16. května 2013

Měsíční chvástačka - duben 2013

Mesačná chvastačka je měsíční meme pořádané skvělou Judit.
Jedná se o výčet všech knih, které jste za daný měsíc získali. 
Informace zde.

Zahrnuje knihy:
zakoupené, darované, vyhrané, recenzní výtisky



Duben byl velmi dobrý měsíc a na knihy obzvlášť. Kromě jedné už je mám taky všechny přečtené a recenze jsou rozpracované. Mám pro vás video, kde jsem se o jednotlivých knihách trochu rozpovídala, ale hned na začátku jsem to trochu popletla... ale jinak to docela jde, tak mi tu chybu odpusťte, i tedy na konci toho videa... :D

A když se budete v pátek a v sobotu stavět na veletrhu, tak snad mě teď poznáte. A v sobotu mě určitě poznáte, protože budu na hrudi nosit "Willinda" cedulku, kterou Vendea na sraz vyrobila, abychom se všichni poznali. Takže když někoho potkáte, a bude taky mít jmenovku, není úplně blázen, má to účel! :D


Zmíněné knihy: 

3 komentáře:

  1. Mechanického princa by som si už chcela prečítať, ale chcem najprv dokončiť TMI aspoň 5ku, aby som nemala spoilery, netuším, či tam nejaké sú, ale asi nie, keďže sa to vydáva tak zarovnako.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně se spoilerů neboj, vůbec tam nejsou. ;) Spíš je to takové, že když se ti tam mihne stejné jméno, jako v TMI, tak jsi z toho celá nadšená, že je to někdo z TMI, ale spoilery to opravdu nejsou. :)

      Vymazat
  2. Máš clockwork princess? To chcem aj ja :D Neviem to nikde nájsť.

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Fotka uživatele My Books - My Loves.
Willinda


Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:

Mluv by Laurie Halse Anderson

Autoři