20. května 2013

Knihomolské nebe... aneb konal se Knižní veletrh!


Knižní veletrh je pro někoho jako jsem já (a vy!) naprostý ráj! Všude jsou knihy, knihy a zase knihy! A spousty lidí, kteří je mají také tak rádi, a vůbec proto nevypadáte divně, když se nad knihou rozplíváte a nakupujete je po kvantech. A o tom Veletrh je! Letos byl pro mě ale trochu složitější než loni... 

Moje výprava začala již v pátek ráno, protože mě čekala ještě školní exkurze, což se mi ale velice hodilo, protože jsem se tak dostala jednodušeji do Prahy. Odpoledne jsem se ale od ostatních spolužáků mířících domů trhla a zamířila velice nervózní na Výstaviště. Od čtyř hodin mě totiž čekala účast na debatě o knižních blozích. A řeknu vám, bála jsem se! A jak strašně moc! Nebyla jsem ale jediná, holky byly také značně nervózní... Nakonec to ale dopadlo docela dobře, povídání jsme zvládly. Debata trvala necelou hodinu, ale mně to strašně krátké! Pan Dočekal rozebíral všechno možné a ptal se nás snad na všechno, a velice se divil, že nás to čtení a psaní o přečtených knížkách stále tolik baví. A myslím si, že stejně nevěřil, i když jsme mu několikrát potvrdily, že opravdu baví... :)
Debata ale skončila a mohly jsme se s Kath vrhnout na první obchůzku po stáncích!

Všechno jsme prozkoumaly, aby procházka v sobotu byla jednodušší. (Což se nám stejně moc nepovedlo, občas jsme měly problém se v tom levém křídle a hlavně ve stáncích "uprostřed" vyznat :D) Velice zklamaně jsem už v pátek zjistila, že Fantom Print nikde nanejdu. Chtěla jsem totiž pokračovat v doplňování Mercy Thompsonové, ale musím jí holt sehnat někde jinde. Ale Kath byla úspěšná. Koupila si Měděného jezdce!

Sobotní sraz byl ale trochu náročnější... Nejdříve jsme s kamarádkou vyzvedávaly Veryuu s kamarádkami na Florenci, poté jsme zajely na Hlavní nádraží, kam také dorazila Kath, pro Vendeu, Fée, Suši (která nás hned všechny po příchodu donutila naškrábat podpisy do památníčku na knižní srazy, už zase!), Storycollector a Amy. Následně jsem se přesunuly do Holešovic, konkrétně na takovou lehce seznamovací snídaňo-svačinku. A pak už nás čekal Veletrh...

Řeknu vám, to byla teda akce! V takovéhle skupině knižních nadšenců (a knižních bláznů :D) jsem se ještě nikdy nepohybovala! To bylo tak skvělé! A ty nákupy! Zde tedy nemluvím o sobě, protože koupené knihy jsem si odnesla pouze tři, a tady ano, pouze tři. Protože kdybyste viděli ty hory knížek, co si koupily ostatní! Třeba taková Kath ji nakonec nakoupila asi 11, Suši vykoupila CooBoo, laurdes vezla tašku přeplněnou knihami, a tak dále. Jej, já se nezmínila! Stihly jsme se potkat i s Frekcless, laurdes, Rodaw, TerezZ, Sayury, Yanny aneb tváří Rekviemu, a možná ještě s někým dalším, takže pokud jsem zapomněla, opravdu se omlouvám!
Několikrát se naše skupina rozdělila, a pak jsme se sms sháněly. :D Osvěžovaly jsme se v Albatrosácké kavárně, hromadně jsme několikrát prošly celé Výstaviště, nakupovaly, doporučovaly si knihy, a stěžovaly si, jak jsou ty tašky těžké, ale jak jsme strašně rády, že je máme. A také jsme se vyhřívaly na sluníčku! Zkrátka skvělý den pro knihomola! 

Od tří nás čekalo ještě setkání s CooBoo, a tak se velká část skupiny přesunula ke stánku Albatrosu. Nakonec se nám všem nějak povedlo vměstnat do takové malé komůrky u stánku, abychom měli klid na povídání. Povídalo se o všem možném, o knížkách, filmech, zase o knížkách.... Zkrátka o všem možném. A bylo to moc příjemné setkání, které jsem si velice užila. Díky moc za něj! ;)


Nakonec jsme se hladové vrhly do blízkého McDonnalda, hlavně tedy na jídlo, ale také na zase další pokec. Chvilku jsme si povídaly, ukazovaly si úlovky a vyměňovaly dojmy z celého dne. Bohužel jsme se ale musely přeci jenom rozloučit, a vrhnout se na cesty domů. A přestože jsem domů dorazila po osmé hodině večerní, utahaná, rozespalá a rozlámaná z autobusu, ruce mě bolely z tašek, a ramena jsem od batohu ani necítila, bylo mi vlastně skvěle! Zažila jsem něco úžasného! Knižní veletrh, dokonce ve dvou dnech, plný milých lidí a knižních přátel, a samozřejmě skvělých knížek! A řeknu, za krkem mě bolí ještě teď, ale stálo to za to! A když už ne za ty knihy, tak za ta setkání se skvělými lidmi, se kterými si rozumím. A to se mi na celém víkendu líbilo nejvíc. Takže všem zúčastněným mockrát děkuju, už se těším na naše další setkání!

2 komentáře:

  1. Taky jsem tě ráda zase viděla. A můžu mít jednu otázku? Co máš proti mýmu sešítku?! :D Náhodou je to skvělej prostředek na zachování vzpomínek! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale prosím tě, nic proti němu nemám! Už se těším, až se ti zase budu podepisovat :D

      Vymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři