5. května 2013

Novinky z knižního světa #1

Novinek je stále čím dál tím víc, a možná už se v tom stejně jako já přestáváte trochu orientovat... tak snad v tom teď udělám trochu pořádek a vy se dozvíte něco nového!

Tip na knihy:
Reawakened (Once Upon a Time, #1)Autorka Dokonálé páru (série vychází u Knižního klubu) Ally Condie oznámila, že píše další sérii! Ponese název Rio a prozatím se jedná o dvě knihy. První díl vyjde příští rok a ten druhý pak v roce 2015. Pokud si je chcete přidat na GoodReads, najdete je zde
Jste také fanoušky seriálu Once Upon a Time? A chtěli byste si příběhy pohádkových bytostí přečíst? Teď už můžete! Podle všeho kniha přímo opisuje seriál, a střídají se pohledy Emmy a Mary Margaret. Takže pokud pečlivě sledujete, možná neobjevíte nic nového. Ale pravdou zase je, že tvůrci jsou dosti nevyzpytatelní, a třeba se tam něco nového opravdu dozvíme. Knihu na GoodReads najdete zde.

Obálky, obálky & zase jenom obálky
Nové obálky, jak české tak i originální nás neustále zaplavují. Tak jaké se to objevily tentokrát?

BZRK Reloaded (BZRK, #2) Uninvited by Sophie Jordan
BZRK Reloaded (BZRK #2) - Michael Grant
Champion (Legend #3) - Marie Lu 
Uninvited (Uninvited #1) - Sophie Jordan
 Město z kostí (Nástroje smrti #1) - Cassandra Clareová

Pokračování BZRK, drsného a převelice zajímavého románu dostalo svou originální obálku! A docela mě tedy děsí!
Obálku druhé dílu Legendy známe už dlouho, teď jsme ale "dostali" i tu třetí, závěrečnou - Champion! Strašně se mi líbí, hlav barvy a jejich kontrasty. 
Uninvited od Sophie Jordan patří k úplným novinkám a zní celkově velice zajímavě, a přestože nemám tolik ráda podobné obálky, a taky už jsem to několikrát říkala, tady, stejně jako u Drakie, se mi k těm knihám prostě opravdu hodí. Jak u Drakie měla slečna s dlouhými vlasy význam, tak podle anotace má i tady. A ty DNA šroubovice vypadají skvěle!
Taky se vám tak hnusí původní obálka Města z kostí u vydání Mladé fronty? Tak to mám pro vás více než dobrou zprávu! Knižní klub, který u nás vydá celou sérii, převlékl Město z kostí do nového kabátku.

Závěrečný díl Divergence dostal název! 
Veronica Roth dokonce ve videu zveřejnila název posledního dílu Divergence. Video najdete zde. A musím říct, že tedy vůbec nezávidím CooBoo, protože vymyslet to nějak do češtiny, bude něco. Držím pěsti! ;)
U této série ještě zůstaneme... Také jsme se totiž dozvěděli, že 9.5. se dočkáme i originální obálky závěrečného dílu série! A na internetu najdete také velké množství těch fanouškovských. A že některé jsou vážně povedené.   

Natáčení Divergence začalo, a už tu máme dokonce i první fotku! Sluší to tam Triss? 
Veronica Roth se sama podívala na natáčení a své pocity sepsala na svůj blog. Článek najdete tady.

Výjimečné filmové novinky:
Reliance Developing ‘Graceling’ Trilogy (EXCLUSIVE)Četli jsem knihu od Kristin Cashore - Výjimečná? Taky jste si jí zamilovali? Tak to pro vás mám (snad) skvělou zprávu! Kniha se dočká filmové podoby! A přestože u nás bohužel nevyšly další dva díly této skvělé série, (vyšly na Slovensku: Ohnivá & Iskrivá) zfilmovány budou také.   

Dále se také své filmové podoby dočká i nová Rowlingová - Prázdné místo. A to rovnou v podobě seriálu od BBC. 

http://wallpaper.pickywallpapers.com/samsung-galaxy-tab/olga-kurylenko-quantum-of-solace-premiere.jpg Vampýrská akademie získala svou ředitelku. Stala se jí Olga Kurylenko.

Trailery - jak knižní tak filmové: 
Trailery se na nás hrnou častěji než nové obálky, jak ty knižní tak i ty filmové. 
Začnu těmi knižními: 

Nakldatelství Baronet válí! Nejenže vydává skvělou sérii od Kendare Blake, a ještě ke všemu s nádhernými originálními obálky, ale k oboum knihám vytvořili i skvělé trailery! Jen se na Dívku z nočních můr podívejte:


Dále jsem objevila trailer na knihu Netvor od Alex Flinn, kterou u nás v květnu vydává nakladatelství Moba. Můžete se na něj podívat zde.  

A teď přejdeme k těm filmovým:
Tvůrci filmových Hunger Games nás dlouho mučili fotkami, a pak nám konečně zveřejnili i trailer! A musím říct, že mě z něj docela mrazí! Už se na film velice těším.


Na Město z kostí už byly zveřejněny dva trailery a teď jsme se dočkali i třetího, se spoustou nových scén! Ani vám nebudu říkat, kolikrát jsem všechny už viděla... :) A trochu nám tu mluví i Simon! Ale mohli by teda ukázat víc Magnuse, co? :) 
 

6 komentářů:

  1. Netvor. Na něj se opravdu moc těším.Od pátku ho mám v knihovničce a hned jak ho dočtu vrhám se na film.Jinak máš to tu moc pěkné. :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Jůůůů, já se těšim na spousty věcí! Jsem zvědavá na to Rio, taky bych si ráda přečetla Fire, četla jsem u Nory gif recenzi a vyznělo to strašně nadšeně! :D
    Taky se nemůžu dočkat HG2 a M2sta z kostí, uáááá! ^^

    OdpovědětVymazat
  3. Teším na Mesto kostí!!!! ale strašne 8_)

    OdpovědětVymazat
  4. BZRK Reloaded vypadá výborně, ta obálka se mi líbí mnohem víc než ta od prvního dílu!

    OdpovědětVymazat
  5. Tie filmy :-) Kniha Netvor - to musím mať, film bol skvelý!

    OdpovědětVymazat
  6. Netvor byl krasny film jsem zvedava na knihu take musim hnedka koupit :)

    OdpovědětVymazat

Vaše názory mě vždycky potěší, takže rozhodně v komentování neváhejte. Poprosím vás jen o to, abyste nepoužívali profil Anonymní, ale abyste se raději přihlásili pomocí nějaké účtu, nebo zvolili možnost Název/adresa URL, kde napíšete svoje jméno nebo přezdívku. :)

Pravidelní čtenáři

Používá technologii služby Blogger.

Zasílání novinek na email

Prohledejte blog

Očekávejte recenze:


Autoři