoviny, Jiskra má svou českou podobu! A mně se obálka velice líbí, protože ta barva je přímo krásná!  
Jisrka spatří světlo světa 25.6. 2013.
A s obálkami ještě nekončíme! Protože už víme, jak bude vypadat i třetí díl Tygrova prokletí - Tygrova plavba! Kniha vychází v červenci.


Minule jsme si ukázali nádhernou, přenádhernou obálku závěrečného dílu Divergence - Allegiant. Dnes vám chci ukázat její britskou sestřičku. Na to, jak se mi britské verze obálek předchozích dílů vůbec nelíbily (i když mám jednu doma), tahle mě docela zaujala. Mám opravdu ráda modrou barvu, takže mně takto udělali dost radost, a ještě mi tady obrázek strašně moc sedí k nápisu na obálce: She must take her final choice.... Prostě tam vidím Triss, jak se rozhoduje, co vlastně bude dál dělat. :)

Etiquette & Espionage (Finishing School, #1)Novinku má pro nás nakladatelství CooBoo. V roce 2014 vydá zajímavě znějící steampunkovou knihu Etiketa a špionáž od Gail Carriger. Jedná se o první knihu série Finishing School a měly by jí následovat ještě čtyři díly. Série je volným pokračováním autorčiny úspěšné série Parasol Protectorate, která čítá pět dílů.

Laini Taylor, autorka knihy Dcera kostí a dýmu, odhalila přes server Entertainment Weekly trailer a název závěrečného dílu její série. Kniha se bude jmenovat Dreams of Gods & Monsters a vyjde příští rok v dubnu. Přestože Knižní klub prozatím pozastavil vydávání této série a druhého dílu se letos určitě nedočkáme, ještě od ní úplně neupustili.

Také jsme se dozvěděli, že pokračování Bloodlines série od Richelle Mead - The Fiery Heart nebude takové, jako předchozí díly. Budou se totiž střídat pohledy vyprávění... a to s naším velice oblíbeným Adrianem!

Také se toho ale hodně děje kolem filmů a seriálů, tak se na to podíváme:
Kolem knihy od Kiery Cass - The Selection toho bylo napovídáno a napsáno už dost. A už je to docela dávno, co se televizní stanice CW (The Vampire Diares, Gossip Girl, ...) rozhodla knihu převést do formy seriálu. Nakonec se ale stanice rozhodla nedat seriálu zelenou, a po několikátém přetáčení pilotu ho zrušila.

Bohužel stejně tak byl zrušen i seriál Delirium na motivy knihy od Lauren Oliver, který měl být na teleivzní stanici Fox. Hlavní roli, Lenu, si měla zahrát Emma Roberts. 

Daleko lepší zprávy mám pro fanoušky Vampýrské akademie. Dnes se totiž začíná v Londýně natáčet!
Což samozřejmě znamená, že všechny role už byly rozdány a máme je tu tedy pěkně doplněny:
Skvělé zprávy ale nekončí! Oficiální premiéra filmu v USA je 14. února... my ji ale máme už 12.!

A pokud ještě nemáte dost těchto skvělých novinek ohledně VA, mám pro vás hned dvě skvělé fotky!
1) Skutečnou fotku Rose a Dimky, kterou zveřejnila na svém twitteru Zoey Deutch! A jak jim to tam sluší! :D
Embedded image permalink
2) A pokud jste se stejně jako já nemohli dočkat toho, až konečně uvidíte na Danilovi ty dlouhé vlasy, tak vám tato fotka udělá obrovskou radost... :)
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/420051_593625387338495_8123802_n.jpg
 
(Jako vždy) se toho hodně děje kolem filmových Nástrojů smrti.
Byl zveřejněn nový plakát, na který se můžete podívat tady. Chcete, aby vám lovci stínů viseli na zdi? Tak si můžete sehnat tento fešný kalendář! A dále také tvůrci vytvořili hned několik zajímavý webových stránek týkajících se TMI.

Natáčení Divergence je v plném proudu a máme tu další fotku! Jedná se o nejen mnou velice očekávanou scénu... A vypadá to velice dobře!
A u Divergence ještě zůstaneme. Na instagramu byly totiž zveřejněny oficiální filmové znaky jednotlivých frakcí! Podívat se na ně můžete zde

Dále tu máme i nový plakát k Hunger Games! A Katniss tam vypadá skvěle!

Druhý filmový Percy Jacskon se také blíží a máme tu fotku! A podle všeho podobný obrázek dostane více postav. :)

14 komentářů:

  1. Ahoj,
    předem ti chci říct, že nový vzhled blogu je hezký. Příspěvky typu novinky z knižního světa se mi moc líbí, je fajn mít shrnutí novinek na jednom místě. Je škoda, že zrušili natáčení The Selection, seriál bych uvítala. Moc hezký článek :D
    http://zivot-s-knihami.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj!
      Díky, jsem ráda, že se líbí. :)
      Taky je mi to docela líto, i když jsem knihu nečetla, chtěla jsem se na něj dívat.
      Díky! ;)

      Vymazat
  2. To je novinek!! :D Těším se na Divergenci :D

    OdpovědětVymazat
  3. Na The Fiery Heart sa veľmi teším, to som kulila oči, keď som na GR videla správy, že tam bude aj Adrianov pohľad, už nech je to vonku a ja sa do toho okamžite v origináli pustím!!! 8)
    Na TMI aj VA sa nenormálne teším 8_)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to strašně překvapilo a ze začátku jsem vůbec nevěřila, že je to pravda! :D Já taky, už se strašně moc těším! :)

      Vymazat
  4. Super článek! Já nechápu kam na ty novinky všichni chodíte, já na ně nikde nenarazím. Proto díky že jsi mi to takhle pěkně všechno naservírovala=D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jde o to, sledovat ty správné stránky: jak na Facebooku, twitteru, instagramu a youtube, a potom kopu zahraničních blogů, které okamžitě všechno sdílí, takže mi (snad :D) nic neuniká :D
      Není zač! ;))

      Vymazat
  5. Tak to se na VA fakt těším! Adriana musí milovat každý! :D :D A ten Dimitri vypadá celkem dobře. ^^ Hold moje peněženka nebude už nikdy plná! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Rekviem, Allegiant i Tygrova plavba!! Člověk pomalu neví, co dřív:D
    A ohledně Dcery kostí dýmu..no co říct, snad to přehodnotí a ostatní díly vydají protože by to byla vážně škoda:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej :D
      Taky si myslím, jsem na ně docela zvědavá ;)

      Vymazat
  7. V pátek končí soutěž o dvě úžasné knihy: Espressologii a Zář. Pokud máte zájem, můžete zkusit své štěstí tady: http://calm-of-books.blogspot.cz/2013/05/kvetnova-soutez-o-knihy.html

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři